eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Marketing B2B

W programie m.in.

  • Slavomir Vaskovic, nowy Dyrektor Marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią, Nokia, wskaże jak zwiększyć stopień zaufania klientów biznesowych
  • W oparciu o najnowsze badania, Barbara Krug, Dyrektor Badań Marketingowych, IPSOS zaprezentuje jak zmieniły się czynniki wpływające na lojalność klienta biznesowego
  • Jak właściwie dopasować ofertę produktową do oczekiwań klientów, wyjaśni Tomasz Ludwin, Dyrektor ds. Bankowości Transakcyjnej, Bank BPH
  • O najnowszych narzędziach budowy lojalności opowie Marek Matczuk, Mobile Communication Manager, Orange

Program

10 luty, wtorek

BUDOWA LOJALNOŚCI NA ZMIENNYM RYNKU

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 "HOW TO BUILD THE HIGHER LEVEL OF THE COMMITMENT BETWEEN BUSINESS CLIENTS"
case study Nokia
Slavomir Vaskovic, Nokia

  • How to create synergies between new product launching and loyality enforcement
  • Reaching new clients and creating immediate loyality – still possibile
  • What should we do next – upgrading the key account strategies

10.40-11.20 CO REALNIE WPŁYWA NA LOJALNOŚĆ KLIENTA KORPORACYJNEGO – PREZENTACJA WYNIKÓW NAJNOWSZYCH BADAŃ MARKETINGOWYCH
Barbara Krug, IPSOS

  • Lojalność na rynku B2B to nie tylko solidność – nowe czynniki budujące zaufanie
  • Jak poziom obsługi wpływa na zadowolenie klientów – najważniejsze czynniki
  • Czynniki kreujące lojalność w dobie recesji i negatywnych opinii o kondycji na rynku

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.20 BUDOWA EFEKTYWNEJ STRATEGII MARKETINGOWEJ DLA SEKTORA B2B – OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z LOKALNYMI SIECIAMI SPRZEDAŻY
case study ING
Małgorzata Kot, ING Bank Śląski

  • Jak właściwie zidentyfikować potrzeby lokalnych rynków B2B
  • Tworzenie skutecznej strategii marketingowej skierowanej do biznesu
  • Skuteczna współpraca z siecią sprzedaży w konstruowaniu przekazu marketingowego

12.20-13.20 Lunch

13.20-14.00 NOWOCZESNE NARZĘDZIA BUDOWANIA LOJALNOŚCI NA RYNKU B2B
case study Orange
Marek Matczuk, Orange

  • Dlaczego partner biznesowy woli być wierny – czynniki budujące zaangażowanie
  • Analiza potrzeb grupy docelowej – klucze do sukcesu
  • Mobilny marketing – jak najlepiej trafić do zapracowanych businessmanów

14.00-14.20 Przerwa na kawę


JAK DOPASOWAĆ PRZEKAZ MARKETINGOWY DO SYTUACJI NA RYNKU

14.20-15.00 SKUTECZNA KAMPANIA REKLAMOWA SKIEROWANA DO PARTNERÓW BIZNESOWYCH – PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI
case study kampania reklamowa Rigips Polska
Jacek Kuc, Rigips Polska
Grzegorz Emanowicz, grupa Effectica

  • Gdy nie ma jednego targetu – jak skutecznie trafić do różnych grup docelowych
  • Jaką akcją reklamową wspierać programy motywacyjne
  • Od reklamy prasowej do e-mailingu – czynniki skutecznego i spójnego przekazu marketingowego

15.00-15.40 MARKETING RELACJI –EFEKTYWNE SPOSOBY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W SEKTORZE B2B
case study Kredyt Bank
Renata Taborska, Kredyt Bank

  • Skuteczna budowa długotrwałej więzi z klientem – czynniki sukcesu
  • Jak najatrakcyjniej zachęcić klienta do współpracy
  • Kontrola efektywności działań relacyjnych

15.40 Zakończenie

11 luty, środa


JAK DOPASOWAĆ PRZEKAZ MARKETINGOWY DO SYTUACJI NA RYNKU

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 JAK WSPÓLNE EMOCJE ZAMIENIĆ NA TRWAŁE RELACJE – SZTUKA POZYSKIWANIA I UTRZYMANIA PARTNERA BIZNESOWEGO
case study InDreams
Michał Czerwiński, InDreams

  • Jak zbudować trwałe relacje z klientami i dystrybutorami
  • Jak poprzez odpowiednie relacje biznesowe wpłynąć na wzrost sprzedaży
  • Od "klienta do przyjaciela" – narzędzia wspierające budowę silnych więzi z firmą

10.40-11.20 EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE INTERNETU JAKO KANAŁU KOMUNIKACJI NA RYNKU B2B
(oczekujemy na potwierdzenie prelegenta)

11.20-11.40 Przerwa na kawę
SKUTECZNE STRATEGIE DOPASOWANIA PRODUKTÓW I USŁUG DO POTRZEB KLIENTÓW

11.40-12.00 CRM – JAK WYDOBYĆ KLUCZOWĄ WIEDZĘ O PREFERENCJACH KLIENTÓW NA RYNKU B2B
Wojciech Murzyn, Siemens Enterprise Communications

12.00-12.40 MARKETING 360 STOPNI W DZIAŁANIACH B2B – ELASTYCZNA STRATEGIA LEKIEM NA ZASTÓJ NA RYNKU
case study Netia
Beata Gałęza, Netia

  • Skuteczna odpowiedź na zmieniający się rynek globalny i lokalny
  • Kształtowanie elastycznych strategii marketingowych i działań lojalnościowych
  • Pokonać recesję - jak trafić do portfeli klientów w czasach stagnacji
  • Strategia wykorzystania zintegrowanego przekazu

12.40-13.40 Lunch

13.40-14.20 OD CZEGO UZALEŻNIĆ OFERTĘ CENOWĄ – WYKORZYSTANIE CRM W KSZTAŁTOWANIU SKUTECZNYCH STRATEGII
case study BZ WBK
Mariusz Szczubełek, BZ WBK

  • Jak dotrzeć do najbardziej rentownych klientów
  • Monitoring zachowań na rynku a decyzje cenowe
  • Zwiększenie trafności decyzji cenowych a wiedza o kliencie

14.20-14.40 Przerwa na kawę

14.40-15.20 OPTYMALIZACJA OFERTY PRODUKTOWEJ DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH – JAK NADĄŻYĆ ZA WZROSTEM WYMAGAŃ KLIENTÓW
case study Bank BPH
Tomasz Ludwin, Bank BPH

  • Jak MSP kreują rynek produktów transakcyjnych
  • Kompleksowość rozwiązań czyli jak podążyć za potrzebami klientów
  • Budowa lojalności poprzez dostosowanie produktu do potrzeb klientów

15.20-16.00 JAK WYRÓŻNIĆ OFERTĘ NA TLE KONKURENCJI – CZYNNIKI ZDOBYWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
case study Bigram
Dorota Wilkanowicz, Bigram

  • Skuteczna strategia marketingowa na rozwijającym się rynku
  • Atrakcyjność usługi czyli jak podkreślić jej wyjątkowość
  • Wykorzystanie narzędzi analitycznych do pozycjonowania usługi

16.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 22%VAT do 16 stycznia 2009r.
3995 PLN + 22%VAT po 16 stycznia 2009r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Piotr Stolecki - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax.(22) 256 70 20

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: