eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Marketing Intelligence

Jak optymalizować działania marketingowe w trudnych ekonomicznie czasach * gra strategiczna dla marketingu i sprzedaży * Jedna z 4 konferencji Intelligence in Business

  • Spotkanie najlepszych praktyków odpowiedzialnych za marketing i obsługę klienta – Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
  • Narzędzia prowadzące do utrzymania klienta podczas spowolnienia gospodarczego – AmRest, Tauron Polska Energia, UPC
  • Dopasowanie strategii CRM i BI do sytuacji rynkowej – Raiffeisen Bank Polska, Alma Market, Grupa TP, Kulczyk Tradex, Bank BPH

Dlaczego warto wziąć udział:

  • najlepsze na rynku przykłady optymalizacji i pomiaru działań: Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
  • zarządzanie lojalnością w trudnych czasach na przykładzie międzynarodowego doświadczenia Carlson Marketing
  • sposoby skutecznego krzyżowania danych w oparciu o doświadczenia Banku BPH i Siemens Enterprise Communications
  • uwagi i doświadczenie najlepszych graczy na rynku w zakresie obniżania kosztów, podnoszenia efektywności i zwrotu z inwestycji marketingowych

Kryzys stał się impulsem do zmian, zarówno w metodach podejmowania decyzji, jak i sposobach wykorzystania narzędzi, które wspierają ten proces.

Nastały czasy, w których szczególnie analiza danych a co za tym idzie optymalizacja odpowiednio dobranych narzędzi marketingowych stają się atutem nie do przecenienia.

Firmy muszą oceniać perspektywy rynkowe swoich marek, niestety wiele z nich popełnia błąd: ogranicza koszty marketingowe na całej linii, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w przyszłości. My pokazujemy jak działania marketingowe optymalizować, które narzędzia w czasie kryzysu wykorzystać, a z których zrezygnować.

Tylko u nas:

  • najlepsze na rynku przykłady optymalizacji i pomiaru działań: Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
  • zarządzanie lojalnością w trudnych czasach na przykładzie międzynarodowego doświadczenia Carlson Marketing
  • sposoby skutecznego krzyżowania danych w oparciu o doświadczenia Banku BPH i Siemens Enterprise Communications
  • uwagi i doświadczenie najlepszych graczy na rynku w zakresie obniżania kosztów, podnoszenia efektywności i zwrotu z inwestycji marketingowych

Kto powinien wziąć udział:
Dyrektorzy i managerowie ds. marketingu 45%
Dyrektorzy i managerowie ds. CRM i Obsługi Klienta 38%
Dyrektorzy i managerowie ds. Badań i Rozwoju 11%
Dyrektorzy i managerowie ds. analiz biznesowych 6%

Prelegenci Konferencji:
Leszek Maśniak - Gartner
Monika Andreas - AXA TU
Marcin Idzkiewicz - Bank BPH
Piotr Wyraz - Uniqa
Michał Dziekoński - Grupa Questus
Tomasz Piotrowski - AmRest
Maciej Dolny-Tauron Polska Energia
Rafał Latkowski - Raiffeisen Bank Polska
Kazimierz Koral - Alma Market
Paweł Ślepowroński - UPC
Marek Grabowski - Grupa TP
Wojciech Murzyn - Siemens Enterprise Communications
Monika Boroszewska - GE Money Bank
Tomasz Jędrkiewicz - NUQ Research (Grupa IQS)
Wojciech Bolanowski - Multibank
Xawery Konarski - Traple Konarski Podrecki
Beata Żmudzka - GE Money Bank
Paweł Masiukiewicz - AXA TU
Jacek Powałka - Great Open House
Bartosz Deszczyński - Kulczyk Tradex

17 września, czwartek

9:30 Rejestracja, przywitanie i poranna kawa
Badania marketingowe

10:00 Rola technologii w Marketing Intelligence
Leszek Maśniak (Gartner)

  • stan rynku narzędzi
  • kierunki rozwoju technologii
  • rekomendacje w zakresie właściwego wykorzystania technologii

10:30 Nowe sposoby zdobywania informacji o konsumentach
Tomasz Jędrkiewicz (NUQ Research – Grupa IQS)

  • wpływ kryzysu gospodarczego na zmiany w zachowaniu klientów
  • trendy badawcze: integracja wiedzy, analiza behawioralna, czas reakcji, neuromarketing, etnografia, badania on-line – co i kiedy stosować we własnych działaniach

11:00 Przerwa na kawę
Business Intelligence

11:20 Wykorzystanie Business Intelligence na rynku biznesowym w czasie kryzysu
Marek Grabowski (Grupa TP)
Cse study Telekomunikacja Polska

  • przykłady zachowań firm w kryzysie na podstawie analiz hurtowni danych
  • zmieniająca się rola Business Intelligence w dużej organizacji w trudnych czasach

11:50 Optymalizacja działań marketingowo-sprzedażowych dzięki wykorzystaniu narzędzi BI
Kazimierz Koral (Alma Market)
Case study Alma Market

  • wykorzystanie narzędzi BI oraz zastosowanie funkcjonalności dla potrzeb budowy raportów i analiz oraz prezentacji informacji w obszarach marketingu i sprzedaży
  • biznesowa analiza danych operacyjnych – raporty i analizy – korzyści w obszarach ich zastosowania

12:20 Przerwa na lunch
Optymalizacja działań marketingowych

13:20 Simple measurement techniques for tough times and good times
Olivier Riviere (Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations)

  • measuring client satisfaction and loyalty
  • efficient client segmentation - measuring the impact of networking
  • engaging with influencers / measuring advocacy
  • measuring share of voice in the media and monitoring conversations on the web

13:55 Skuteczniejsza komunikacja w kryzysie – aktualne trendy
Monika Andreas, Paweł Masiukiewicz (AXA TU)
Case study AXA TU

  • jak optymalizować komunikację w celu podniesienia efektywności
  • których narzędzi i kanałów komunikacyjnych użyć – inteligentne rozwiązania

14:25 Jak (nie) zmarnować połowy budżetu marketingowego
Tomasz Piotrowski (AmRest)
Case strudy AmRest

  • nastawienie na wyniki – mentalność i proces
  • jak powiązać działania marketingowe z wynikami firmy
  • przykłady mierzenia efektów działań w różnych kanałach dotarcia

14:55 Przerwa na kawę

15:15 Optymalizacja wsparcia sprzedaży nowoczesnego produktu finansowego
Wojciech Bolanowski (MultiBank)
Case study MultiBank

  • produkty strukturyzowane i standardy rynkowe ich promocji
  • doświadczenia MultiBanku – korelacja reklamy i sprzedaży
  • analiza komunikacji, analiza produktu
  • optymalny marketing produktów strukturyzowanych A.D. 2009

15:45 Pomiar satysfakcji klienta i jej związek z lojalnością
Maciej Dolny (Tauron Polska Energia)
Case study Tauron Polska Energia

  • specyfika rynku energetycznego i jej korelacja z lojalnością klientów
  • partnerskie relacje z klientami jako podstawa wspólnego działania w kryzysie gospodarczym – wybrane przykłady

16:15 Czy uda się zdobyć Świętego Graala Customer Intelligence, którym jest prawdziwa relacja 1:1
Interaktywna dyskusja panelowa
uczestnicy podzieleni na grupy przy wsparciu ekspertów walczą ze sobą na argumenty
Prowadzący: Jacek Powałka (Great Open House)
Eksperci: Marek Grabowski (Grupa TP),
Rafał Latkowski (Raiffeisen Bank Polska),
Wojciech Murzyn (Siemens Enterprise Communications)

17:00 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

18 września, piątek

9:00 Rejestracja, przywitanie i poranna kawa

9:30 Creating and managing customer loyalty in turbulent times
Mark Sage (Carlson Marketing)

  • how are consumers reacting – which brands are winners and losers?
  • getting that next purchase – what are the drivers of continued loyalty?
  • in it for the long term – can you come out better and stronger?
CRM, Customer Intelligence


10:05 Optymalizacja CRM w czasach kryzysu
Rafał Latkowski (Raiffeisen Bank Polska)
Case study Raiffeisen Bank Polska

  • budowa strategii CRM w szybkozmiennych warunkach rynkowych
  • wykorzystanie narzędzi CI do budowy strategii
  • Time To Market i optymalizacja działań CRM

SESJA RÓWNOLEGŁA

10:10 SYMULACYJNA GRA STRATEGICZNA
Sales & Marketing Information
Michał Dziekoński (Grupa Questus)

Gra strategiczna SALES & MARKETING INFORMATION to warsztaty, podczas których uczestnicy rywalizują ze sobą w grupach, gromadząc informacje rynkowe z różnych źródeł i opracowując strategię marketin-gowo-sprzedażową.

Sukces działań całego zespołu zależy od umie-jętności odpowiedniego przełożenia informacji o rynku i kliencie na działania sprzedażowe i marketingowe – gra przynosi więc korzyści zarówno marketerom, jak i handlowcom.

Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Symulacyjne gry strategiczne stanowią nową, praktyczną i aktywną formę urozmaicenia konfe-rencji organizowanych przez Blue Business Media.

12:10 Przerwa na lunch

15:10 Zakończenie gry, wręczenie nagród zwycięzcom

10:40 Przerwa na kawę

11:00 Opłacalność programu lojalnościowego
Piotr Wyraz (Uniqa)
Case study Uniqa

  • strategia pełnego klienta i budowanie przewagi konkurencyjnej – praktyczne wskazówki
  • szanse i zagrożenia w czasach walki o klienta

11:35 Sekret optymalnego zarządzania relacjami z klientem
Monika Boroszewska, Beata Żmudzka (GE Money Bank)
Case study GE Money Bank

  • jak segmentacja pozwala poznać potrzeby i zachowania naszych klientów
  • optymalizacja działań – database marketing
  • cross-channel management na przykładzie
  • optymalizacji kanału komunikacji

12:10 Przerwa na lunch

13:10 Wykorzystanie informacji z kontaktów z klientami w budowaniu obrazu rynku
Wojciech Murzyn (Siemens Enterprise Communications)

  • sposoby zdobywania informacji, których klienci nie chcą ujawnić
  • przekształcenie informacji z contact center w wiedzę o klientach i o rynku

13:45 Optymalizacja procesu sprzedaży – wdrażanie narzędzi strategii CRM w organizacji rozproszonej
Bartosz Deszczyński (Kulczyk Tradex)
Case study Kulczyk Tradex

  • interesariusze strategii w organizacji rozproszonej
  • progowy poziom zaangażowania sprzedawców
  • systemy wynagrodzeń wspierające wdrożenie

14:20 Przerwa na kawę
Aspekty prawne

14:40 Bazy konsumenckie – jak wykorzystywać je zgodnie z prawem
Xawery Konarski (Traple Konarski Podrecki)

  • analiza, scoring i marketing zgodnie z prawem
  • dopuszczalny cross-selling
  • przepisy prawne stosowane w database marketing
Database marketing


15:15 Data mining – efekty krzyżowania danych
Marcin Idzkiewicz (Bank BPH)
Case study Bank BPH

15:50 Jak zapewnić właściwy przepływ informacji
Paweł Ślepowroński (UPC)
Case study UPC

  • dobre praktyki usprawniające gromadzenie i przetwarzanie informacji

16:25 Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:

3495 PLN + 22% VAT przy rejestracji do 28 sierpnia 2009 r.,
3995 PLN + 22% VAT przy rejestracji po 28 sierpnia 2009 r.

Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.

Więcej informacji:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel. 12 350 54 00
fax. 12 350 54 01

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: