eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Optymalizacja w procesie zakupowym i łańcuchu dostaw

W ostatnim czasie zdecydowana większość przedsiębiorstw kładzie duży nacisk na poszukiwanie oszczędności, m.in. poprzez optymalizację procesów zakupowych, tak by nie obniżając jakości produktów i usług, zaoszczędzać środki. Jedną z obranych strategii jest reorganizacja struktury zakupowej i efektywne wykorzystywanie jej potencjału, jak drzemie zarówno narzędziach, metodach, ale przede wszystkim w ludziach, odpowiadających za realizacje zakupów.

Podczas dwudniowego Warsztatu poruszone zostaną zagadnienia i obszary tematyczne związane z optymalizacją kosztów, usprawnianiem procesów w obszarze zakupów
i łańcucha dostaw - problemy najbardziej aktualne w kontekście nowoczesnej strategii zakupowej i najczęściej nurtujące Kupców.

Zaproszeni Prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu realizacji, jakich dokonali we własnych firmach, osiągając wymierne efekty.

Warsztat „Optymalizacja w procesie zakupowym i łańcuchu dostaw” pozwoli Państwu poszerzyć swoją wiedzę na temat usprawniania procesów zakupowych, będzie również świetną okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, również spoza własnej branży.

Do udziału w Warsztacie zapraszamy przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej specjalizującej się w realizacji zakupów i zaopatrzenia w firmie:
  • Menedżer ds. Zakupów/ Zaopatrzenia
  • Szef działu Zakupów/ Zaopatrzenia
  • Dyrektor i Kierownik Administracyjny
  • Dyrektor i Menedżer ds. logistyki, którym podlegają działy Zakupów/ Zaopatrzenia
  • Pracownicy zaangażowani w planowanie i realizację zakupów

Program

1 dzień warsztatu, 27 listopada

9.00 Rejestracja, powitanie i poranna kawa

9.30 Jak planować i wdrażać efektywne strategie zakupowe

11.00 Przerwa na kawę

11.20 Efektywność kosztowa procesów zakupowych – sprawdzone rozwiązania

Adam Bernacki, ADR International

13.00 Lunch

Praktyczna sesja warsztatowa
Grzegorz Olechniewicz, Goodman

14.00 MODUŁ 1: Metoda optymalizacji przedmiotu zamówienia w kontekście unifikacji zamówień i procedur zakupowych oraz usprawnienia procesów

15.30 Przerwa na kawę

15.40 MODUŁ 2: Konsolidacja zakupów i centralizacja kompetencji zakupowych w firmach wielooddziałowych

17.00 Zakończenie pierwszego dnia Warsztatu


2 dzień warsztatu, 28 listopada

9.00 Rejestracja, powitanie i poranna kawa

9.30 Realizacja zakupów w ujęciu projektowym

Dorota Rusecka, PLL LOT S.A.

10.30 eProcurement czyli wsparcie narzędziowe procesów zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem ePrzetargów

Jacek Jarmuszczak, Carlsberg Group

11.30 Przerwa na kawę

11.50 Aspekty prawne optymalizacji współpracy kontraktowej z kontrahentami

Marcin Chomiuk, Jara&Partners

12.50 Lunch

13.50 Optymalizacja procesów planowania zakupów

Dawid Doliński, Instytut Logistyki i Magazynowania

14.50 Budowanie i zarządzanie grupą zakupową. Jak wypracować optymalny model współpracy

Andrzej Zawistowski, Grupa Zakupowa w Polsce

15.50 Przerwa na kawę

16.00 Grupy Zakupowe – jak osiągnąć oszczędności dzięki wspólnemu kontraktowaniu towarów i usług. Case study

Paulina Wojtowicz-Maryjka, Podkarpacki Klub Biznesu

Robert Dankiewicz, Podkarpacki Klub Biznesu

16.45 Podsumowanie Warsztatu, wręczenie Certyfikatów

 


Koszt udziału w wydarzeniu wynosi: 2 795 netto PLN + 23% VAT


Szczegółowe informacje:

Bartosz Kaczmarczyk

Project Manager
tel. 22. 45 25 100
kom. 501 748 796
mail: 

Więcej informacji na stronie Organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: