eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Sales Performance

Utrzymaj wyniki nawet w środowisku drapieżnego biznesu * Skuteczne taktyki realizacji strategii sprzedażowej pomimo zmian na rynku * Jedna z 4 konferencji Intelligence in Business

W programie m.in :

  • Strategiczne Spotkanie Liderów Sprzedaży – autorskie recepty i diagnozy na niestabilne czasy
  • Dowiedz się jak w niepewnej sytuacji rynkowej radzą sobie tygrysy biznesu – m.in. Unilever, Coca-Cola, IBM
  • Najskuteczniejsze metody zarządzania wiedzą o kliencie na rynku pełnym zawirowań – case study m.in. mBank, Grupa Żywiec, Ambra
  • Optymalizacja kosztów działu handlowego przy zachowaniu jego mocy sprzedażowej – case study m.in. Agros Nova, Brodr. Jorgensen

Dlaczego warto wziąć udział:

Konferencja jest spotkaniem liderów Działów Sprzedaży i Handlu z największych firm na rynku, którzy zaprezentują konkretne i sprawdzone taktyki realizacji strategii sprzedażowej w czasach zawirowań:

  • Źródła wiedzy biznesowej w zmiennym otoczeniu rynkowym zdradzi Jarosław Malinowski, Foods Director, Unilever
  • Skuteczne strategie zarządzania działem sprzedaży w niepewnych czasach zaprezentują m. in.: Coca-Cola HBC, EFL, Agora
  • Sprawdzonymi sposobami zastosowania wiedzy o kliencie w czasach zmiany koniunktury podzielą się m.in.: mBank, Ambra, Grupa Żywiec
  • Taktyki optymalizacji kosztów w dziale sprzedaży przedstawią m.in.: Agros Nowa, Brodr. Jorgensen

Wprowadzenie

Rola sprzedaży w strategii firmy zawsze jest fundamentalna, jednak w niepewnej globalnej sytuacji ekonomicznej dział handlowy staje się nieomal szalupą ratunkową dla całej organizacji. Potrzeba optymalizacji kosztów, nawet tak kluczowego działu, jest o wiele silniejsza niż kiedykolwiek. Walka o przetrwanie jest w tu szczególnie trudna, bo nie można, w lepszych czasach, obudzić się w tyle za konkurencją. W tym kontekście, najbardziej istotne, obok cięcia wydatków, staje się gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji o klientach, ale również o konkurencji. Sztuka polega na tym, by zamienić informacje w wiedzę, a tę w realne efekty. Tylko firmy myślące w ten sposób mogą wyjść z kryzysu wzmocnione i bardziej konkurencyjne.

Profil uczestników:

Wszystkie osoby odpowiedzialne za zarządzanie i rozwój działem sprzedaży.

  • Dyrektorzy i Managerowie Sprzedaży 62 %
  • Dyrektorzy i Managerowie Działów Wsparcia Sprzedaży 19 %
  • Dyrektorzy i Managerowie Działów CRM 11 %
  • Dyrektorzy i Managerowie Działów Analiz 5 %
  • Dyrektorzy ds. Rozwoju Biznesu 3%

Prowadzący konferencję:
Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny, Miesięcznik Brief

Prelegenci:
Jarosław Malinowski – Członek Zarządu, Foods Director Poland&Baltics, Unilever
Dan Fratila – Dyrektor Handlowy, Coca–Cola HBC
Przemysław Bartkowiak – Dyrektor Sprzedaży Segmentu Internet, Agora
Piotr Dziarski – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Ambra
Robert Gruszczyński – Sales Director Poland & Central Europe, Frito Lay
Edward Hajdrych – Dyrektor Handlowy, Brodr.Jorgensen
Grzegorz Jaworek – Dyrektor ds. Projektów Komercyjnych, Grupa Żywiec
Dariusz Żurakowski – Dyrektor Departamentu Business Intelligence, Bank Gospodarki Żywnościowej
Artur Węgłowski – Dyrektor Sprzedaży, Agros Nova
Jacek Iljin – Wicedyrektor Biura Sprzedaży, mBank
Michał Dziekoński – Trener programów The Chartered Institute of Marketing (Grupa Questus)
Mec. Xawery Konarski – Adwokat, Wspólnik, Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
Bartosz Soroczyński – Sales Director Central&Eastern Europe, IBM
Andrzej Uryga – Dyrektor Handlowy, Drogerie Natura, Polbita
Radosław Woźniak, Dyrektor Zarządzający Linia Biznesowa
Retail Leasing, Europejski Fundusz Leasingowy
Rafał Walendzik - Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Harper Hygienics

17 września, czwartek

9:15 Rejestracja

Prowadzący konferencję:
Grzegorz Kiszluk, Brief

09:45 Skąd czerpać wiedzę na temat rynku w zmieniającym się otoczeniu biznesowym
Jarosław Malinowski, Unilever

  • Żaden kryzys nie jest taki sam – czy można czerpać wiedzę z poprzednich
  • Wpływ makroekonomii na konsumenta
  • Jak utrzymać sprzedaż nie psując marki

10:25 Era clientingu – sprzedaż szyta na miarę, czyli jak dopasować ofertę sprzedażową do aktualnej sytuacji klienta na rynku
casy study IBM
Bartosz Soroczyński, IBM

  • Skuteczne metody walidacji prowadzonych działań sprzedażowych
  • Metodyki sprzedaży na trudne czasy
  • Co będzie kupowane i dlaczego – budowanie wartości sprzedawanych rozwiązań

11:05 How to maximize your sales by enhancing your customer experience
Audrey Martin, PackshotCreator

  • Innovative strategies to reduce costs
  • E-commerce and visual communication to boost ROI
  • Best practices through client cases

11:45 Przerwa na kawę

12:00 Zastosowanie wiedzy o kliencie w czasach zmiany
Casy study mBank
Jacek Iljin, mBank

  • Wyzwania, które przynosi zmiana koniunktury
  • Przygotowanie organizacji do zmian
  • Zastosowania CI do zdobycia wiedzy jako punkt wyjścia
  • Trafne diagnozy i efektywne działania

12:20 Skuteczne zarządzanie informacjami o kliencie w dziale sprzedaży
casy study Ambra
Piotr Dziarski, Ambra

  • Informacja – jak ją pozyskiwać i do czego nam służy
  • Sposoby zarządzania zdobytą informacją o kliencie
  • Weryfikacja i aktualizacja istniejących raportów
  • Archiwizacja informacji o kliencie

13:20 Lunch

14:20 Jak przy użyciu systemów CRM, usprawnić działania sprzedażowe – budowanie i rozwój lojalności klientów
casy study Grupa Żywiec
Grzegorz Jaworek, Grupa Żywiec

  • CRM – system czy strategia
  • Jak wykorzystać CRM do zdobywania przewagi konkurencyjnej
  • Lojalność czy satysfakcja klienta

15:00 Wykorzystywanie informacji o klientach zgodnie z prawem
Xawery Konarski, Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki

  • Klasyfikacja prawna działań CRM
  • Hurtownie i centralne bazy danych – podstawowe wymogi prawne
  • Dopuszczalność łączenia informacji z wewnętrznych i zewnętrznych baz danych

15:40 Przerwa na kawę

16:00 Znaczenie Business Intelligence w optymalizacji zarządzania kampaniami sprzedażowymi
casy study BGŻ
Dariusz Żurakowski, BGŻ

  • Business Intelligence a wiedza o kliencie
  • Bezpośrednie kampanie sprzedażowe
  • Dlaczego Business Intelligence pomaga odnieść sukces

16:40 Redukcja kosztów poprzez skuteczne wykorzystanie badań i analiz w dziale sprzedaży
casy study Drogerie Natura, Polbita
Andrzej Uryga, Drogerie Natura, Polbita

  • Skuteczne wykorzystanie rzeczywistych i historycznych danych w planowaniu sprzedaży – jak je stosować w niepewnej sytuacji rynkowej
  • Mierzalność – badanie efektywności działań sprzedażowych
  • Analiza konkurencji – czyli jak się sytuować na rynku

17:20 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

18 września, piątek

9:00 Rejestracja

9:30 The efficient strategic decision in Sales Department during the time of change
casy study Coca-Cola HBC
Dan Fratila, Coca-Cola HBC

  • Agressive Receivables versus Working Capital Management ‘Cash is King’
  • Stress tests – scenarios developed versus critical path detailed including product portfolio rationalized
  • Reorganization and synergy initiatives to be accelerated

10:10 Oszczędności w dziale sprzedaży – optymalizacja kosztów też ma granice, czyli jak ciąć by nie podcinać własnych korzeni
casy study Agros Nova
Artur Węgłowski, Agros Nova

  • Potencjalne źródła oszczędności w Działach Sprzedaży
  • Narzędzia, w które warto inwestować w Działach Sprzedaży
  • Niestandardowe formy zachowania mocy sprzedażowej w niepewnych czasach (wypożyczanie pracowników, outsourcing w Dziale Sprzedaży)

SESJA RÓWNOLEGŁA

10:10 SYMULACYJNA GRA STRATEGICZNA
Sales & Marketing Information
Michał Dziekoński (Grupa Questus)

Gra strategiczna SALES & MARKETING INFORMATION to warsztaty, podczas których uczestnicy rywalizują ze sobą w grupach, gromadząc informacje rynkowe z różnych źródeł i opracowując strategię marketingowo-sprzedażową.

Sukces działań całego zespołu zależy od umie-jętności odpowiedniego przełożenia informacji o rynku i kliencie na działania sprzedażowe i marketingowe – gra przynosi więc korzyści zarówno marketerom, jak i handlowcom.

Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Symulacyjne gry strategiczne stanowią nową, praktyczną i aktywną formę urozmaicenia konfe-rencji organizowanych przez Blue Business Media.

12:10 Przerwa na lunch

15:10 Zakończenie gry, wręczenie nagród zwycięzcom

10:50 Przerwa na kawę

11:10 Reorganizacja struktur sprzedaży – sprawdzone recepty na utrzymanie mocy sprzedażowej
casy study Brodr. Jorgensen
Edward Hajdrych, Brodr. Jorgensen

  • Sytuacja firmy na rynku – mierzalność zmian
  • Analiza rynku i potrzeb klientów jako podstawa do trafnych decyzji reorganizacyjnych
  • Efekty zmian w porównaniu z rozwojem całej branży

11:50 Jak z sukcesem zarządzać teamem sprzedażowym w czasach gdy o sukces trudno
casy study Internet Agora
Przemysław Bartkowiak, Agora

  • Strategia, czy raz stworzona powinna być często modyfikowana
  • Cele, jak je wyznaczać w trudnych czasach
  • Zespół, jak go motywować gdy wszędzie redukują
  • Jak z ,,kryzysu ” zrobić ,,kryzys ”

12:30 Lunch

13:30 Utrzymanie efektywności sił sprzedażowych podczas turbulencji na rynku
casy study EFL
Radosław Woźniak, EFL

  • Jak kierować zespołem sprzedażowym, gdy to rynek ma kłopoty
  • Efektywność – wymierny wskaźnik w czasie ogólnej niepewności
  • Okres turbulencji a wdrażanie istotnych zmian organizacyjnych i systemowych

14:10 Dyskusja panelowa:
Liczby czy relacje – który styl zarządzania działem handlowym sprawdza się w czasie zmian na rynku Paneliści:
Robert Gruszczyński, Frito Lay
Przemysław Bartkowiak, Agora
Rafał Walendzik, Harper Hygienics

15:00 Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:

3495 PLN + 22% VAT przy rejestracji do 28 sierpnia 2009 r.,
3995 PLN + 22% VAT przy rejestracji po 28 sierpnia 2009 r.

Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.

Więcej informacji:
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
tel. 12 350 54 00
fax. 12 350 54 01


Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: