-
Tytuł:
PRCH Retail Trends 2013
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 190 + VAT PLN Teraz: 990 + VAT PLN
- Termin: 2013-03-18 - 2013-03-18
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Polska Rada Centrów Handlowych
Zapraszamy do udziału w drugiej edycji seminarium PRCH RETAIL TRENDS, spotkanie będzie dotyczyło najnowszych trendów w zakresie marketingu, badań rynku oraz rozwoju
w centrach i sieciach handlowych. Zaproszeni eksperci omówią najistotniejsze czynniki, mające wpływ na wyniki i rozwój branży retail w najbliższych miesiącach. Spotkanie adresowane jest do ekspertów z marketingu, badań rynkowych oraz rozwoju centrów i sieci handlowych.
Program będzie rozwinięciem następujących zagadnień:
- Czy hiper i supermarket jest nadal driverem odwiedzin centrów handlowych?
- Kanibalizacja czy dywersyfikacja: Jaki wpływ na strategie sprzedaży i marketingu sieci handlowych ma e-commerce
- Nowe kanały sprzedaży i rola centrum handlowego: w jaki sposób centra handlowe dostosowują się do nowych zachowań zakupowych takich jak zakupy online
- Trendy: Corporate Responsibility – Zrównoważony rozwój w Tchibo
- Czy małe jest piękne? Szanse i zagrożenia w rozwoju centrów i sieci handlowych
w małych miastach - Trendy i dynamika rozwoju branży centrów handlowych w Polsce. Prezentacja
i dyskusja dot. Raportu H2 2012r. opracowanego przez PRCH Retail Research Forum
PROGRAM:
09:00 – 10:00 Rejestracja uczestników i networking
10:00 – 10:15 Powitanie: Mateusz Hładki i Anna Szmeja-Kroplewska
10:15 – 11:15 Czy hiper i supermarket jest nadal driverem odwiedzin centrów handlowych?
10:15 – 10:40 Prezentacja: Grzegorz Łaptaś, Project Manager, Roland Berger Strategy Consultants
- Trendy w rozwoju konceptów spożywczych w Polsce
- Jak zmiana w koncepcie operatora spożywczego przekłada się na zachowania zakupowe klientów odwiedzających galerie handlowe?
- Jak zmieniał się koszyk zakupowy Polaka w ostatnich latach?
10:40 – 11:15 Panel dyskusyjny
- Dla jakich formatów centrów handlowych operator spożywczy nadal jest determinantem odwiedzin?
- Jaki wpływ na odwiedziny w Galerii Handlowej ma wpływ klienta operatora spożywczego?
- Jak będzie ewoluował rynek operatorów spożywczych w najbliższych latach?
Moderator: Mateusz Hładki
Uczestnicy:
Grzegorz Łaptaś, Project Manager, Roland Berger Strategy Consultants
Grzegorz Pękalski, Prezes Zarządu, Libra Project
Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, POHID
Andrzej Wojciechowicz, Prezes, FMCG Business Consulting
Marianna Janicka, Menadżer ds. Zarządzania Jakością, MAKRO Cash and Carry Polska
11:15 – 12:15 Kanibalizacja czy dywersyfikacja: Jaki wpływ na strategie sprzedaży
i marketingu sieci handlowych ma e-commerce
Prezentacja: Jacek Kotarbiński, General Manager polskiego oddziału POPAI The Global Association for Marketing-at Retail
- Czy e-commerce staje się trwałym składnikiem strategii handlowej?
- Jak rynek elektroniczny wpływa na zachowania zakupowe?
- Czy potrafimy wykorzystywać nowoczesne technologie w poszukiwaniu najciekawszych ofert handlowych?
- Czy rynki elektroniczne są szansą czy zagrożeniem dla tradycyjnego handlu?
Panel dyskusyjny:
- Jak skutecznie wdrażać rozwiązania e-commerce?
- Czy sklepy elektroniczne są zagrożeniem dla sklepów klasycznych?
- W jaki sposób e-commerce wpływa na zachowania zakupowe klientów?
Moderator: Jacek Kotarbiński, General Manager polskiego oddziału POPAI The Global Association for Marketing-at Retail
Uczestnicy:
Marcin Gieracz, Parter Zarządzający, Rubikom Startegy&Communication
Tomasz Arent, External Marketing Consultant, Inter Ikea Centre Polska
12:15 – 12:45 New shopping channels and the role of the shopping centre: How shopping centres are adapting to complement new shopper behaviours such as online shopping
Prezentacja: Michelle Buxton, Właściciel, ToolBox Marketing
- Changing shopping behaviours
- Changing retailer channel strategies
- Customer experience expectations
- The new role of the shopping centre
12:45 – 14:15 Lunch, networking & business meetings
14:15 – 14:45 Trendy: Corporate Responsibility – zrównoważony rozwój w Tchibo
Prezentacja: Ewelina Wasilewska, Kierownik ds. komunikacji i odpowiedzialności biznesu, Tchibo Warszawa
- Tchibo na drodze do 100% zrównoważonej działalności
- Wybrane projekty międzynarodowe i lokalne
14:45-15:15 Czy małe jest piękne? Szansy i zagrożenia w rozwoju centrów i sieci handlowych w małych miastach
Prezentacja: Marta Machus-Burek, Dyrektor w dziale doradztwa i rozwoju projektów inwestycyjnych, Colliers International
15:15 – 16:15 Trendy i dynamika rozwoju branży centrów handlowych w Polsce. Prezentacja i dyskusja dot. Raportu H2 2012r. opracowanego przez PRCH Retail Research Forum
Prezentacja: Radosław Knap, Research and Development Manager, Polska Rada Centrów Handlowych
- Które regiony w Polsce mają największy potencjał dla rozwoju centrów i sieci handlowych?
- Jakie były trendy w sprzedaży i siły nabywczej w II połowie 2012 roku?
- Jakie były trendy odwiedzin centrów handlowych w Polsce w 2012 roku?
- Jaka jest kondycja polskiego rynku centrów handlowych? Analiza pustostanów w 15 największych miastach
Panel dyskusyjny
Uczestnicy:
Radosław Knap, Research and Development Manager - Polska Rada Centrów Handlowych
Katarzyna Michnikowska, Senior Analyst, Valuation & Advisory Services - Cushman & Wakefield
Patrycja Dzikowska, Associate Director, Research & Consultancy - Jones Lang LaSalle
Agata Czarnecka, Starszy Konsultant w dziale doradztwa i badań rynku - CBRE
Olga Drela, Consultant, Consulting & Research - DTZ
Dominika Jędrak, Director , Research and Consultancy Services - Colliers International
Przemysław Dwojak, Customer Analytics & Sales Strategies - GfK Polonia
16:15 – 16:20 Podsumowanie i zakończenie
Koszt udziału:
01.03 - 15.03: 1 Bilet - Firma Członkowska: 990 PLN + VAT
01.03 - 15.03: 1 Bilet - Firma Nieczłonkowska: 1190 PLN + VAT
01.03 - 15.03: Pakiet 5 Biletów dla Firm Członkowskich: 4700 PLN + VAT
Szczegółowe informacje:
Polska Rada Centrów Handlowych
tel./ faks: 22 629 23 81
email:
Więcej na stronie: