-
Tytuł:
Nowoczesne planowanie i zakup mediów
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-06-26 - 2007-06-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- Zobacz, jak mierzyć skuteczność kampanii w różnych mediach
- Poznaj nowe możliwości wykorzystania najpopularniejszego medium, jakim jest internet
- Planowanie kontekstowe staje się coraz częściej najskuteczniejszym sposobem planowania mediów - u nas praktyczne przykłady!
- Przekonaj się, jak skutecznie dobrać media do różnych grup docelowych
- Zobacz, jak monitorować wydatki na media
Podczas kongresu odbedą się dyskusje panelowe:
- Jak planować efektywną kampanię w rozdrobnionej telewizji z udziałem: Danone, MTV, AGB Nielsen, Grupa Polsat, MPG
- Prasa kontra nowoczesne media z udziałem: G+J Polska, Press Service Monitoring Mediów, Trade Press
Udział biorą m.in.:
- Coca-Cola
- BMW
- ALLIANZ DIRECT
- PLIVA
- Reporter
- Arkus & Romet Group
- Cinema City
- PTC Era
- LQG Denim Premium
- KPMG
- Expert Monitor
- Henkel
- OKI
Dlaczego warto wziąć udział:
- Walka tradycyjnych mediów z nowymi trwa od dawna: dziś każda firma, która chce skutecznie docierać do klienta musi wiedzieć, jak połączyć tradycję z nowoczesnością w media mixie
- Pokażemy, co należy brać pod uwagę planując kampanie w najszybciej rozwijającym się medium jakim jest internet
- Najwięksi na rynku przedstawią sposoby mierzenia skuteczności kampanii w różnych mediach, szczególnie w rozproszonej telewizji
- Wskażemy, na które media zwrócić szczególną uwagę, jak skutecznie korzystać z alternatywnych kanałów komunikacji
- Dyskusje panelowe, które odbędą się podczas kongresu pozwolą wspólnie zastanowić się na alternatywą dla spadku efektywności reklam telewizyjnych oraz wyzwaniami, jakie stoją przed prasą, która walczy o utrzymanie swojej pozycji wśród najważniejszych i najbardziej nośnych mediów
Kto powinien wziąć udział:
- media buyers i media planners odpowiedzialni za planowanie kampanii w firmie
- dyrektorzy marketingu, PR, komunikacji
- corporate executives, marketing managers
- dyrektorzy ds. reklamy, media planners z domów mediowych, agencji reklamowych, mediów
- wszyscy zainteresowani rozwojem i planowaniem nowych i tradycyjnych mediów
Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
2995 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 31 maja 2007r.
3495 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń po 31 maja 2007r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.(12) 292 08 28