eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Lojalność na zawsze. Specyfika Programów Lojalnościowych

Powszechnie wiadomo, że zdobycie nowego klienta wiąże się z większymi kosztami niż utrzymanie już pozyskanego. Przy tak dużej konkurencji na rynku, nie wystarcza tylko dobra kampania reklamowa. Potrzebne jest coś, coś, co przyciągnie klienta i sprawi, że zostanie z nami „na zawsze”. Firmy opracowują coraz to atrakcyjniejsze programy lojalnościowe.

Jednak nie każdy program jest dobry, dostosowany do potrzeb klienta. Nie każdy przynosi pożądany skutek. Niekiedy powoduje sytuacje odwrotne – zniechęca klienta.
Jak więc stworzyć odpowiedni i dostosowany do klienta program lojalnościowy. Jak sprawić, by klient chciał, korzystał i był z niego zadowolony?

Najważniejsze, to nauczyć się rozumieć klienta, wiedzieć, czego potrzebuje, jakie są jego cele i zamierzenia, wiedzieć jak dobrze zanalizować jego zachowanie i wykorzystać to do stworzenia jedynego w swoim rodzaju programu lojalnościowego.
Wiele firm rozpoczyna czy też przenosi swoją działalność do Internetu. Sieć wirtualna jest dla nas tak naprawdę niezbadana, stwarza wiele możliwości, ale także trudno być w niej na pierwszym miejscu. Jak być rozpoznawalnym w Internecie i przywiązać użytkownika do swojego serwisu? Jak rozpoznać potrzeby klienta?

Między innymi na te pytania odpowiemy już w październiku podczas konferencji „Lojalność na zawsze”. Dowiedzą się Państwo również, co się sprawdza a co zawodzi w programach lojalnościowych, jakie są najnowsze trendy lojalnościowe w Polsce i na świecie. Przedstawimy ofertę firm, które zajmują się tworzeniem programów na potrzeby innych firm i ich klientów.

Konferencja zostanie podzielona na dwie sesje. Pierwsza będzie dotyczyć programów lojalnościowych dla telekomunikacji i banków, druga – sektora FMCG. Przedstawimy także ofertę programów dla firm działających w Internecie.

Następnego dnia – 11 października, dla wszystkich uczestników konferencji odbędzie się warsztat na temat „Budowanie lojalności – wyzwania rynku”, na który również serdecznie zapraszamy.

Zagadnienia, jakie poruszymy podczas konferencji:

  • Lojalność – jak ją kształtować?
  • Klient na zawsze – jak to możliwe?
  • Najważniejsze czynniki budowania programu lojalnościowego
  • Jak odczytać potrzeby naszego klienta?
  • Jak wykorzystać wiedzę, którą już posiadamy o naszym kliencie i jak zdobyć nowe informacje?
  • Trudności w budowaniu programów lojalnościowych – czego unikać i do czego dążyć?
  • Skuteczność programów lojalnościowych – jak ją mierzyć?
  • Programy lojalnościowe dla e-klienta
  • Jakie są najnowsze trendy lojalnościowe? - ich najciekawsze wykorzystanie w praktyce.

Udział w konferencji i warsztacie polecamy:

  • Dyrektorom i menadżerom zajmującymi się programami lojalnościowymi oraz odpowiedzialnymi za relacje z klientami i utrzymanie klientów
  • Dyrektorom działów marketingu, sprzedaży i PR
  • Menadżerom produktów
  • Menadżerom ds. kluczowych klientów
  • Pracownikom działów marketingu, sprzedaży, PR oraz CRM

23 lipca został ogłoszony Konkurs 'Stalowa Magnolia'

Zapraszamy do udziału w konkursie na najlepszy program lojalnościowy, Stalowa Magnolia, wszystkie firmy, które oferują programy lojalnościowe. Udział w konkursie jest bezpłatny. Wręczenie nagród nastąpi podczas konferencji 10 października.

Program

9:00 – 9:30 Rejestracja

9:30 Powitanie gości

Sesja główna

9:30 – 9:50 Lojalność. Programy lojalnościowe i ich przyszłość

9:50 - 10:20 Badania skuteczności programów lojalnościowych

10:20 – 10:50 Przerwa na kawę

10:50 - 11:30 Rola programu lojalnościowego w podnoszeniu zysku firmy

11:30 – 12:10 Najlepsze wykorzystanie programu lojalnościowego – case study

12:10 – 12:20 Przerwa

12:20 – 12:50 Lojalność e-klienta

12:50 – 13:30 Skuteczność (wykorzystania) baz danych w programach lojalnościowych

13:30 – 14:30 lunch

Sesja I – Banki i telekomunikacja

14:30 – 15:10 Przyszłość programów lojalnościowych na rynku telekomunikacyjnym

15:10 – 15:50 Spraw, by klient pozostal w Twoim banku.

15:50 – 16:30 Bycie lojalnym – czy to możliwe?

Sesja II – FMCG

14:30 – 15:10 Wpływ programów lojalnościowych na sprzedaż

15:10 – 15:50 Jak nagradzać klienta za zakupy – co się opłaca a na czym można stracić?

15:50 – 16:30 Społeczności lojalnościowe kluczem do sukcesu?


Koszty:
Koszt udziału jednej osoby w konferencji i warsztacie wynosi: 290 PLN + 22% VAT (353,80 PLN brutto)
Udział w konferencji i warsztacie jest płatny, cena udziału obejmuje udział we wszystkich wykładach, przygotowaną dokumentację z wykładów, przerwy na kawę, lunch.

Szczegółowe informacje:
Izabela Kaczmarczyk
ABG Centrum Promocji Biznesu Sp. z o.o.
tel. +48 22 826 87 38
fax. +48 22 499 69 07

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: