eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Marketing Performance & Customer Intelligence

WSTĘP:

  • Unikalne spotkanie Dyrektorów i Managerów odpowiedzialnych za relacje i komunikację z klientem
  • Jak przekuć wiedzę o kliencie w lojalność do marki i wyższe wyniki sprzedażowe – ING Bank Śląski, P4, PZU, Telefonia Dialog, Grupa Lotos
  • Dialog z klientem i budowanie zaangażowania w nowych mediach – najlepsze praktyki: Serce i Rozum (TP SA), Mały Głód (Danone), mBank, Allegro , Grupa Żywiec, Polkomtel

WPROWADZENIE:
Dynamika rynku i postępujące zmiany stanowią wyzwanie dla skuteczności działań marketingowych i relacyjnych, a co za tym idzie wyników sprzedażowych. Podstawą uzyskania wysokich efektów jest optymalnie wykorzystana wiedza o kliencie i precyzyjne dopasowanie do niej działań komunikacyjnych, szczególnie w nowych mediach. Konferencja stanowi unikalne na rynku polskim spotkanie Praktyków Marketingu i CRM na temat zarządzania doświadczeniem klienta w praktyce – efektywnych strategii dotarcia i optymalizowania relacji. To przegląd nowych narzędzi aktywizacji i dialogu, a przede wszystkim sposobów utrzymania lojalności klienta. Obecność przedstawicieli wielu branż i osób odpowiedzialnych za komunikacyjne sukcesy w social media dają możliwość poznania najnowszych rozwiązań i ich konfrontacji z własnymi strategiami.

PROGRAM:

9:30 Rejestracja i poranna kawa

10:00 Uroczyste Otwarcie Forum
Casper Haring, Dyrektor Zarządzający, Blue Business Media

SESJA PlENARNA: INTELLIGENCE IN BUSINESS

10:10 Business Bulls**t – 10 najpopularniejszych programów i strategii, czyli w co nie warto inwestować czasu i pieniędzy
Mark Graham Brown, Światowy Ekspert i Strateg Rozwoju Biznesu, USA

Każdego roku organizacje tracą miliony dolarów na wdrażanie programów i strategii, które okazują się nieskuteczne, frustrują pracowników oraz irytują klientów. Tajemnicą pozostaje, dlaczego tylko dla niektórych firm programy te okazują się opłacalną inwestycją. Prelekcja traktuje o tajnikach sukcesu pomyślnego wdrożenia nowych programów i doboru właściwej strategii.

Punkt zwrotny w analityce biznesowej jak wznieść organizację na wyższy poziom
Timo Elliott, Wizjoner Innowacji, SAP

  • Jak wykorzystywać dostępne informacje dla rozwoju biznesu
  • Innowacyjne platformy analityczne
  • Przykłady implementacji i korzyści dla biznesu

11:20 Dyskusja panelowa:
Rynek w Polsce 2011 – jak gospodarka radzi sobie w zmiennych czasach – implikacje dla biznesu
Moderator:
Jacek Adamski, Zastępca Dyrektora Generalnego, Dyrektor Departamentu Ekonomicznego, Polska
Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan
Paneliści:
Maciej Reluga, Główny Ekonomista, BZ WBK
Łukasz Tarnawa, Główny Ekonomista, PKO Bank Polski

11:50 Przerwa na kawę i podział na Konferencje równoległe

Zarządzanie wiedzą o kliencie w organizacji efektywne strategie

12:15 Właściwe zarządzanie wiedzą o kliencie – jak przenieść organizację na poziom Customer-Centric
case study ING Bank Śląski
Małgorzata Bulanda, Dyrektor Departamentu Customer Intelligence i Marketingu Bezpośredniego, ING Bank Śląski

  • Klient w centrum – filozofia działania firmy
  • Wykorzystanie wiedzy zawartej w bazie danych w strategii komunikacji i ofertowania klienta
  • NPS – wykorzystanie dostarczanej wiedzy i sposób na zaangażowanie całej organizacji w słuchanie głosu klienta

12:50 Monitoring reakcji klienta na komunikację jako domknięcie pętli procesu marketingowego
Radosław Grabiec, Business Development Director, SAS Institute

  • Koncepcja detekcji odpowiedzi w procesie marketingowym
  • Cykl życia leadu marketingowego
  • Przykłady wykorzystania standaryzowanej interpretacji odpowiedzi klienta w raportowaniu marketingowym

13:15 Lunch

14:25 Zarządzanie wiedzą o kliencie w organizacji - jak efektywnie wykorzystać dostępne dane
case study Grupa LOTOS
Maciej Kowalski, Kierownik Zespołu ds. Relacji z Klientami, Grupa LOTOS

  • Co wiemy o naszych klientach?
  • Metody pozyskiwania danych handlowych w Grupie Kapitałowej
  • Zarządzanie wiedzą o kliencie – integracja danych i wzmocnienie relacji

15:00 Dyskusja panelowa:
Jak zdobyć i utrzymać klienta na zmiennym rynku – faktory sukcesu a praktyka Customer Experience Management w Polsce
Udział biorą:
Marta Życińska, Dyrektor Marketingu, PZU
Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Zarządzająca Rynkiem Klientów Korporacyjnych, Netia
Bartosz Dobrzyński, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu, P4

15:35 Przerwa na kawę

Wzmacnianie relacji z klientem

15:55 Zarządzanie cyklem życia klienta – jak utrzymywać lojalność i zwiększać wartość kontraktu
case study Telefonia Dialog
Tomasz Rodak, Koordynator ds. Relacji z Klientem, Telefonia Dialog

  • Cel – lojalny klient – działania wspierające utrzymanie klientów i wzrost przychodów
  • Koordynacja działań i komunikacji z klientem w ramach cyklu życia
  • Jak mierzyć efekty prowadzonych działań w zakresie lojalizacji i zarządzania wartością kontraktu

16:30 Wzmocnienie zaangażowania w punkcie styku z Klientem – wsparcie technologii
Andrzej Szczepaniak, Zastępca Dyrektora ds. Relacji z Klientem, BZ WBK

  • Integracja potrzeb klientów i strategii firmy w procesie komunikacji
  • Jak zapewnić indywidualne podejście i wzmacniać relację
  • Unifikacja komunikacji na styku kontaktu z Klientem – szansa czy zagrożenie dla istniejącej formuły organizacyjnej

16:55 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

23 września, piątek

9:00 Rejestracja i poranna kawa

Nowe kanały dotarcia a efektywność komunikacji z klientem

9:30 Wykorzystanie nowych mediów w zintegrowanej komunikacji z klientem – jak prowadzić działania żeby przyniosły efekty
case study Danio
Aleksander Pałka, Senior Brand Manager Danio, Danone

  • Rola Internetu w zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • Określanie nakładów budżetowych oraz zakresu planowanych działań
  • Budowanie relacji i zaangażowania, czyli jak wciągnąć konsumenta do „gry”
  • Prowadzenie działań internetowych tak, aby przyniosły wymierne efekty

10:10 Dialog z klientem w sieci jako skuteczne wsparcie działań relacyjnych
case study mBank
Tomasz Lipiński, Kierujący Wydziałem Rozwoju Marketingu Internetowego Bankowości Detalicznej, BRE Bank

  • Które działanie są efektywne, a które mniej skuteczne
  • Jak unikać pułapek i skorzystać z siły „zbiorowej inteligencji”
  • Jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi
  • Przydatne narzędzia do zarządzania relacjami

10:50 Przerwa na kawę

11:10 Koniec zarządzania klientem, początek współtworzenia i koegzystencji – wykorzystanie platform społecznościowych
case study Polkomtel
Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie, Polkomtel

  • Kim był prosument i jak się zachowuje teraz
  • Dlaczego obecnie jest szczególnie ważny
  • Narzędzia monitoringu wykorzystywane przez Plus w relacjach z prosumentem
  • Przyszłość relacji z prosumentami – kierunki rozwoju dla dobra obu stron

11:50 Doskonała komunikacja i budowanie relacji z konsumentem na trudnym rynku
case study Żywiec, Heineken
Piotr Grządziel, Interactive Media Manager, Grupa Żywiec

  • Miejsce mediów cyfrowych w planie aktywacji marki
  • „Content Is The King”, czyli tworzenie i zarządzanie treścią
  • Różnica między strategią cyfrową a strategią społeczną
  • Gen społecznościowy – fundament sukcesu kampanii

12:30 Lunch

Wykorzystanie nowych mediów w budowaniu zaangażowania

13:30 Znaczenie marketingu internetowego (SEM, SEO, Cobrandy, Social Media, Mobile) w budowaniu przywiązania użytkownika do marki
case study Allegro
Łukasz Gołębniak, Dyrektor ds. Optymalizacjii Konwersji, Allegro

  • Świadomość marki w Internecie – budowa i stymulacja wzrostu
  • Narzędzia wsparcia budowania lojalności użytkowników wobec serwisu
  • Allegro a Grupa Allegro – poszerzenie wpływumarki na inne serwisy

14:10 Serce i Rozum – krótka droga od nielubienia do miłości, czyli jak wzmacniać zaufanie klienta w nowych realiach rynku
case study Telekomunikacja Polska
Tomasz Owsianko, Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej, Telekomunikacja Polska

  • Założenia i cele platformy Serce i Rozum
  • Wykorzystanie social media do budowania więzi z klientem
  • Korzyści płynące z wykorzystania nowoczesnych metod komunikacyjnych

14:50 Jak budować i utrwalać emocje wokół marki – niestandardowe sposoby angażowania konsumenta i wsparcia sprzedaży
case study Pysio
Arkadiusz Słota, Interactive Brand Manager, Agros Nova

  • Co dzieci „kręci”, czyli co wiemy o odbiorcach
  • Co dzieci kręci „w sieci” – jak dotrzeć z komunikatem
  • Jak utrzymać lojalność
  • Efekty działań

15:30 Bezpłatne uczestnictwo w kolejnej edycji wydarzenia!
Losowanie spośród osób obecnych w sali

15:35 Zakończenie Konferencji i wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji przed dniem 5 sierpnia 2011 i wpłacie pełnej kwoty do 9 września 2011.
3495 PLN + 23% VAT - przy rejestracji do dnia 9 września 2011 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 16 września 2011.
3995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji po dniu 9 września 2011, bądź wpłacie pełnej kwoty po 16 września 2011.

Cena obejmuje: prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Żychoń – Conference Director
tel.: 12 35 05 400
fax: 12 35 05 401
e-mail:

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: