eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Revenue Trends 2012

Według raportu przygotowanego przez Google Polska i Boston Consulting Group na temat znaczenia internetu dla polskiej gospodarki, już dziś polska gospodarka internetowa jest warta 35,7 mld zł. Według prognoz w najbliższych latach biznes internetowy będzie rósł dwukrotnie szybciej niż PKB, aby w 2015 r. osiągnąć wartość 92 mld zł. Czy te optymistyczne prognozy znajdą potwierdzenie w rzeczywistych wynikach finansowych firm działających w obszarze internetu? Czy firmy te zdołają sprostać obecnym wyzwaniom jakie niesie za sobą rozwój technologii, social media, mobile? Czy zdołają dostosować się do dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników, zmian ich przyzwyczajeń i sposobu korzystania z mediów elektronicznych, aby angażować i przyciągać coraz bardziej wymagającego odbiorcę?

Jakie są czynniki wzrostu mające decydujący wpływ na rozwój tego sektora gospodarki? Zarówno wydawcy internetowi, przedstawiciele sklepów, agencji interaktywnych oraz sieci reklamowych na coraz bardziej konkurencyjnym rynku starają się efektywniej sprzedawać powierzchnie reklamowe, zwiększać marże ze sprzedaży towarów, wdrażać nowe sposoby komunikacji marketingowej. Poszukują nowych obszarów prowadzenia działalności, sposobów na uzyskanie jak najlepszego zwrotu z już poczynionych inwestycji. Na Konferencji Revenue Trends 2012 przedstawimy strategie generowania przychodów, pokażemy jakie narzędzia, umożliwiające zwiększenie zysków z prowadzonej działalności, wykorzystują liderzy rynku.

Revenue Trends 2012 to spotkanie dedykowane przedsiębiorcom internetowym chcącym stale zwiększać zwrot z inwestycji we własny biznes. W trakcie 2 dniowej konferencji specjaliści i praktycy przedstawią różne strategie generowania przychodów, pokażą narzędzia wspierające zwiększenie zysków z rynku internetowego i mobilnego. W trakcie konferencji Revenue Trends 2012 poznasz najnowsze trendy, które mają szansę zdominować branżę internetową.

Uczestnicy Revenue Trends 2012

  • wydawcy oraz właściciele sklepów internetowych
  • dyrektorzy sprzedaży
  • kadra odpowiedzialna za strategię generowania przychodów w obszarze reklamy, ecommerce oraz szeroko pojętych usług
  • przedstawiciele sieci reklamowych, agencji interaktywnych
  • kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialmedia, mobile
  • twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital
  • przedstawiciele firm płatnościowych, firm obsługujących mikropłatności
  • osoby odpowiedzialne za business development i wdrażanie strategii zwiększania przychodów
  • przedstawiciele branży ecommerce oraz branży wydawniczej bezpośrednio odpowiedzilalni za rozwój biznesu
  • osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji pro sprzedażowej

W programie m.in.
rozmowa Tomasza Józefackiego i Łukasza Wejcherta - byłych szefów największych polskich graczy internetowych oraz gościa specjalnego Tomasa Belli (CEO Piano Media).

Pierwszy dzień konferencji poświęciliśmy aktualnej sytuacji w branży online, modelom biznesowym, które w kontekście ogromnych zmian zachodzących na rynku, wymagają modyfikacji i wymuszają poszukiwanie nowych źródeł przychodu – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Konferencję otworzy prezentacja Andrzeja Garapicha (prezes PBI) podsumowująca wyniki popularności witryn na podstawie badania Megapanel PBI/ Gemius, zaś ewolucję modeli przychodowych w Internecie od 1995 r. do 2020 r. przeanalizuje dr Marek Jerzy Minakowski (publicysta, Tek24.pl).
W jaki sposób dywersyfikują przychody najwięksi gracze na rynku? - to tematy wystąpień Krzysztofa Dobrzyńskiego (head of social ads and application department NK.pl) oraz Tomasza Nowaka (dyrektor departamentu commerce, Grupa Onet.pl). O potencjale danych oraz sposobie ich monetyzacji opowie Maciej Wicha (dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora).

Przychody reklamowe rosną, przychody z ecommerce również, jednak graczy rynkowych przybywa jeszcze szybciej. Pojawiają się nowe kanały przychodowe i modele biznesowe, błyskawicznie rosnący Groupon i setki jego klonów pokazują, że nawet w sprzedaży można być innowacyjnym. Warto się uczyć od graczy rynkowych, którzy mają już spory dorobek oraz od tych, którzy wdrażają z sukcesem nowe strategie. Dla każdej firmy przecież kluczowe są przychody i to właśnie ten temat jest motywem przewodnim Revenue Trends 2012 – Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Drugi dzień konferencji zdominuje temat pozyskiwania funduszy na nowe projekty oraz nowatorskich modeli biznesowych, którymi pochwalić się mogą startupy. O warunkach inwestowania w Polsce będą rozmawiali Mariusz Jarzębowski (główny doradca ds. innowacji i przedsiębiorczości, demosEUROPA Centrum Strategii Europejskiej) oraz Krzysztof Kowalczyk (partner zarządzający, HardGamma Ventures).

W bloku tematycznym dotyczącym ecommerce, usług oraz płatnych treści zaprezentowane zostaną min. wyniki badań klientów sklepów internetowych – przeprowadzone przez Gemius, oraz bardziej i mniej znane modele generowania przychodu w ecommerce Tomasz Karwatka (prezes zarządu Divante).

Na konferencji Revenue Trends nie zabraknie także wystąpień poświęconych reklamie i omówieniu wyzwań i zjawisk, które można zaobserwować na naszym rynku - Raport mniejszości czyli kto naprawdę rządzi na polskim rynku reklamy internetowej i top 5 polskich ściem w mediach interaktywnych (edition 2012 ad) przedstawią Michał Kreczmar (dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego Agora Gazeta.pl) i Przemysław Bartkowiak president & founder, Revenue Alley.

Szczegółowy program:


Cena:
750 zł netto - cena do 31 stycznia 2012
899 zł netto - cena od 1 lutego 2012

Szczegółowe informacje:
Kamil Kardas
tel.: 508 115 544

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: