eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Nowoczesne planowanie i zakup mediów
  • Tytuł:

    Nowoczesne planowanie i zakup mediów

  • Kategoria: Zarządzanie
  • Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
  • Termin: 2007-06-26 - 2007-06-27
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: ECU Marketing

W programie m.in :

  • Zobacz, jak mierzyć skuteczność kampanii w różnych mediach
  • Poznaj nowe możliwości wykorzystania najpopularniejszego medium, jakim jest internet
  • Planowanie kontekstowe staje się coraz częściej najskuteczniejszym sposobem planowania mediów - u nas praktyczne przykłady!
  • Przekonaj się, jak skutecznie dobrać media do różnych grup docelowych
  • Zobacz, jak monitorować wydatki na media

Podczas kongresu odbedą się dyskusje panelowe:

  • Jak planować efektywną kampanię w rozdrobnionej telewizji z udziałem: Danone, MTV, AGB Nielsen, Grupa Polsat, MPG
  • Prasa kontra nowoczesne media z udziałem: G+J Polska, Press Service Monitoring Mediów, Trade Press

Udział biorą m.in.:

  • Coca-Cola
  • BMW
  • ALLIANZ DIRECT
  • PLIVA
  • Reporter
  • Arkus & Romet Group
  • Cinema City
  • PTC Era
  • LQG Denim Premium
  • KPMG
  • Expert Monitor
  • Henkel
  • OKI

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Walka tradycyjnych mediów z nowymi trwa od dawna: dziś każda firma, która chce skutecznie docierać do klienta musi wiedzieć, jak połączyć tradycję z nowoczesnością w media mixie
  • Pokażemy, co należy brać pod uwagę planując kampanie w najszybciej rozwijającym się medium jakim jest internet
  • Najwięksi na rynku przedstawią sposoby mierzenia skuteczności kampanii w różnych mediach, szczególnie w rozproszonej telewizji
  • Wskażemy, na które media zwrócić szczególną uwagę, jak skutecznie korzystać z alternatywnych kanałów komunikacji
  • Dyskusje panelowe, które odbędą się podczas kongresu pozwolą wspólnie zastanowić się na alternatywą dla spadku efektywności reklam telewizyjnych oraz wyzwaniami, jakie stoją przed prasą, która walczy o utrzymanie swojej pozycji wśród najważniejszych i najbardziej nośnych mediów

Kto powinien wziąć udział:

  • media buyers i media planners odpowiedzialni za planowanie kampanii w firmie
  • dyrektorzy marketingu, PR, komunikacji
  • corporate executives, marketing managers
  • dyrektorzy ds. reklamy, media planners z domów mediowych, agencji reklamowych, mediów
  • wszyscy zainteresowani rozwojem i planowaniem nowych i tradycyjnych mediów


Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
2995 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 31 maja 2007r.
3495 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń po 31 maja 2007r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.(12) 292 08 28

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: