eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Roger Burlton, Ronald G. Ross, John Zachman - 3 Amigos W Polsce

Jeżeli jesteś zaangażowany w te obszary swojej firmy, w których działają procesy biznesowe i architektura IT, nie będziesz chciał, żeby umknęło Ci to pierwsze w Polsce- wydarzenie poświęcone następującym tematom:…
- Planowanie architektury firmy
- Zarządzania procesami biznesowymi w firmie
- Zarządzanie decyzjami w firmie i zasady biznesowe

Dlaczego razem?
Burlton, Ross i Zachman to “trzej amigos” projektowania firm. Wierzą, że potrzebna jest fundamentalna zmiana w sposobie łączenia biznesu i rozwiązań IT. Nie wystarczą pozorne rozwiązania – firma musi znów zasiąść w fotelu kierowcy.
Każdy z trzech amigos spędził kilka dziesięcioleci opracowując innowacyjne rozwiązania i dostrajając ważny element układanki, jaką jest projektowanie firm. Każdy z nich wierzy, że prawdziwy sukces osiąga się poprzez starannie zaplanowane rozwiązania, które działają wspólnie. Każdy czuje, że istnieje naprawdę pilna potrzeba usprawnienia działalności firm w Ameryce Północnej i Europie. I każdy z nich jest doskonałym mówcą.

Dlaczego teraz?
Dowiedz się, co potrzebujesz wiedzieć o projektowaniu firmy w perspektywie szybko zachodzących zmian... Spędź jeden dzień ze światowej klasy liderami w dziedzinie innowacji w biznesie. Innowacji osiąganej dzięki architekturze biznesowej oraz wymaganiom biznesowym i planowaniu. Dowiedz się, co naprawdę znaczy „robić właściwe rzeczy we właściwy sposób”. Dowiedz się jak Twoja firma może znów odnaleźć swój „biznes” w „procesach biznesowych”, „zasadach biznesowych” i „architekturze biznesowej”.

Dowiedz się jak Twoja firma może…
Odzyskać kontrolę nad planowaniem, własnym rozwojem i praktykami przekształcania się.
Skonstruować i zbudować własną architekturę i osiągnąć maksymalną elastyczność.
Zmaksymalizować korzyści ze strategicznych inwestycji w IT.
Bądźcie ciekawi wiedzy!

Dla kogo?
Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za systemy organizujące działalność operacyjną przedsiębiorstw, osoby mogące zainicjować zmiany w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem: kadrę zarządzającą, właścicieli procesów, osoby odpowiedzialne za planowanie strategiczne, pełnomocników ds. jakości, dyrektorów, kierowników: IT, departamentów jakości, zarządzania procesami, kierowników projektów, menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych i technologicznych, ekspertów i specjalistów ds. systemów zarządzania, konsultantów systemów zarządzania, grupy wdrożeniowe systemów ISO. 

Program:

6 października 2008 r.

The 3 Amigos

8:00 - 9:00 REJESTRACJA Kawa

9:00 - 10:30 John Zachman: architektura biznesowa

10:30 - 10:45 PRZERWA

10:45 - 12:15 Roger Burlton: zarządzanie procesami biznesowymi

12:15 - 13:15 LUNCH

13:15 - 14:45 Ronald G. Ross: decyzje i zasady w firmie

14:45 - 15:00 PRZERWA

15:00 – 16.30 Dyskusja panelowa – sesja pytań i odpowiedzi prowadzona przez Adrianę Dębską - Gil

7 października 2008

Temat przewodni: BPM- struktury sukcesu

8.30 - 9.00 Rejestracja i kawa

9.00 - 9.50 Zmiany w formie i strukturach zarządzania firmami – teraźniejszość i przyszłość.

9.50 -10.30 Stan zarządzania procesami biznesowymi na świecie: BPM 2008

Aneta Biernikowicz, Partner Proces Renewal Group Polska

10.30 - 11.00 Kawa

11.00 - 11.40 Systemy informatyczne BPMS 2008 – przegląd, nowości, rekomendacje, trendy.

11.40 - 12.20 Jak dobrze wybrać rozwiązanie technologiczne wspierające zarządzanie procesami biznesowymi w firmie.

12.20 - 13.00 SOA a BPM

Adam Szwajkajzer, Z-ca Dyrektora Działu PS, Software AG Polska

13.00 - 14.00 Lunch

14.00 - 14.30 Struktura projektu - jak umiejscowić w przedsiębiorstwie i zorganizować i Biuro Projektowe BPM.

14.30 - 15.00 Struktura procesów – jak uzgodnić Architekturę Procesów przedsiębiorstwa

15.00 - 15.30 Struktura mierników – jak zbudować strukturę mierników, że zmierzyć poprawę procesu

15.30 - 16.00 Kawa

16.00 - 16.30 Jak dobrze zarządzać ludźmi w projekcie i wokół projektu BPM.

16.30 - 17.00 Krytyczne Czynniki sukcesu dla Projektu BPM – podsumowanie

Adriana Dębiska-Gil, Partner Process Renewal Group Polska

17.00 - 17.20 Zakończenie konferencji


Koszt uczestnictwa:
Cena za udział w konferencji w dniu 6 października wynosi 2700+VAT (3294 Pln brutto)
Cena za udział w konferencji w dniach 6-7 października wynosi 3100 +VAT ( 3782Pln brutto)
Zniżki za zgłoszenia grupowe
zgłoszenie 2-3 osób 10%
zgłoszenie 4-5 osób 20%
zgłoszenie 6+  25%

Informacji na temat uczestnictwa w konferencji, możliwości wystąpienia i promocji udziela:
Beata Gajewska
Koordynator projektu
Tel.: + 48 22 499 69 06

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: