eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Nowa generacja narzędzi marketingu online, czyli jak zaskoczyć i zdobyć świadomego klienta?

Zapraszamy do udziału w VI FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO „NOWA GENERACJA NARZĘDZI MARKETINGU ONLINE, CZYLI JAK ZASKOCZYĆ I ZDOBYĆ ŚWIADOMEGO KLIENTA?”, które odbędzie się 2 sierpnia 2012 roku w Warszawie.

Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu on-line wzrasta w bardzo szybkim tempie, a budżety marketingowe zwiększają się o średnio 30% rocznie. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Lata 2012-2013 to duże wyzwanie dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł czas na optymalizację podejmowanych działań, budżetów marketingowych oraz odpowiedni dobór narzędzi, by zapewnić firmie maksimum konwersji i nowych Klientów.

Podczas VI FMI poznasz skuteczne narzędzia i innowacyjne osiągnięcia, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię marketingu on-line. Spotkasz się z liderami z branży, którzy podzielą się z Tobą nowymi doświadczeniami i narzędziami, a także poznasz case study, które osiągnęły sukces w ostatnim czasie dzięki czemu zdobędziesz również możliwość przeniesienia najlepszych praktyk na własne działania.

W PROGRAMIE:

  • Nadchodzi konsument jutra, nie dajmy się zaskoczyć. Trendy
    w marketingu interaktywnym

    Marcin Maj (Business Development Director/Członek Zarządu, OS3 GROUP)
  • Czy nas to zabije, czy nas to wzmocni - czy w dobie rosnącej popularności adexchange jest jeszcze miejsce dla sieci reklamowych?
    Krzysztof Różycki (Head of Product Development, ARBOinteractive)
    Marcin Przygoda (Head of Technology and Business Intelligence, ARBOinteractive)
  • Kampanie smaczne jak tort - czyli jak upiec produkt w sieci
    Piotr Tabiś (Account Manager, Imago PR)
  • Perswazja i emocje jako narzędzia optymalizacji konwersji
    Batek Matoga (User Experience Consultant, Fortune Cookie)
  • Koniec Social Media? Nadchodzi Social Business!
    Krzysztof Winnik (Brand Manager & Social Media Director, OSTRYGA)
  • Jak efektywnie wprowadzić markę w świat aplikacji mobilnych?
    Mikołaj Machowczyk (Head of Mobile, K2 Internet)
  • Crossmedia, czyli jak zintegrować świat online z offline
    Dawid Trzeciak (Współwłaściciel/Strategy Director, WeAreMedia)
  • Marketing adaptacyjny - kolejny slogan czy rzeczywistość, przed którą nie uciekniemy i uciekać nie powinniśmy?
    Anna Sakowicz (Partner, Invention, Członek Zarządu Mindshare Polska)
  • Obowiązki informacyjne
    Piotr Waglowski (VaGla.pl)


Koszt udziału jednej osoby w forum wynosi:
490 zł + 23% VAT - przy nadesłanym zgłoszeniu do 20 lipca 2012 r.
600 zł + 23% VAT - przy nadesłanym zgłoszeniu od 21 lipca 2012 r.

UWAGA: 10% RABATOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY*:
- on-line:
- faksowy:


*Rabat udzielony jest użytkownikom eGospodarka.pl wyłącznie na podstawie wypełnionego powyższego formularza zgłoszeniowego. Ilość miejsc ograniczona.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Koordynator: Agata Soboń
tel.: 22 870 69 10 (78)


Więcej informacji na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: