-
Tytuł:
Marketing Intelligence
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2009-09-17 - 2009-09-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Jak optymalizować działania marketingowe w trudnych ekonomicznie czasach * gra strategiczna dla marketingu i sprzedaży * Jedna z 4 konferencji Intelligence in Business
- Spotkanie najlepszych praktyków odpowiedzialnych za marketing i obsługę klienta – Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
- Narzędzia prowadzące do utrzymania klienta podczas spowolnienia gospodarczego – AmRest, Tauron Polska Energia, UPC
- Dopasowanie strategii CRM i BI do sytuacji rynkowej – Raiffeisen Bank Polska, Alma Market, Grupa TP, Kulczyk Tradex, Bank BPH
Dlaczego warto wziąć udział:
- najlepsze na rynku przykłady optymalizacji i pomiaru działań: Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
- zarządzanie lojalnością w trudnych czasach na przykładzie międzynarodowego doświadczenia Carlson Marketing
- sposoby skutecznego krzyżowania danych w oparciu o doświadczenia Banku BPH i Siemens Enterprise Communications
- uwagi i doświadczenie najlepszych graczy na rynku w zakresie obniżania kosztów, podnoszenia efektywności i zwrotu z inwestycji marketingowych
Kryzys stał się impulsem do zmian, zarówno w metodach podejmowania decyzji, jak i sposobach wykorzystania narzędzi, które wspierają ten proces.
Nastały czasy, w których szczególnie analiza danych a co za tym idzie optymalizacja odpowiednio dobranych narzędzi marketingowych stają się atutem nie do przecenienia.
Firmy muszą oceniać perspektywy rynkowe swoich marek, niestety wiele z nich popełnia błąd: ogranicza koszty marketingowe na całej linii, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w przyszłości. My pokazujemy jak działania marketingowe optymalizować, które narzędzia w czasie kryzysu wykorzystać, a z których zrezygnować.
Tylko u nas:
- najlepsze na rynku przykłady optymalizacji i pomiaru działań: Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
- zarządzanie lojalnością w trudnych czasach na przykładzie międzynarodowego doświadczenia Carlson Marketing
- sposoby skutecznego krzyżowania danych w oparciu o doświadczenia Banku BPH i Siemens Enterprise Communications
- uwagi i doświadczenie najlepszych graczy na rynku w zakresie obniżania kosztów, podnoszenia efektywności i zwrotu z inwestycji marketingowych
Kto powinien wziąć udział:
Dyrektorzy i managerowie ds. marketingu 45%
Dyrektorzy i managerowie ds. CRM i Obsługi Klienta 38%
Dyrektorzy i managerowie ds. Badań i Rozwoju 11%
Dyrektorzy i managerowie ds. analiz biznesowych 6%
Prelegenci Konferencji:
Leszek Maśniak - Gartner
Monika Andreas - AXA TU
Marcin Idzkiewicz - Bank BPH
Piotr Wyraz - Uniqa
Michał Dziekoński - Grupa Questus
Tomasz Piotrowski - AmRest
Maciej Dolny-Tauron Polska Energia
Rafał Latkowski - Raiffeisen Bank Polska
Kazimierz Koral - Alma Market
Paweł Ślepowroński - UPC
Marek Grabowski - Grupa TP
Wojciech Murzyn - Siemens Enterprise Communications
Monika Boroszewska - GE Money Bank
Tomasz Jędrkiewicz - NUQ Research (Grupa IQS)
Wojciech Bolanowski - Multibank
Xawery Konarski - Traple Konarski Podrecki
Beata Żmudzka - GE Money Bank
Paweł Masiukiewicz - AXA TU
Jacek Powałka - Great Open House
Bartosz Deszczyński - Kulczyk Tradex
17 września, czwartek
9:30 Rejestracja, przywitanie i poranna kawa
Badania marketingowe
10:00 Rola technologii w Marketing Intelligence
Leszek Maśniak (Gartner)
- stan rynku narzędzi
- kierunki rozwoju technologii
- rekomendacje w zakresie właściwego wykorzystania technologii
10:30 Nowe sposoby zdobywania informacji
o konsumentach
Tomasz Jędrkiewicz (NUQ Research – Grupa IQS)
- wpływ kryzysu gospodarczego na zmiany w zachowaniu klientów
- trendy badawcze: integracja wiedzy, analiza behawioralna, czas reakcji, neuromarketing, etnografia, badania on-line – co i kiedy stosować we własnych działaniach
11:00 Przerwa na kawę
Business Intelligence
11:20 Wykorzystanie Business Intelligence na rynku biznesowym w czasie kryzysu
Marek Grabowski (Grupa TP)
Cse study Telekomunikacja Polska
- przykłady zachowań firm w kryzysie na podstawie analiz hurtowni danych
- zmieniająca się rola Business Intelligence w dużej organizacji w trudnych czasach
11:50 Optymalizacja działań marketingowo-sprzedażowych dzięki wykorzystaniu narzędzi BI
Kazimierz Koral (Alma Market)
Case study Alma Market
- wykorzystanie narzędzi BI oraz zastosowanie funkcjonalności dla potrzeb budowy raportów i analiz oraz prezentacji informacji w obszarach marketingu i sprzedaży
- biznesowa analiza danych operacyjnych – raporty i analizy – korzyści w obszarach ich zastosowania
12:20 Przerwa na lunch
Optymalizacja działań marketingowych
13:20 Simple measurement techniques for tough times and good times
Olivier Riviere (Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations)
- measuring client satisfaction and loyalty
- efficient client segmentation - measuring the impact of networking
- engaging with influencers / measuring advocacy
- measuring share of voice in the media and monitoring conversations on the web
13:55 Skuteczniejsza komunikacja w kryzysie – aktualne trendy
Monika Andreas, Paweł Masiukiewicz (AXA TU)
Case study AXA TU
- jak optymalizować komunikację w celu podniesienia efektywności
- których narzędzi i kanałów komunikacyjnych użyć – inteligentne rozwiązania
14:25 Jak (nie) zmarnować połowy budżetu marketingowego
Tomasz Piotrowski (AmRest)
Case strudy AmRest
- nastawienie na wyniki – mentalność i proces
- jak powiązać działania marketingowe z wynikami firmy
- przykłady mierzenia efektów działań w różnych kanałach dotarcia
14:55 Przerwa na kawę
15:15 Optymalizacja wsparcia sprzedaży nowoczesnego produktu finansowego
Wojciech Bolanowski (MultiBank)
Case study MultiBank
- produkty strukturyzowane i standardy rynkowe ich promocji
- doświadczenia MultiBanku – korelacja reklamy i sprzedaży
- analiza komunikacji, analiza produktu
- optymalny marketing produktów strukturyzowanych A.D. 2009
15:45 Pomiar satysfakcji klienta i jej związek z lojalnością
Maciej Dolny (Tauron Polska Energia)
Case study Tauron Polska Energia
- specyfika rynku energetycznego i jej korelacja z lojalnością klientów
- partnerskie relacje z klientami jako podstawa wspólnego działania w kryzysie gospodarczym – wybrane przykłady
16:15 Czy uda się zdobyć Świętego Graala Customer Intelligence, którym jest prawdziwa relacja 1:1
Interaktywna dyskusja panelowa
uczestnicy podzieleni na grupy przy wsparciu ekspertów walczą ze sobą na argumenty
Prowadzący: Jacek Powałka (Great Open House)
Eksperci: Marek Grabowski (Grupa TP),
Rafał Latkowski (Raiffeisen Bank Polska),
Wojciech Murzyn (Siemens Enterprise Communications)
17:00 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji
18 września, piątek
9:00 Rejestracja, przywitanie i poranna kawa
9:30 Creating and managing customer loyalty in turbulent times
Mark Sage (Carlson Marketing)
- how are consumers reacting – which brands are winners and losers?
- getting that next purchase – what are the drivers of continued loyalty?
- in it for the long term – can you come out better and stronger?
10:05 Optymalizacja CRM w czasach kryzysu
Rafał Latkowski (Raiffeisen Bank Polska)
Case study Raiffeisen Bank Polska
- budowa strategii CRM w szybkozmiennych warunkach rynkowych
- wykorzystanie narzędzi CI do budowy strategii
- Time To Market i optymalizacja działań CRM
SESJA RÓWNOLEGŁA
10:10 SYMULACYJNA GRA STRATEGICZNA
Sales & Marketing Information
Michał Dziekoński (Grupa Questus)
Gra strategiczna SALES & MARKETING INFORMATION to warsztaty, podczas których uczestnicy rywalizują ze sobą w grupach, gromadząc informacje rynkowe z różnych źródeł i opracowując strategię marketin-gowo-sprzedażową.
Sukces działań całego zespołu zależy od umie-jętności odpowiedniego przełożenia informacji o rynku i kliencie na działania sprzedażowe i marketingowe – gra przynosi więc korzyści zarówno marketerom, jak i handlowcom.
Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Symulacyjne gry strategiczne stanowią nową, praktyczną i aktywną formę urozmaicenia konfe-rencji organizowanych przez Blue Business Media.
12:10 Przerwa na lunch
15:10 Zakończenie gry, wręczenie nagród zwycięzcom
10:40 Przerwa na kawę
11:00 Opłacalność programu lojalnościowego
Piotr Wyraz (Uniqa)
Case study Uniqa
- strategia pełnego klienta i budowanie przewagi konkurencyjnej – praktyczne wskazówki
- szanse i zagrożenia w czasach walki o klienta
11:35 Sekret optymalnego zarządzania relacjami z klientem
Monika Boroszewska, Beata Żmudzka (GE Money Bank)
Case study GE Money Bank
- jak segmentacja pozwala poznać potrzeby i zachowania naszych klientów
- optymalizacja działań – database marketing
- cross-channel management na przykładzie
- optymalizacji kanału komunikacji
12:10 Przerwa na lunch
13:10 Wykorzystanie informacji z kontaktów z klientami w budowaniu obrazu rynku
Wojciech Murzyn (Siemens Enterprise Communications)
- sposoby zdobywania informacji, których klienci nie chcą ujawnić
- przekształcenie informacji z contact center w wiedzę o klientach i o rynku
13:45 Optymalizacja procesu sprzedaży – wdrażanie narzędzi strategii CRM w organizacji rozproszonej
Bartosz Deszczyński (Kulczyk Tradex)
Case study Kulczyk Tradex
- interesariusze strategii w organizacji rozproszonej
- progowy poziom zaangażowania sprzedawców
- systemy wynagrodzeń wspierające wdrożenie
14:20 Przerwa na kawę
Aspekty prawne
14:40 Bazy konsumenckie – jak wykorzystywać je zgodnie z prawem
Xawery Konarski (Traple Konarski Podrecki)
- analiza, scoring i marketing zgodnie z prawem
- dopuszczalny cross-selling
- przepisy prawne stosowane w database marketing
15:15 Data mining – efekty krzyżowania danych
Marcin Idzkiewicz (Bank BPH)
Case study Bank BPH
15:50 Jak zapewnić właściwy przepływ informacji
Paweł Ślepowroński (UPC)
Case study UPC
- dobre praktyki usprawniające gromadzenie i przetwarzanie informacji
16:25 Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
3495 PLN + 22% VAT przy rejestracji do 28 sierpnia 2009 r.,
3995 PLN + 22% VAT przy rejestracji po 28 sierpnia 2009 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Więcej informacji:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel. 12 350 54 00
fax. 12 350 54 01