-
Tytuł:
Sales Performance
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2009-09-17 - 2009-09-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Utrzymaj wyniki nawet w środowisku drapieżnego biznesu * Skuteczne taktyki realizacji strategii sprzedażowej pomimo zmian na rynku * Jedna z 4 konferencji Intelligence in Business
W programie m.in :
- Strategiczne Spotkanie Liderów Sprzedaży – autorskie recepty i diagnozy na niestabilne czasy
- Dowiedz się jak w niepewnej sytuacji rynkowej radzą sobie tygrysy biznesu – m.in. Unilever, Coca-Cola, IBM
- Najskuteczniejsze metody zarządzania wiedzą o kliencie na rynku pełnym zawirowań – case study m.in. mBank, Grupa Żywiec, Ambra
- Optymalizacja kosztów działu handlowego przy zachowaniu jego mocy sprzedażowej – case study m.in. Agros Nova, Brodr. Jorgensen
Dlaczego warto wziąć udział:
Konferencja jest spotkaniem liderów Działów Sprzedaży i Handlu z największych firm na rynku, którzy zaprezentują konkretne i sprawdzone taktyki realizacji strategii sprzedażowej w czasach zawirowań:
- Źródła wiedzy biznesowej w zmiennym otoczeniu rynkowym zdradzi Jarosław Malinowski, Foods Director, Unilever
- Skuteczne strategie zarządzania działem sprzedaży w niepewnych czasach zaprezentują m. in.: Coca-Cola HBC, EFL, Agora
- Sprawdzonymi sposobami zastosowania wiedzy o kliencie w czasach zmiany koniunktury podzielą się m.in.: mBank, Ambra, Grupa Żywiec
- Taktyki optymalizacji kosztów w dziale sprzedaży przedstawią m.in.: Agros Nowa, Brodr. Jorgensen
Wprowadzenie
Rola sprzedaży w strategii firmy zawsze jest fundamentalna, jednak w niepewnej globalnej sytuacji ekonomicznej dział handlowy staje się nieomal szalupą ratunkową dla całej organizacji. Potrzeba optymalizacji kosztów, nawet tak kluczowego działu, jest o wiele silniejsza niż kiedykolwiek. Walka o przetrwanie jest w tu szczególnie trudna, bo nie można, w lepszych czasach, obudzić się w tyle za konkurencją. W tym kontekście, najbardziej istotne, obok cięcia wydatków, staje się gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji o klientach, ale również o konkurencji. Sztuka polega na tym, by zamienić informacje w wiedzę, a tę w realne efekty. Tylko firmy myślące w ten sposób mogą wyjść z kryzysu wzmocnione i bardziej konkurencyjne.
Profil uczestników:
Wszystkie osoby odpowiedzialne za zarządzanie i rozwój działem sprzedaży.
- Dyrektorzy i Managerowie Sprzedaży 62 %
- Dyrektorzy i Managerowie Działów Wsparcia Sprzedaży 19 %
- Dyrektorzy i Managerowie Działów CRM 11 %
- Dyrektorzy i Managerowie Działów Analiz 5 %
- Dyrektorzy ds. Rozwoju Biznesu 3%
Prowadzący konferencję:
Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny, Miesięcznik Brief
Prelegenci:
Jarosław Malinowski – Członek Zarządu, Foods Director Poland&Baltics, Unilever
Dan Fratila – Dyrektor Handlowy, Coca–Cola HBC
Przemysław Bartkowiak – Dyrektor Sprzedaży Segmentu Internet, Agora
Piotr Dziarski – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Ambra
Robert Gruszczyński – Sales Director Poland & Central Europe, Frito Lay
Edward Hajdrych – Dyrektor Handlowy, Brodr.Jorgensen
Grzegorz Jaworek – Dyrektor ds. Projektów Komercyjnych, Grupa Żywiec
Dariusz Żurakowski – Dyrektor Departamentu Business Intelligence,
Bank Gospodarki Żywnościowej
Artur Węgłowski – Dyrektor Sprzedaży, Agros Nova
Jacek Iljin – Wicedyrektor Biura Sprzedaży, mBank
Michał Dziekoński – Trener programów The Chartered Institute of Marketing (Grupa Questus)
Mec. Xawery Konarski – Adwokat, Wspólnik, Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
Bartosz Soroczyński – Sales Director Central&Eastern Europe, IBM
Andrzej Uryga – Dyrektor Handlowy, Drogerie Natura, Polbita
Radosław Woźniak, Dyrektor Zarządzający Linia Biznesowa
Retail Leasing, Europejski Fundusz Leasingowy
Rafał Walendzik - Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Harper Hygienics
17 września, czwartek
9:15 Rejestracja
Prowadzący konferencję:
Grzegorz Kiszluk, Brief
09:45 Skąd czerpać wiedzę na temat rynku w zmieniającym się otoczeniu biznesowym
Jarosław Malinowski, Unilever
- Żaden kryzys nie jest taki sam – czy można czerpać wiedzę z poprzednich
- Wpływ makroekonomii na konsumenta
- Jak utrzymać sprzedaż nie psując marki
10:25 Era clientingu – sprzedaż szyta na miarę, czyli jak dopasować ofertę sprzedażową do aktualnej sytuacji klienta na rynku
casy study IBM
Bartosz Soroczyński, IBM
- Skuteczne metody walidacji prowadzonych działań sprzedażowych
- Metodyki sprzedaży na trudne czasy
- Co będzie kupowane i dlaczego – budowanie wartości sprzedawanych rozwiązań
11:05 How to maximize your sales by enhancing your customer experience
Audrey Martin, PackshotCreator
- Innovative strategies to reduce costs
- E-commerce and visual communication to boost ROI
- Best practices through client cases
11:45 Przerwa na kawę
12:00 Zastosowanie wiedzy o kliencie w czasach zmiany
Casy study mBank
Jacek Iljin, mBank
- Wyzwania, które przynosi zmiana koniunktury
- Przygotowanie organizacji do zmian
- Zastosowania CI do zdobycia wiedzy jako punkt wyjścia
- Trafne diagnozy i efektywne działania
12:20 Skuteczne zarządzanie informacjami o kliencie w dziale sprzedaży
casy study Ambra
Piotr Dziarski, Ambra
- Informacja – jak ją pozyskiwać i do czego nam służy
- Sposoby zarządzania zdobytą informacją o kliencie
- Weryfikacja i aktualizacja istniejących raportów
- Archiwizacja informacji o kliencie
13:20 Lunch
14:20 Jak przy użyciu systemów CRM, usprawnić działania sprzedażowe – budowanie i rozwój lojalności klientów
casy study Grupa Żywiec
Grzegorz Jaworek, Grupa Żywiec
- CRM – system czy strategia
- Jak wykorzystać CRM do zdobywania przewagi konkurencyjnej
- Lojalność czy satysfakcja klienta
15:00 Wykorzystywanie informacji o klientach zgodnie z prawem
Xawery Konarski, Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
- Klasyfikacja prawna działań CRM
- Hurtownie i centralne bazy danych – podstawowe wymogi prawne
- Dopuszczalność łączenia informacji z wewnętrznych i zewnętrznych baz danych
15:40 Przerwa na kawę
16:00 Znaczenie Business Intelligence w optymalizacji zarządzania kampaniami sprzedażowymi
casy study BGŻ
Dariusz Żurakowski, BGŻ
- Business Intelligence a wiedza o kliencie
- Bezpośrednie kampanie sprzedażowe
- Dlaczego Business Intelligence pomaga odnieść sukces
16:40 Redukcja kosztów poprzez skuteczne wykorzystanie badań i analiz w dziale sprzedaży
casy study Drogerie Natura, Polbita
Andrzej Uryga, Drogerie Natura, Polbita
- Skuteczne wykorzystanie rzeczywistych i historycznych danych w planowaniu sprzedaży – jak je stosować w niepewnej sytuacji rynkowej
- Mierzalność – badanie efektywności działań sprzedażowych
- Analiza konkurencji – czyli jak się sytuować na rynku
17:20 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji
18 września, piątek
9:00 Rejestracja
9:30
The efficient strategic decision in Sales Department during the time of change
casy study Coca-Cola HBC
Dan Fratila, Coca-Cola HBC
- Agressive Receivables versus Working Capital Management ‘Cash is King’
- Stress tests – scenarios developed versus critical path detailed including product portfolio rationalized
- Reorganization and synergy initiatives to be accelerated
10:10 Oszczędności w dziale sprzedaży – optymalizacja kosztów też ma granice, czyli jak ciąć by nie podcinać własnych korzeni
casy study Agros Nova
Artur Węgłowski, Agros Nova
- Potencjalne źródła oszczędności w Działach Sprzedaży
- Narzędzia, w które warto inwestować w Działach Sprzedaży
- Niestandardowe formy zachowania mocy sprzedażowej w niepewnych czasach (wypożyczanie pracowników, outsourcing w Dziale Sprzedaży)
SESJA RÓWNOLEGŁA
10:10 SYMULACYJNA GRA STRATEGICZNA
Sales & Marketing Information
Michał Dziekoński (Grupa Questus)
Gra strategiczna SALES & MARKETING INFORMATION to warsztaty, podczas których uczestnicy rywalizują ze sobą w grupach, gromadząc informacje rynkowe z różnych źródeł i opracowując strategię marketingowo-sprzedażową.
Sukces działań całego zespołu zależy od umie-jętności odpowiedniego przełożenia informacji o rynku i kliencie na działania sprzedażowe i marketingowe – gra przynosi więc korzyści zarówno marketerom, jak i handlowcom.
Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Symulacyjne gry strategiczne stanowią nową, praktyczną i aktywną formę urozmaicenia konfe-rencji organizowanych przez Blue Business Media.
12:10 Przerwa na lunch
15:10 Zakończenie gry, wręczenie nagród zwycięzcom
10:50 Przerwa na kawę
11:10 Reorganizacja struktur sprzedaży – sprawdzone recepty na utrzymanie mocy sprzedażowej
casy study Brodr. Jorgensen
Edward Hajdrych, Brodr. Jorgensen
- Sytuacja firmy na rynku – mierzalność zmian
- Analiza rynku i potrzeb klientów jako podstawa do trafnych decyzji reorganizacyjnych
- Efekty zmian w porównaniu z rozwojem całej branży
11:50 Jak z sukcesem zarządzać teamem sprzedażowym w czasach gdy o sukces trudno
casy study Internet Agora
Przemysław Bartkowiak, Agora
- Strategia, czy raz stworzona powinna być często modyfikowana
- Cele, jak je wyznaczać w trudnych czasach
- Zespół, jak go motywować gdy wszędzie redukują
- Jak z ,,kryzysu ” zrobić ,,kryzys ”
12:30 Lunch
13:30 Utrzymanie efektywności sił sprzedażowych podczas turbulencji na rynku
casy study EFL
Radosław Woźniak, EFL
- Jak kierować zespołem sprzedażowym, gdy to rynek ma kłopoty
- Efektywność – wymierny wskaźnik w czasie ogólnej niepewności
- Okres turbulencji a wdrażanie istotnych zmian organizacyjnych i systemowych
14:10 Dyskusja panelowa:
Liczby czy relacje – który styl zarządzania działem handlowym sprawdza się w czasie zmian na rynku
Paneliści:
Robert Gruszczyński, Frito Lay
Przemysław Bartkowiak, Agora
Rafał Walendzik, Harper Hygienics
15:00 Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
3495 PLN + 22% VAT przy rejestracji do 28 sierpnia 2009 r.,
3995 PLN + 22% VAT przy rejestracji po 28 sierpnia 2009 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Więcej informacji:
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
tel. 12 350 54 00
fax. 12 350 54 01