eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Private Client. Nowe modele zarządzania relacjami i obsługą

Private banking w Polsce, mimo że wciąż młody - ewoluuje, a zmiany w standardach są stymulowane przez oczekiwania i potrzeby klientów. Według najnowszego raportu Global Wealth Report 2012 przeprowadzonego już po raz trzeci przez Credit Suisse Research Institute globalna liczba milionerów (osób z majątkiem o wartości powyżej miliona dolarów) wynosi dziś 28,6 mln osób, o milion mniej, niż przed rokiem. W Polsce takich osób szwajcarski bank naliczył 38 tyś. Według prognoz Credit Suisse liczba ta w Polsce do 2017 r. zwiększy się do 78 tyś. osób, a więc niemal dwukrotnie.

W obliczu rosnącej konkurencji i zaostrzenia regulacji prawnych coraz większa liczba zamożnych klientów oczekuje kompleksowych usług, nowoczesnych rozwiązań
i nielimitowanych przywilejów. Jak dotrzeć do klienta? W jaki sposób budować relacje, by zaspokoić jego rosnące wymagania? Co powinno znaleźć się
w ofercie w obliczu rosnącej awersji do ryzyka?
Odpowiedzi na te i inne pytania związane z rozwojem oferty bankowości prywatnej w Polsce znajdą Państwo w programie naszego sympozjum.

Znakomite grono prelegentów – doświadczonych ekspertów reprezentujących m.in.: Bre Wealth Management, Banque Internationale à Luxembourg, Alior Bank, Deutsche Bank, Commerzbank International S.A., przedstawi Państwu następujące tematy:

• Najnowsze trendy w bankowości prywatnej w Europie Zachodniej i ich wpływ na sytuację oraz sposób kształtowania oferty na polskim rynku

• Jakie alternatywne rozwiązania oferują niedawne raje podatkowe?

• Budowa przewagi konkurencyjnej poprzez rozwój kompetencji doradców finansowych

• Family Office – jak skonstruować ofertę uwzględniając specyfikę rodzimego rynku?

• Private Client 2.0 – rola nowoczesnych narzędzi technologicznych w private bankingu oraz znaczenie zdalnych kanałów w komunikacji z klientem

• Doradztwo inwestycyjne w obliczu awersji do ryzyka – jak zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientom?

• W gąszczu regulacji prawnych - najważniejsze zmiany w prawie bankowym i ich wpływ na funkcjonowanie sektora private banking – Mifid II, rekomendacja M, PSD

• Alternatywne formy inwestowania – gdzie( jeszcze) warto lokować aktywa

Do udziału w sympozjum zapraszamy Profesjonalistów zaangażowanych w rozwój bankowości prywatnej w Polsce, osoby odpowiedzialne za budowę portfela inwestycyjnego, oferty produktowej i innych usług bankowych, a w szczególności przedstawicieli działów:

• Bankowości prywatnej/ Private banking /Personal banking

• Bankowości detalicznej

• Obsługi klientów prywatnych

• Sprzedaży i marketingu bankowości detalicznej i prywatnej

• Strategii, rozwoju rynku i produktów

• Zarządzania portfelem klienta

• Przedstawiciele Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych

• Domów Maklerskich

• Towarzystw Ubezpieczeniowych, Firm Doradztwa Inwestycyjnego



PROGRAM:

19 marca, wtorek

9:30 Poranna kawa, rejestracja uczestników

10:00 Powitanie uczestników, rozpoczęcie sympozjum

10:10 Trendy w światowej bankowości prywatnej 

  • Jak z powodzeniem doświadczenia luksemburskie przenieść na rynek polski
  • Nowe preferencje i oczekiwania klientów
  • Wealth management – najnowsze trendy
  • Wealth structuring – „ins” & „outs”
Agnieszka Noël-Druzd, Senior Private Banker & International Business Developer,
Banque Internationale à Luxembourg SA Private Banking

 

10:55 Klient w centrum uwagi
  • Rozwiązania luksemburskie tailor made (Strategic Investment Fund, SPF, Family Wealth Management Company)
  • Private and personal relationship manager
  • Global approach – jak tworzyć trwałe relacje z klientami
  • Oczekiwania klientów versus cele banku
  • MiFID: nowe możliwości czy ryzyko utraty klienta
Agnieszka Noël-Druzd, Senior Private Banker & International Business Developer,
Banque Internationale à Luxembourg SA Private Banking

11:40 Przerwa na kawę

12:00 Jak skutecznie komunikować się z klientami private banking?

  • Specyficzne oczekiwania klientów private banking w zakresie kanałów komunikacji
  • Rola doradcy private banking - możliwości o ograniczenia
  • Znaczenie zdalnych kanałów komunikacji z klientem
  • Mikromarketing, eventy, spotkania, prezentacje

Małgorzata Anczewska, Dyrektor Biura Bankowości Prywatnej, Prezes Zarządu, BRE Wealth Management S.A.

12:45 Budowanie relacji vs zaufanie klienta
  • Tradycyjne podejście w ujęciu relacji klient – bankier
  • Czy dostępne narzędzia pracy dla bankierów, spełniają oczekiwania w komunikacji
    z klientem?
  • Czas na innowacyjne rozwiązania

Marzena Pietrzak, Dyrektor Biura Bankowości Prywatnej, Alior Bank S.A.

13:30 Lunch

14:30 Wykwalifikowany doradca finansowy – wymóg rynku czy spełnienie oczekiwań klienta?

  • Odpowiedzialne doradztwo w rozwoju rynku finansowego w Polsce
  • Czy przyszłość należy do certyfikowanych doradców finansowych?
  • Czy mamy apetyt na wspólną zmianę?
  • Rynkowy model doradcy finansowego

Mariola Szymańska-Koszyc, Prezes, Fundacja na rzecz Standardów Doradztwa Finansowego

15:15 Family Office w polskich realiach – produkty i usługi
  • Koncepcja Family Office w Polsce i na świecie
  • Produkty inwestycyjne w ramach Family Office
  • Sukcesja majątkowa
  • Optymalizacji podatkowa
Maciej Maciejowski, Dyrektor, Forum TFI SA
reprezentant Kancelarii Oleś & Rodzynkiewicz – Radcowie Prawni

 

16:00 Poczęstunek na zakończenie pierwszego dnia spotkania



20 marca, środa

9:30 Poranna kawa, rejestracja uczestników

10:00 Sukcesja w biznesie – jak pomóc Klientowi przy jej planowaniu

  • Sukcesja - czym jest i jak rozmawiać o niej z Klientami private banking? 
  • Ubezpieczenia biznesowe jako element planowania sukcesji
  • Przykłady z życia wzięte

Artur Łuczak, Dyrektor ds. Ubezpieczeń Biznesowych, Pramerica Życie TUiR SA

10:45 Poszukiwania dochodów z obsługi klienta private banking
  • wprowadzenie opłaty od aktywów - odwaga i ryzyko
  • Private Banking jako część biznesu korporacyjnego

Jacek Krukar, Dyrektor Sprzedaży Regionalnych Centrów Inwestycyjnych, Deutsche Bank PBC

11:30 Przerwa na kawę

11:50 Doradztwo inwestycyjne w private bankingu w świetle polskiego prawa

  • Identyfikacja doradztwa inwestycyjnego w kontaktach z klientem
  • Kiedy można mówić o doradztwie inwestycyjnym w rozumieniu obowiązujących regulacji
  • Oczekiwanie zysku versus akceptacja ryzyka. Świadomość ryzyka u klienta
    a doradztwo inwestycyjne
  • Odpowiedzialność podmiotu świadczącego usługi doradztwa inwestycyjnego

Arkadiusz Huzarek, Prezes Zarządu, Superfund TFI

12:35 Lunch

13:35 Inwestuj inaczej, zarabiaj więcej- alternatywne formy lokowania kapitału

  • Rynek alkoholi inwestycyjnych, inwestycje w nieruchomości , inwestowanie w dzieła sztuki - jakie formy lokowania kapitału cieszą się największym zainteresowaniem klientów
  • Jak rozmawiać z klientami o inwestycjach alternatywnych – ocena ryzyka, horyzont czasowy inwestycji
  • W jakimi kierunku zmierza rynek

Łukasz Dulęba, Starszy doradca ds. inwestycji, Wealth Solutions S.A.

14:20 Rola Compliance przy oferowaniu produktów i usług Private Banking
w świetle nowych regulacji prawnych
  • Omówienie ostatnich zmian w prawie dotyczących obszaru Private Banking
  • Zasady tworzenia i oferowania produktów i usługi wg nowej Rekomendacji M i wymogów KNF
  • Reklama, komunikacja i reklamacje - w świetle wymogów ESMA

Joanna Grynfelder, Compliance Officer, DZ BANK Polska S.A.

15:05 Przerwa na kawę

15:15 Private Wealth Management Charter of Quality - pierwszy kodeks dobrych praktyk dla branży private banking/wealth management

  • Założenia i cele tego dokumentu - Geneza powstania i sygnatariusze porozumienia
  • Omówienie głównych założeń Kodeksu
  • Wdrożenie zasad kodeksu elementem strategii budowy marki
Jerzy Majorek, Vice President, Senior Relationship Manager
Commerzbank International S.A. Wealth Management International Desk

 

16:00 Zakończenie spotkania i wręczenie certyfikatów




Koszt udziału 1 osoby w wydarzeniu wynosi:
2 295 PLN do 22 lutego 2013
2 795 PLN od 23 lutego 2013

(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena uczestnictwa obejmuje: prelekcje, materiały, lunch oraz przerwy kawowe.

Szczegółowe informacje:
Trio Conferences
tel.: 22 45 25 100
faks: 22 61 17 181
e-mail:

Więcej na stronie organizatora:



 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: