-
Tytuł:
Nowa generacja narzędzi marketingu online, czyli jak zaskoczyć i zdobyć świadomego klienta?
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 600 + VAT PLN Teraz: 490 + VAT PLN
- Termin: 2012-08-02 - 2012-08-02
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Zapraszamy do udziału w VI FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO „NOWA GENERACJA NARZĘDZI MARKETINGU ONLINE, CZYLI JAK ZASKOCZYĆ I ZDOBYĆ ŚWIADOMEGO KLIENTA?”, które odbędzie się 2 sierpnia 2012 roku w Warszawie.
Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu on-line wzrasta w bardzo szybkim tempie, a budżety marketingowe zwiększają się o średnio 30% rocznie. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Lata 2012-2013 to duże wyzwanie dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł czas na optymalizację podejmowanych działań, budżetów marketingowych oraz odpowiedni dobór narzędzi, by zapewnić firmie maksimum konwersji i nowych Klientów.
Podczas VI FMI poznasz skuteczne narzędzia i innowacyjne osiągnięcia, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię marketingu on-line. Spotkasz się z liderami z branży, którzy podzielą się z Tobą nowymi doświadczeniami i narzędziami, a także poznasz case study, które osiągnęły sukces w ostatnim czasie dzięki czemu zdobędziesz również możliwość przeniesienia najlepszych praktyk na własne działania.
W PROGRAMIE:
- Nadchodzi konsument jutra, nie dajmy się zaskoczyć. Trendy
w marketingu interaktywnym
Marcin Maj (Business Development Director/Członek Zarządu, OS3 GROUP) - Czy nas to zabije, czy nas to wzmocni - czy w dobie rosnącej popularności adexchange jest jeszcze miejsce dla sieci reklamowych?
Krzysztof Różycki (Head of Product Development, ARBOinteractive)
Marcin Przygoda (Head of Technology and Business Intelligence, ARBOinteractive) - Kampanie smaczne jak tort - czyli jak upiec produkt w sieci
Piotr Tabiś (Account Manager, Imago PR) - Perswazja i emocje jako narzędzia optymalizacji konwersji
Batek Matoga (User Experience Consultant, Fortune Cookie) - Koniec Social Media? Nadchodzi Social Business!
Krzysztof Winnik (Brand Manager & Social Media Director, OSTRYGA) - Jak efektywnie wprowadzić markę w świat aplikacji mobilnych?
Mikołaj Machowczyk (Head of Mobile, K2 Internet) - Crossmedia, czyli jak zintegrować świat online z offline
Dawid Trzeciak (Współwłaściciel/Strategy Director, WeAreMedia) - Marketing adaptacyjny - kolejny slogan czy rzeczywistość, przed którą nie uciekniemy i uciekać nie powinniśmy?
Anna Sakowicz (Partner, Invention, Członek Zarządu Mindshare Polska) - Obowiązki informacyjne
Piotr Waglowski (VaGla.pl)
Koszt udziału jednej osoby w forum wynosi:
490 zł + 23% VAT - przy nadesłanym zgłoszeniu do 20 lipca 2012 r.
600 zł + 23% VAT - przy nadesłanym zgłoszeniu od 21 lipca 2012 r.
UWAGA: 10% RABATOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY*:
- on-line:
- faksowy:
*Rabat udzielony jest użytkownikom eGospodarka.pl wyłącznie na podstawie wypełnionego powyższego formularza zgłoszeniowego. Ilość miejsc ograniczona.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Koordynator: Agata Soboń
tel.: 22 870 69 10 (78)
Więcej informacji na: