-
Tytuł:
Private Client. Nowe modele zarządzania relacjami i obsługą
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 795 + VAT PLN Teraz: 2 295 + VAT PLN
- Termin: 2013-03-19 - 2013-03-20
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Trio Conferences
Private banking w Polsce, mimo że wciąż młody - ewoluuje, a zmiany w standardach są stymulowane przez oczekiwania i potrzeby klientów. Według najnowszego raportu Global Wealth Report 2012 przeprowadzonego już po raz trzeci przez Credit Suisse Research Institute globalna liczba milionerów (osób z majątkiem o wartości powyżej miliona dolarów) wynosi dziś 28,6 mln osób, o milion mniej, niż przed rokiem. W Polsce takich osób szwajcarski bank naliczył 38 tyś. Według prognoz Credit Suisse liczba ta w Polsce do 2017 r. zwiększy się do 78 tyś. osób, a więc niemal dwukrotnie.
W obliczu rosnącej konkurencji i zaostrzenia regulacji prawnych coraz większa liczba zamożnych klientów oczekuje kompleksowych usług, nowoczesnych rozwiązań
i nielimitowanych przywilejów. Jak dotrzeć do klienta? W jaki sposób budować relacje, by zaspokoić jego rosnące wymagania? Co powinno znaleźć się
w ofercie w obliczu rosnącej awersji do ryzyka? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z rozwojem oferty bankowości prywatnej w Polsce znajdą Państwo w programie naszego sympozjum.
Znakomite grono prelegentów – doświadczonych ekspertów reprezentujących m.in.: Bre Wealth Management, Banque Internationale à Luxembourg, Alior Bank, Deutsche Bank, Commerzbank International S.A., przedstawi Państwu następujące tematy:
• Najnowsze trendy w bankowości prywatnej w Europie Zachodniej i ich wpływ na sytuację oraz sposób kształtowania oferty na polskim rynku
• Jakie alternatywne rozwiązania oferują niedawne raje podatkowe?
• Budowa przewagi konkurencyjnej poprzez rozwój kompetencji doradców finansowych
• Family Office – jak skonstruować ofertę uwzględniając specyfikę rodzimego rynku?
• Private Client 2.0 – rola nowoczesnych narzędzi technologicznych w private bankingu oraz znaczenie zdalnych kanałów w komunikacji z klientem
• Doradztwo inwestycyjne w obliczu awersji do ryzyka – jak zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientom?
• W gąszczu regulacji prawnych - najważniejsze zmiany w prawie bankowym i ich wpływ na funkcjonowanie sektora private banking – Mifid II, rekomendacja M, PSD
• Alternatywne formy inwestowania – gdzie( jeszcze) warto lokować aktywa
Do udziału w sympozjum zapraszamy Profesjonalistów zaangażowanych w rozwój bankowości prywatnej w Polsce, osoby odpowiedzialne za budowę portfela inwestycyjnego, oferty produktowej i innych usług bankowych, a w szczególności przedstawicieli działów:
• Bankowości prywatnej/ Private banking /Personal banking
• Bankowości detalicznej
• Obsługi klientów prywatnych
• Sprzedaży i marketingu bankowości detalicznej i prywatnej
• Strategii, rozwoju rynku i produktów
• Zarządzania portfelem klienta
• Przedstawiciele Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych
• Domów Maklerskich
• Towarzystw Ubezpieczeniowych, Firm Doradztwa Inwestycyjnego
PROGRAM:
19 marca, wtorek
9:30 Poranna kawa, rejestracja uczestników
10:00 Powitanie uczestników, rozpoczęcie sympozjum
10:10 Trendy w światowej bankowości prywatnej
- Jak z powodzeniem doświadczenia luksemburskie przenieść na rynek polski
- Nowe preferencje i oczekiwania klientów
- Wealth management – najnowsze trendy
- Wealth structuring – „ins” & „outs”
Banque Internationale à Luxembourg SA Private Banking
10:55 Klient w centrum uwagi
- Rozwiązania luksemburskie tailor made (Strategic Investment Fund, SPF, Family Wealth Management Company)
- Private and personal relationship manager
- Global approach – jak tworzyć trwałe relacje z klientami
- Oczekiwania klientów versus cele banku
- MiFID: nowe możliwości czy ryzyko utraty klienta
Banque Internationale à Luxembourg SA Private Banking
11:40 Przerwa na kawę
12:00 Jak skutecznie komunikować się z klientami private banking?
- Specyficzne oczekiwania klientów private banking w zakresie kanałów komunikacji
- Rola doradcy private banking - możliwości o ograniczenia
- Znaczenie zdalnych kanałów komunikacji z klientem
- Mikromarketing, eventy, spotkania, prezentacje
Małgorzata Anczewska, Dyrektor Biura Bankowości Prywatnej, Prezes Zarządu, BRE Wealth Management S.A.
- Tradycyjne podejście w ujęciu relacji klient – bankier
- Czy dostępne narzędzia pracy dla bankierów, spełniają oczekiwania w komunikacji
z klientem? - Czas na innowacyjne rozwiązania
Marzena Pietrzak, Dyrektor Biura Bankowości Prywatnej, Alior Bank S.A.
14:30 Wykwalifikowany doradca finansowy – wymóg rynku czy spełnienie oczekiwań klienta?
- Odpowiedzialne doradztwo w rozwoju rynku finansowego w Polsce
- Czy przyszłość należy do certyfikowanych doradców finansowych?
- Czy mamy apetyt na wspólną zmianę?
- Rynkowy model doradcy finansowego
Mariola Szymańska-Koszyc, Prezes, Fundacja na rzecz Standardów Doradztwa Finansowego
- Koncepcja Family Office w Polsce i na świecie
- Produkty inwestycyjne w ramach Family Office
- Sukcesja majątkowa
- Optymalizacji podatkowa
reprezentant Kancelarii Oleś & Rodzynkiewicz – Radcowie Prawni
16:00 Poczęstunek na zakończenie pierwszego dnia spotkania
20 marca, środa
9:30 Poranna kawa, rejestracja uczestników
10:00 Sukcesja w biznesie – jak pomóc Klientowi przy jej planowaniu
- Sukcesja - czym jest i jak rozmawiać o niej z Klientami private banking?
- Ubezpieczenia biznesowe jako element planowania sukcesji
- Przykłady z życia wzięte
Artur Łuczak, Dyrektor ds. Ubezpieczeń Biznesowych, Pramerica Życie TUiR SA
- wprowadzenie opłaty od aktywów - odwaga i ryzyko
- Private Banking jako część biznesu korporacyjnego
Jacek Krukar, Dyrektor Sprzedaży Regionalnych Centrów Inwestycyjnych, Deutsche Bank PBC
11:50 Doradztwo inwestycyjne w private bankingu w świetle polskiego prawa
- Identyfikacja doradztwa inwestycyjnego w kontaktach z klientem
- Kiedy można mówić o doradztwie inwestycyjnym w rozumieniu obowiązujących regulacji
- Oczekiwanie zysku versus akceptacja ryzyka. Świadomość ryzyka u klienta
a doradztwo inwestycyjne - Odpowiedzialność podmiotu świadczącego usługi doradztwa inwestycyjnego
Arkadiusz Huzarek, Prezes Zarządu, Superfund TFI
13:35 Inwestuj inaczej, zarabiaj więcej- alternatywne formy lokowania kapitału
- Rynek alkoholi inwestycyjnych, inwestycje w nieruchomości , inwestowanie w dzieła sztuki - jakie formy lokowania kapitału cieszą się największym zainteresowaniem klientów
- Jak rozmawiać z klientami o inwestycjach alternatywnych – ocena ryzyka, horyzont czasowy inwestycji
- W jakimi kierunku zmierza rynek
Łukasz Dulęba, Starszy doradca ds. inwestycji, Wealth Solutions S.A.
w świetle nowych regulacji prawnych
- Omówienie ostatnich zmian w prawie dotyczących obszaru Private Banking
- Zasady tworzenia i oferowania produktów i usługi wg nowej Rekomendacji M i wymogów KNF
- Reklama, komunikacja i reklamacje - w świetle wymogów ESMA
Joanna Grynfelder, Compliance Officer, DZ BANK Polska S.A.
15:15 Private Wealth Management Charter of Quality - pierwszy kodeks dobrych praktyk dla branży private banking/wealth management
- Założenia i cele tego dokumentu - Geneza powstania i sygnatariusze porozumienia
- Omówienie głównych założeń Kodeksu
- Wdrożenie zasad kodeksu elementem strategii budowy marki
Commerzbank International S.A. Wealth Management International Desk
16:00 Zakończenie spotkania i wręczenie certyfikatów
Koszt udziału 1 osoby w wydarzeniu wynosi:
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena uczestnictwa obejmuje: prelekcje, materiały, lunch oraz przerwy kawowe.
Szczegółowe informacje:
Trio Conferences
tel.: 22 45 25 100
faks: 22 61 17 181
e-mail:
Więcej na stronie organizatora: