eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Programy Lojalnościowe

W programie m.in :

  • Analiza finansowa programu lojalnościowego
  • Jak wyróżnić i utrzymać najlepszych klientów
  • Jak stworzyć i ochronić oryginalny program lojalnościowy
  • Nowoczesne i motywujące nagrody w programach lojalnościowych
  • Niszowe programy - czyli zadbaj o najbardziej dochodową grupę klientów
  • Nowoczesne narzędzia zarządzania danymi i wiedzą o kliencie
  • Nowe aspekty podatkowe programów lojalnościowych

Wystąpią:

  • real,-
  • PKN Orlen
  • BoConcept
  • Świat Zdrowia
  • Travelplanet
  • TZMO
  • G+J Polska
  • Puls Biznesu
  • Allpay
  • Wilo
  • Nordea Bank
  • Siemens
  • Energoserwis
  • PLL LOT
  • Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
  • PricewaterhouseCoopers
  • Sodexho Pass
  • Telekomunikacja Polska
  • McArthur

Dlaczego warto wziąć udział: Mija już 7 lat jak ECU Marketing zorganizowała ogólnopolski Kongres Programów Lojalnościowych. W ciągu tego czasu tematyka kongresu dynamicznie ewoluowała od teoretycznych przemyśleń oraz przede wszystkim zagranicznych doświadczeń do wyjątkowo praktycznego spotkania prezentującego najnowsze trendy, tendencje i case studies, wykorzystujące najnowocześniejsze narzędzia promocji i marketingu. Z roku na rok kongres nabierał prestiżu, stając się dorocznym najważniejszym spotkaniem, gdzie swoje doświadczenia oraz pomysły wymieniają managerowie odpowiedzialni za lojalność.

Podczas kongresu najwybitniejsi eksperci opowiedzą m.in. o:

  • zaprojektowaniu programu, który nie tylko zatrzymuje istniejących klientów, ale pozwala zdobyć nowych
  • unikaniu sytuacji, kiedy program kosztuje więcej niż zarabia
  • doborze nagrody jednocześnie atrakcyjnej i taniej
  • najnowszych sposobach i pomysłach na redukcję kosztów
  • najciekawszych rozwiązaniach programów lojalnościowych z sektora B2B

Kto powinien wziąć udzial w kongresie:

  • Dyrektorzy Marketingu oraz kadra wyższego szczebla, odpowiedzialna za lojalność klienta, marketing, promocję i zarządzanie relacjami z klientem
  • Marketing, Brand, Product Managers
  • Programy lojalnościowe stały się bardzo istotne dla agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centers oraz fullfilment houses; kongres jest skierowany do Dyrektorów oraz New Business i Account Managers tych firm
  • Program jest przeznaczony dla marketerów działających w różnych sektorach, a także ukierunkowanych na finalnego klienta. Sesje równoległe pozwalają wybrać temat zgodnie z potrzebami uczestników


Cena:
2 995 +VAT PLN do 19 marca 2007
3 495 + VAT po 19 marca 2007

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:

Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.(12) 292 08 28

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: