-
Tytuł:
Marketing Performance & Customer Intelligence
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2011-09-22 - 2011-09-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
WSTĘP:
- Unikalne spotkanie Dyrektorów i Managerów odpowiedzialnych za relacje i komunikację z klientem
- Jak przekuć wiedzę o kliencie w lojalność do marki i wyższe wyniki sprzedażowe – ING Bank Śląski, P4, PZU, Telefonia Dialog, Grupa Lotos
- Dialog z klientem i budowanie zaangażowania w nowych mediach – najlepsze praktyki: Serce i Rozum (TP SA), Mały Głód (Danone), mBank, Allegro , Grupa Żywiec, Polkomtel
WPROWADZENIE:
Dynamika rynku i postępujące zmiany stanowią wyzwanie dla skuteczności działań marketingowych i relacyjnych, a co za tym idzie wyników sprzedażowych. Podstawą uzyskania wysokich efektów jest optymalnie wykorzystana wiedza o kliencie i precyzyjne dopasowanie do niej działań komunikacyjnych, szczególnie w nowych mediach.
Konferencja stanowi unikalne na rynku polskim spotkanie Praktyków Marketingu i CRM na temat zarządzania doświadczeniem klienta w praktyce – efektywnych strategii dotarcia i optymalizowania relacji. To przegląd nowych narzędzi aktywizacji i dialogu, a przede wszystkim sposobów utrzymania lojalności klienta. Obecność przedstawicieli wielu branż i osób odpowiedzialnych za komunikacyjne sukcesy w social media dają możliwość poznania najnowszych rozwiązań i ich konfrontacji
z własnymi strategiami.
PROGRAM:
9:30 Rejestracja i poranna kawa
10:00 Uroczyste Otwarcie Forum
Casper Haring, Dyrektor Zarządzający, Blue Business Media
SESJA PlENARNA: INTELLIGENCE IN BUSINESS
10:10
Business Bulls**t – 10 najpopularniejszych programów i strategii, czyli w co nie warto inwestować czasu i pieniędzy
Mark Graham Brown, Światowy Ekspert i Strateg Rozwoju Biznesu, USA
Każdego roku organizacje tracą miliony dolarów na wdrażanie programów i strategii, które okazują się nieskuteczne, frustrują pracowników oraz irytują klientów. Tajemnicą pozostaje, dlaczego tylko dla niektórych firm programy te okazują się opłacalną inwestycją. Prelekcja traktuje o tajnikach sukcesu pomyślnego wdrożenia nowych programów i doboru właściwej strategii.
Punkt zwrotny w analityce biznesowej jak wznieść organizację na wyższy poziom
Timo Elliott, Wizjoner Innowacji, SAP
- Jak wykorzystywać dostępne informacje dla rozwoju biznesu
- Innowacyjne platformy analityczne
- Przykłady implementacji i korzyści dla biznesu
11:20
Dyskusja panelowa:
Rynek w Polsce 2011 – jak gospodarka radzi sobie w zmiennych czasach – implikacje dla biznesu
Moderator:
Jacek Adamski, Zastępca Dyrektora Generalnego, Dyrektor Departamentu Ekonomicznego, Polska
Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan
Paneliści:
Maciej Reluga, Główny Ekonomista, BZ WBK
Łukasz Tarnawa, Główny Ekonomista, PKO Bank Polski
11:50 Przerwa na kawę i podział na Konferencje równoległe
Zarządzanie wiedzą o kliencie w organizacji efektywne strategie
12:15
Właściwe zarządzanie wiedzą o kliencie – jak przenieść organizację na poziom Customer-Centric
case study ING Bank Śląski
Małgorzata Bulanda, Dyrektor Departamentu Customer Intelligence i Marketingu Bezpośredniego, ING Bank Śląski
- Klient w centrum – filozofia działania firmy
- Wykorzystanie wiedzy zawartej w bazie danych w strategii komunikacji i ofertowania klienta
- NPS – wykorzystanie dostarczanej wiedzy i sposób na zaangażowanie całej organizacji w słuchanie głosu klienta
12:50
Monitoring reakcji klienta na komunikację jako domknięcie pętli procesu marketingowego
Radosław Grabiec, Business Development Director, SAS Institute
- Koncepcja detekcji odpowiedzi w procesie marketingowym
- Cykl życia leadu marketingowego
- Przykłady wykorzystania standaryzowanej interpretacji odpowiedzi klienta w raportowaniu marketingowym
13:15 Lunch
14:25
Zarządzanie wiedzą o kliencie w organizacji - jak efektywnie wykorzystać dostępne dane
case study Grupa LOTOS
Maciej Kowalski, Kierownik Zespołu ds. Relacji z Klientami, Grupa LOTOS
- Co wiemy o naszych klientach?
- Metody pozyskiwania danych handlowych w Grupie Kapitałowej
- Zarządzanie wiedzą o kliencie – integracja danych i wzmocnienie relacji
15:00
Dyskusja panelowa:
Jak zdobyć i utrzymać klienta na zmiennym rynku – faktory sukcesu a praktyka Customer Experience Management w Polsce
Udział biorą:
Marta Życińska, Dyrektor Marketingu, PZU
Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Zarządzająca Rynkiem Klientów Korporacyjnych, Netia
Bartosz Dobrzyński, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu, P4
15:35 Przerwa na kawę
Wzmacnianie relacji z klientem
15:55
Zarządzanie cyklem życia klienta – jak utrzymywać lojalność i zwiększać wartość kontraktu
case study Telefonia Dialog
Tomasz Rodak, Koordynator ds. Relacji z Klientem, Telefonia Dialog
- Cel – lojalny klient – działania wspierające utrzymanie klientów i wzrost przychodów
- Koordynacja działań i komunikacji z klientem w ramach cyklu życia
- Jak mierzyć efekty prowadzonych działań w zakresie lojalizacji i zarządzania wartością kontraktu
16:30
Wzmocnienie zaangażowania w punkcie styku z Klientem – wsparcie technologii
Andrzej Szczepaniak, Zastępca Dyrektora ds. Relacji z Klientem, BZ WBK
- Integracja potrzeb klientów i strategii firmy w procesie komunikacji
- Jak zapewnić indywidualne podejście i wzmacniać relację
- Unifikacja komunikacji na styku kontaktu z Klientem – szansa czy zagrożenie dla istniejącej formuły organizacyjnej
16:55 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji
23 września, piątek
9:00 Rejestracja i poranna kawa
Nowe kanały dotarcia a efektywność komunikacji z klientem
9:30
Wykorzystanie nowych mediów w zintegrowanej komunikacji z klientem – jak prowadzić działania żeby przyniosły efekty
case study Danio
Aleksander Pałka, Senior Brand Manager Danio, Danone
- Rola Internetu w zintegrowanej komunikacji marketingowej
- Określanie nakładów budżetowych oraz zakresu planowanych działań
- Budowanie relacji i zaangażowania, czyli jak wciągnąć konsumenta do „gry”
- Prowadzenie działań internetowych tak, aby przyniosły wymierne efekty
10:10
Dialog z klientem w sieci jako skuteczne wsparcie działań relacyjnych
case study mBank
Tomasz Lipiński, Kierujący Wydziałem Rozwoju Marketingu Internetowego Bankowości Detalicznej, BRE Bank
- Które działanie są efektywne, a które mniej skuteczne
- Jak unikać pułapek i skorzystać z siły „zbiorowej inteligencji”
- Jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi
- Przydatne narzędzia do zarządzania relacjami
10:50 Przerwa na kawę
11:10
Koniec zarządzania klientem, początek współtworzenia i koegzystencji – wykorzystanie platform społecznościowych
case study Polkomtel
Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie, Polkomtel
- Kim był prosument i jak się zachowuje teraz
- Dlaczego obecnie jest szczególnie ważny
- Narzędzia monitoringu wykorzystywane przez Plus w relacjach z prosumentem
- Przyszłość relacji z prosumentami – kierunki rozwoju dla dobra obu stron
11:50
Doskonała komunikacja i budowanie relacji z konsumentem na trudnym rynku
case study Żywiec, Heineken
Piotr Grządziel, Interactive Media Manager, Grupa Żywiec
- Miejsce mediów cyfrowych w planie aktywacji marki
- „Content Is The King”, czyli tworzenie i zarządzanie treścią
- Różnica między strategią cyfrową a strategią społeczną
- Gen społecznościowy – fundament sukcesu kampanii
12:30 Lunch
Wykorzystanie nowych mediów w budowaniu zaangażowania
13:30
Znaczenie marketingu internetowego (SEM, SEO, Cobrandy, Social Media, Mobile) w budowaniu przywiązania użytkownika do marki
case study Allegro
Łukasz Gołębniak, Dyrektor ds. Optymalizacjii Konwersji, Allegro
- Świadomość marki w Internecie – budowa i stymulacja wzrostu
- Narzędzia wsparcia budowania lojalności użytkowników wobec serwisu
- Allegro a Grupa Allegro – poszerzenie wpływumarki na inne serwisy
14:10
Serce i Rozum – krótka droga od nielubienia do miłości, czyli jak wzmacniać zaufanie klienta w nowych realiach rynku
case study Telekomunikacja Polska
Tomasz Owsianko, Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej, Telekomunikacja Polska
- Założenia i cele platformy Serce i Rozum
- Wykorzystanie social media do budowania więzi z klientem
- Korzyści płynące z wykorzystania nowoczesnych metod komunikacyjnych
14:50
Jak budować i utrwalać emocje wokół marki – niestandardowe sposoby angażowania konsumenta i wsparcia sprzedaży
case study Pysio
Arkadiusz Słota, Interactive Brand Manager, Agros Nova
- Co dzieci „kręci”, czyli co wiemy o odbiorcach
- Co dzieci kręci „w sieci” – jak dotrzeć z komunikatem
- Jak utrzymać lojalność
- Efekty działań
15:30
Bezpłatne uczestnictwo w kolejnej edycji wydarzenia!
Losowanie spośród osób obecnych w sali
15:35 Zakończenie Konferencji i wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji przed dniem 5 sierpnia 2011 i wpłacie pełnej kwoty do 9 września 2011.
3495 PLN + 23% VAT - przy rejestracji do dnia 9 września 2011 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 16 września 2011.
3995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji po dniu 9 września 2011, bądź wpłacie pełnej kwoty po 16 września 2011.
Cena obejmuje: prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Żychoń – Conference Director
tel.: 12 35 05 400
fax: 12 35 05 401
e-mail:
Więcej na: