-
Tytuł:
Lojalność Klienta
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 895 + VAT PLN Teraz: 2 395 + VAT PLN
- Termin: 2013-03-13 - 2013-03-14
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Kongres. Jak współpracować, aby zbudować związek na lata
Klient chce więcej, Klient może więcej! W dobie permanentnych zmian i ogromnej konkurencji na piedestale stoi satysfakcja Klienta. Jak przyciągnąć jego uwagę, zainteresować
i zatrzymać na dłużej? Czy tradycyjne programy zdają jeszcze egzamin, czy karty lojalnościowe nie są już tylko wytartym schematem i czy lojalność to tylko przywiązanie do korzyści? Jak współpracować, aby zbudować związek na lata?
Mam przyjemność oddać w Państwa ręce program 13. Edycji Kongresu Lojalność Klienta – corocznego spotkania liderów budowania lojalności! Stanie się on wyjątkową platformą wymiany doświadczeń najlepszych ekspertów, rzeczową dyskusją o biznesowych korzyściach płynących z nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami.
Podczas spotkania udowodnimy Wam, że słowo LOJALNOŚĆ nabrało nowego znaczenia!
Tegoroczna edycja ma wyjątkowy charakter. W centrum naszego zainteresowania jest KLIENT – najważniejsze ogniwo każdego łańcucha. Podczas Kongresu LOJALNOŚĆ KLIENTA, oprócz najnowszych i najistotniejszych aspektów programów lojalnościowych, poruszymy tematykę wszystkich najważniejszych narzędzi, które budują mocną więź z klientem – prawdziwą i trwałą lojalność.
Zapraszam do udziału w Kongresie!
Aleksandra Zygarska - Project Manager
7 POWODÓW, DLA KTÓRYCH POWINIENEŚ WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE
1. POZNASZ najnowsze rozwiązania programów lojalnościowych na podstawie szerokiego omówienia przykładów: Payback, Russian Post, Sberbank, Orange, Leroy Merlin, Tubądzin, Citi Handlowy
2. WEŹMIESZ udział w inspirującym warsztacie otwierającym Kongres. Już na początku poznasz uczestników wydarzenia i nawiążesz z nimi cenne kontakty!
3. ZAINSPIRUJESZ SIĘ innowacyjnymi strategiami budowania lojalności Blue Dot, Koleje Mazowieckie, Szpital Medicover, Inpost, Tetra Pak, Cropp, Sinsay, Kompania Piwowarska, Simple
4. ZINDYWIDUALIZUJESZ program dzięki równoległym sesjom – jeszcze więcej tematów
do wyboru!
5. SPOJRZYSZ INACZEJ na lojalność dzięki innowacyjnej, po raz pierwszy na rynku sesji C2C! Co w trawie piszczy, czyli jak komunikacja między Klientami wpływa na postrzeganie
i lojalność wobec Twojej marki
6. SPOTKASZ wyjątkowych ekspertów, z wyjątkowymi rozwiązaniami! Tylko u nas Założyciel Blue Dot – zdobywcy 1. Miejsca „Best CSR Initiative linked to loyalty” w konkursie Loyalty Awards 2012
7. ZYSKASZ lojalność swoich Klientów! Firmy, które podejmują zdecydowane działania mające na celu zadbanie o lojalność swoich klientów, osiągają średnio 88% większe zyski niż ich konkurencja, która tego nie robi! *
Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów:
- marketingu
- programów i operacji lojalnościowych
- customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
- badań i rozwoju, planowania i analiz
- zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta
- sprzedaży
- rozwoju segmentów klientów
- wsparcia sprzedaży i marketingu
- CRM
- przedstawicieli agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment houses
oraz wszystkie osoby, które są zainteresowane budowaniem i utrzymywaniem trwałych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi.
W programie omówione zostaną m.in. tematy:
- Lojalność Klienta w sercu modelu biznesowego firmy! Jak skuteczne zaimplementować ją do strategii Twojej firmy
Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Prezes Zarządu, Innovatika - Nowy (?) Klient na nowym (?) rynku! Od lojalności do wartości – model 3C budowania relacji z klientami
dr hab. Robert Kozielski, Chartered Marketer, questus-CiM, Profesor Uniwersytetu Łódzkiego - Stara miłość nie rdzewieje! Brak aktywności „starych” użytkowników? Jak na nowo ich „rozkochać”
Tomasz Nalewajk, Senior Relationship Marketing Manager, Loyalty Partner Polska - Multi-benefit and multi-channel! Coalition Loyalty Program – how to turn them to the good account
Elena Nauchmik, Head of Customer Experience Department, Russian Post and Sberbank of Russia - Lojalność a Customer Experience Management, czyli dlaczego program lojalnościowy to za mało
Marcin Charkiewicz, Kierownik Centrum Badań Konsumenckich, Orange - Whether it's Shopping or CSR – how do you really engage millions of people today? How to run a campaign that can engage millions in charity or consumerism...
Chris Ward, Founder & CEO, Blue Dot, Zdobywca 1. Miejsca – “Best CSR initiative linked to loyalty” w konkursie Loyalty Award 2012 - KOLEJ na… zielone światło dla nowoczesności! Skieruj komunikację na właściwe tory, czyli jak nawiązać trwałą i skuteczną współpracę w trudnym obszarze rynku
Donata Nowakowska, Rzecznik Prasowy, Koleje Mazowieckie - Lojalność nie jedno ma imię. Jak zbudować ją w sektorze B2B i B2C – czy i jak zdywersyfikować Klientów
Dariusz Malczyk, Kierownik ds. Obsługi Klienta, Szpital Medicover - Bądź mobile! Jak skutecznie wykorzystać nowe technologie do budowania lojalności Klientów
Michał Niemczycki, Wiceprezes Zarządu, New Media Ventures
Marcin Walaszczyk, Dyrektor Sprzedaży, New Media Ventures - Od zachęty do remontu, poprzez inspirację i marzenie, do zakupu w różnych kanałach dystrybucji i komunikacji. Lojalność w dobie e-commerce
Beniamin Schon, Dyrektor Marketingu Multikanałowego, Leroy Merlin Polska
Beata Woszczyńska, Menedżer ds. Relacji z Klientami i Usług, Leroy Merlin Polska - Lojalność? Kreuj doświadczenia Klientów! Interaktywna sesja warsztatowa
Patrycja Hackiewicz, Citi Handlowy
Ewa Kostórkiewiecz, Citi Handlowy - Aplikacja jako narzędzie pozwalające dotrzeć do lojalności klientów. Jak stworzyć przyjazną i skuteczną platformę
Dariusz Maciołek, PZU - Psychologia konsumencka, czyli dlaczego klient znowu wybrał (NIE) naszą markę. Interaktywna sesja warsztatowa
Zbigniew Błażejczyk, Saabisu - Lojalność w e-commerce, czyli jak stworzyć przyjazną i skuteczną platformę dla partnerów biznesowych
Paweł Szymczyk, Grupa AB
Piotr Wrzalik, Unity - Metody planowania i budowania lojalności na platformach B2B. CASE STUDY: Tubądzin
Jolanta Gałązka, Tubądzin
Sebastian Błaszkiewicz, Empathy - Motywacja partnerów handlowych - marketing, czy profesjonalizm operacyjny. CASE STUDY: Inpost
Tomasz Wnuk, Grupa Integer - Program motywacyjny dla B2B - stwórz własny! Krok po kroku. Interaktywna sesja warsztatowa
Krzysztof Kozak, ICP Group - Lojalizacja klienta poprzez budowanie z nim relacji za pomocą mediów społecznościowych
Dawid Pacha, Ekspert Social Media - Marketing rekomendacji: narzędzie, które warto poznać! Siła polecenia, czyli jak rozsiać produkt i ideę, na której Ci zależy. CASE STUDY: Cropp i Sinay
Sylwia Łoniewska, Tetra Pak
Anna Stawska, Streetcom Polska
Wojtek Zdunrek, Streetcom Polska - Blog - miejsce, gdzie spotykają się konsumenci! Dzięki jakiej komunikacji uda Ci się zdobyć lojalność Czytelnika. CASE STUDY: Cropp i Sinsay
Julian Chmielewski LPP
Marta Ożóg-Orzegowska, LPP - Między nami, pracownikami. Lojalność wobec firmy, czyli komunikacja wewnętrzna i jej wpływ na Klientów wew- i zew-nętrznych! CASE STUDY: Kompania Piwowarska
Adrianna Borucka, KP - Dane są nam dane? Programy partnerskie, a przetwarzanie danych osobowych. Co można, a czego nie można wykorzystywać
dr Paweł Litwiński, Adwokat, Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów sp.p. - Regulacje prawne w zakresie konkursów, loterii czy innych promocji
dr Zbigniew Okoń, Radca Prawny, Partner, Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni
Koszt uczestnictwa:
2395 PLN netto (od 23 stycznia 2013 do 15 lutego 2013)
2895 PLN netto (od 16 lutego 2013 do 14 marca 2013)
Szczegółowe informacje:
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail: Więcej na stronie: