eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Marketing dla kobiet

Marketing dla kobiet 2008. Kobieta najpotężniejszym konsumentem na świecie


W programie m.in .:

  • Tworzenie długotrwałych i pozytywnych relacji między kobietą a marką
  • Kobiecy produkt – marketingowa szansa czy ograniczenie w sprzedaży
  • Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu?
  • Wyzwania komunikacji skierowanej do kobiet
  • Jak budować "kobiecą" markę w mediach?
  • Jak "męskie" marki zyskały komunikując się do kobiet

Udział biorą m.in.:

  • Avon
  • TNS OBOP
  • Carslberg
  • Wasa-Barilla
  • Ferax
  • Onet
  • Starlink
  • Agora
  • Nissan
  • L'Oreal
  • MPG
  • LPP
  • Dom Badawczy Maison

Udział w Kongresie to:

  • Możliwość poznania doświadczeń wielu firm i przekonania się, iż marketing dla kobiet rządzi się innymi prawami
  • Sposobność usłyszenia o strategiach marketingowych największych graczy na rynku
  • Wszyscy wiemy, że reklama i marketing działa, nie zawsze jednak wiemy kiedy i dlaczego.
  • Aby uzyskać pełen obraz tego czym jest marketing dla kobiet muszą się Państwo pojawić na jedynym tego typu Kongresie w Polsce
  • Przedstawione szerokie spektrum zagadnień stanowi niezbędnik nowoczesnej strategii marketingowej

Koszt uczestnictwa:

  • Do 22 października 2007r. 3 295 +VAT
  • Po 22 października 2007r. 3 795 + VAT

Miejsce:
Hotel Polonia Palace, Warszawa Mazowieckie

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w kongresie
Magdalena Jamka - Project Manager
e-mail:

Szczegółowe informacje:
tel.(12) 350 54 00
e-mail:
www:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: