-
Tytuł:
Lojalność na zawsze. Specyfika Programów Lojalnościowych
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 290 + VAT PLN Teraz: 290 + VAT PLN
- Termin: 2007-10-10 - 2007-10-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ABG Centrum Promocji Biznesu Sp. z o.o.
Powszechnie wiadomo, że zdobycie nowego klienta wiąże się z większymi kosztami niż utrzymanie już pozyskanego. Przy tak dużej konkurencji na rynku, nie wystarcza tylko dobra kampania reklamowa. Potrzebne jest coś, coś, co przyciągnie klienta i sprawi, że zostanie z nami „na zawsze”. Firmy opracowują coraz to atrakcyjniejsze programy lojalnościowe.
Jednak nie każdy program jest dobry, dostosowany do potrzeb klienta. Nie każdy przynosi pożądany skutek. Niekiedy powoduje sytuacje odwrotne – zniechęca klienta.
Jak więc stworzyć odpowiedni i dostosowany do klienta program lojalnościowy. Jak sprawić, by klient chciał, korzystał i był z niego zadowolony?
Najważniejsze, to nauczyć się rozumieć klienta, wiedzieć, czego potrzebuje, jakie są jego cele i zamierzenia, wiedzieć jak dobrze zanalizować jego zachowanie i wykorzystać to do stworzenia jedynego w swoim rodzaju programu lojalnościowego.
Wiele firm rozpoczyna czy też przenosi swoją działalność do Internetu. Sieć wirtualna jest dla nas tak naprawdę niezbadana, stwarza wiele możliwości, ale także trudno być w niej na pierwszym miejscu. Jak być rozpoznawalnym w Internecie i przywiązać użytkownika do swojego serwisu? Jak rozpoznać potrzeby klienta?
Między innymi na te pytania odpowiemy już w październiku podczas konferencji „Lojalność na zawsze”. Dowiedzą się Państwo również, co się sprawdza a co zawodzi w programach lojalnościowych, jakie są najnowsze trendy lojalnościowe w Polsce i na świecie. Przedstawimy ofertę firm, które zajmują się tworzeniem programów na potrzeby innych firm i ich klientów.
Konferencja zostanie podzielona na dwie sesje. Pierwsza będzie dotyczyć programów lojalnościowych dla telekomunikacji i banków, druga – sektora FMCG. Przedstawimy także ofertę programów dla firm działających w Internecie.
Następnego dnia – 11 października, dla wszystkich uczestników konferencji odbędzie się warsztat na temat „Budowanie lojalności – wyzwania rynku”, na który również serdecznie zapraszamy.
Zagadnienia, jakie poruszymy podczas konferencji:
- Lojalność – jak ją kształtować?
- Klient na zawsze – jak to możliwe?
- Najważniejsze czynniki budowania programu lojalnościowego
- Jak odczytać potrzeby naszego klienta?
- Jak wykorzystać wiedzę, którą już posiadamy o naszym kliencie i jak zdobyć nowe informacje?
- Trudności w budowaniu programów lojalnościowych – czego unikać i do czego dążyć?
- Skuteczność programów lojalnościowych – jak ją mierzyć?
- Programy lojalnościowe dla e-klienta
- Jakie są najnowsze trendy lojalnościowe? - ich najciekawsze wykorzystanie w praktyce.
Udział w konferencji i warsztacie polecamy:
- Dyrektorom i menadżerom zajmującymi się programami lojalnościowymi oraz odpowiedzialnymi za relacje z klientami i utrzymanie klientów
- Dyrektorom działów marketingu, sprzedaży i PR
- Menadżerom produktów
- Menadżerom ds. kluczowych klientów
- Pracownikom działów marketingu, sprzedaży, PR oraz CRM
Zapraszamy do udziału w konkursie na najlepszy program lojalnościowy, Stalowa Magnolia, wszystkie firmy, które oferują programy lojalnościowe. Udział w konkursie jest bezpłatny. Wręczenie nagród nastąpi podczas konferencji 10 października.
Program
9:00 – 9:30 Rejestracja
9:30 Powitanie gości
Sesja główna
9:30 – 9:50 Lojalność. Programy lojalnościowe i ich przyszłość
9:50 - 10:20 Badania skuteczności programów lojalnościowych
10:20 – 10:50 Przerwa na kawę
10:50 - 11:30 Rola programu lojalnościowego w podnoszeniu zysku firmy
11:30 – 12:10 Najlepsze wykorzystanie programu lojalnościowego – case study
12:10 – 12:20 Przerwa
12:20 – 12:50 Lojalność e-klienta
12:50 – 13:30 Skuteczność (wykorzystania) baz danych w programach lojalnościowych
13:30 – 14:30 lunch
Sesja I – Banki i telekomunikacja
14:30 – 15:10 Przyszłość programów lojalnościowych na rynku telekomunikacyjnym
15:10 – 15:50 Spraw, by klient pozostal w Twoim banku.
15:50 – 16:30 Bycie lojalnym – czy to możliwe?
Sesja II – FMCG
14:30 – 15:10 Wpływ programów lojalnościowych na sprzedaż
15:10 – 15:50 Jak nagradzać klienta za zakupy – co się opłaca a na czym można stracić?
15:50 – 16:30 Społeczności lojalnościowe kluczem do sukcesu?
Koszty:
Koszt udziału jednej osoby w konferencji i warsztacie wynosi: 290 PLN + 22% VAT (353,80 PLN brutto)
Udział w konferencji i warsztacie jest płatny, cena udziału obejmuje udział we wszystkich wykładach, przygotowaną dokumentację z wykładów, przerwy na kawę, lunch.
Szczegółowe informacje:
Izabela Kaczmarczyk
ABG Centrum Promocji Biznesu Sp. z o.o.
tel. +48 22 826 87 38
fax. +48 22 499 69 07