-
Tytuł:
Reklama leków - Review 2010 – zmiany po nowelizacjach, aktualna praktyka GIF, orzecznictwo ETS - problemy interpretacyjne
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 800 + VAT PLN Teraz: 3 200 + VAT PLN
- Termin: 2010-11-30 - 2010-12-01
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Pharma Review Sp. z o.o.
Zapraszamy do udziału w konferencji „Reklama leków - Review 2010 – zmiany po nowelizacjach, aktualna praktyka GIF, orzecznictwo ETS - problemy interpretacyjne”, która odbędzie się w dniach 30 listopada - 1 grudnia 2010.
Na konferencji będą mogli się Państwo zapoznać min.: z planowanymi kierunkami zmian w prawie. Konferencja będzie doskonałym miejscem do wymiany doświadczeń, uwag i omówienia praktycznych aspektów nowych regulacji prawnych. Wysoką jakość merytoryczną gwarantują uznani eksperci z rynku, zarówno przedstawiciele GIF, WIF oraz kancelarie prawne specjalizujące się w branży farmaceutycznej.
Całościowo zostaną omówione kluczowe kwestie związane z reklamą produktów leczniczych co pozwoli na usystematyzowanie wiedzy o dynamicznych zmianach w Prawie Farmaceutycznym.
Wybitni eksperci w branży farmaceutycznej omówią merytoryczne podstawy i kryteria decyzji GIF dopuszczające reklamę produktów leczniczych. Odpowiedzą na pytania jak radzić sobie w nowych realiach prawnych wykorzystując inne metody oraz działania pozwalające dotrzeć Klientów.
O udziale w warsztatach decyduje kolejność zgłoszeń.
Szczegółowe informacje:
Dział Sprzedaży MEDIPHARMA INSTITUTE Sp. z o.o.
tel.: (+48 22) 887 36 60 / (+48 22) 636 36 26
Więcej na: