-
Tytuł:
Od CIO do CKO - zarządzanie wiedzą dla menadżerów
- Kategoria: Zarządzanie wiedzą
- Cena: 1 290 + VAT PLN Teraz: 1 290 + VAT PLN
- Termin: 2004-08-26 - 2004-08-26
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: CPI Sp. z o.o.
Cele i korzyści:
Szanowni Państwo, Mamy ogromną przyjemność zaprezentować Państwu projekt warsztatu z zakresu zarządzania wiedzą "Od CIO do CKO".
Warsztat został poświęcony roli, jaką w przedsiębiorstwie odgrywa CKO (Chief Knowledge Officer). Wybór tematyki poprzedzony był badaniami nad potrzebami rozwojowymi w środowisku informatyków. W efekcie zostały wskazane te obszary, które obok umiejętności technicznych i doświadczenia, zadecydować mogą o zmianie funkcji, jaką obecnie pełnią informatycy.
Celem warsztatu jest wskazanie, w jaki sposób zarządzanie wiedzą może zmienić nastawienie informatyków z biernego na aktywny udział w generowaniu sukcesu przedsiębiorstwa. Uczestnicy zyskają również narzędzia, dzięki którym będą mogli podnieść efektywność własnej pracy oraz przełamać bariery komunikacyjne.
W trakcie warsztatu przewidziane zostało spotkanie z praktykiem (CKO), dzięki czemu uczestnicy zyskają możliwość zweryfikowania swojego wyobrażenia o znaczeniu roli, jaką menadżer zarządzania wiedzą pełni w organizacji.
Mamy nadzieję, że dzięki naszemu warsztatowi zyskają Państwo odpowiedź na podstawowe pytanie: jak mam budować w perspektywie najbliższych 5 lat swoją własną ścieżkę kariery?. Jest to pierwszy krok do stworzenia postawy informatyka - innowatora, który inicjuje proces zmian w organizacji.
Zawartość merytoryczna warsztatów:
- Zarządzanie wiedzą: geneza koncepcji, pojęcia, sukces i porażka we wdrażaniu
- Rola CKO i związane z nią obowiązki
- Wykorzystanie zarządzania wiedzą w praktyce CKO
- Badanie potrzeb informacyjnych w organizacji
- Znaczenie komunikacji, pracy zespołowej, umiejętności zarządzania projektem i zarządzania zmianą
- Generowanie narzędzi pozainformatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą
Stosowane techniki:
- prelekcja
- praca zespołowa
- dyskusja
- burza mózgów
- case study
Korzyści dla uczestników:
- Podstawowe umiejętności CKO
- Badanie potrzeb organizacji
- Znaczenie pracy zespołowej
- Przełamywanie barier (sytuacje trudne)
- Współpraca z klientem wewnętrznym
Korzyści dla organizacji:
- Zmiana nastawienia do dzielenia się wiedzą z pasywnego na aktywne
- Wzrost świadomości interakcji pracy pomiędzy działami (udział w sukcesie przedsiębiorstwa)
PROGRAM
TEMAT | METODA | |
9:30-10:00 | Przedstawienie Spisanie oczekiwań uczestników odnośnie warsztatu |
Dyskusja Praca grupowa |
10:00-12:00 | Wprowadzenie do zarządzania
wiedzą:
|
prezentacja / praca grupowa / dyskusja |
12:00-13:00 | CKO w praktyce: Spotkanie z osobą piastująca stanowisko CIO w organizacji budującej swoją przewagę konkurencyjną w oparciu o wiedzę |
Prezentacja/dyskusja |
12:00-13:00 | CKO w praktyce: Spotkanie z osobą piastująca stanowisko CIO w organizacji budującej swoją przewagę konkurencyjną w oparciu o wiedzę |
Prezentacja/dyskusja |
13:00-13:45 | Lunch | |
13:45-15:15 | Ćwiczenie: Czy warto
zarządzać wiedzą w przedsiębiorstwie? Korzyści i bariery w zarządzaniu wiedzą:
|
Praca grupowa / dyskusja
oksfordzka Prezentacja |
15:15-15:30 | Zarządzanie wiedzą
w przedsiębiorstwach:
|
prezentacja |
15:30-16:30 | Zarządzanie wiedzą
w mojej organizacji:
|
Case study, dyskusja |
16:30-17:00 | Podsumowanie
|
*długość i czas trwania przerw zostaną dostosowane do potrzeb uczestników warsztatu.
Termin: 26 sierpnia 2004 r.
Miejsce: Warszawa, Biurowiec KOLMEX, ul. Grzybowska 80/82
Koszt udziału w warsztatach 1 osoby
wynosi: 1290 zł + 22% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały warsztatowe,
lunch, przekąski i napoje w przerwach, certyfikat uczestnictwa.
Warsztat skierowany jest do menedżerów, w szczególności informatyków, którzy planują poszerzyć zakres swoich kompetencji i dostosować je do nowoczesnych trendów światowych. Od uczestników nie są wymagane żadne umiejętności wstępne.
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego faksem lub elektronicznie ze .