eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Sales Performance. Nowe rozwiązania i innowacyjne strategie sprzedażowe w erze klienta

Zapraszamy do udziału w dorocznej konferencji Sales Performance – strategicznym spotkaniu liderów sprzedaży reprezentujących różne branże.

Sprzedaż dziś musi być synergią zorientowanych na klienta strategii (B2B i B2C), perfekcyjnej organizacji samego działu pod wodzą silnego przywódcy oraz optymalnego wykorzystania nowoczesnych technologii Business Intelligence zwiększających wydajność. Customer Cenric Organization, Segmentacja, Customer Insight, ale też Sales Performance Management i Sales Excellence to klucze do sukcesu w sprzedaży. By nadążyć za klientem, trzeba nie tylko adaptować strukturę działu do nowych potrzeb, optymalizować team, budować jego klientocentryczne nastawienie, zapewniać lepszą mierzalność
i raportowanie, ale też wciąż niezbędne są innowacja, wizja i inspiracja. Podczas konferencji przedstawione zostaną cenne inspiracje i innowacyjne taktyki, które zaimplementowane do strategii sprzedażowej, przekładają się na sukces firmy.

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jedyne w Polsce, strategiczne spotkanie Prezesów, Członków Zarządu i Dyrektorów Sprzedaży wytyczających nowe trendy w sprzedaży
  • Sprawdzona formuła – Praktycy dla Praktyków – wśród Prelegentów reprezentanci m.in.: Antalis, A. Blikle, Bosch Elektronarzędzia, Lotte Wedel, Orange, PLL LOT, Polpharma, Raiffeisen Bank, Roche Diagnostics, Agros Nova, Atlas, ZT Kruszwica, Philips, NIVEA
  • Gwarantujemy ekspercką wiedzę i umożliwiamy nawiązanie strategicznych relacji

Najważniejsze tematy konferencji:

  • Doing business in turbulent times
    Oliver Oursin, IBM
  • Jak w praktyce zaimplementować nowe idee i dzięki pozytywnym zmianom osiągnąć mierzalne efekty – co za 5 lat będzie czynnikiem sukcesu i gdzie szukać faktorów zmian
    Dyskusja panelowa
  • Od zarządzania relacjami do efektywności biznesowej – wielowymiarowe wykorzystanie danych
    Agnieszka Zarzycka, Paweł Czernek, Microsoft Dynamics
  • Nowoczesna organizacja sprzedażowa – co jest skuteczne, a co nie działa
    w dzisiejszym środowisku sprzedażowym
    Dyskusja panelowa
  • Customer Intelligence, Customer Insight, Segmentacja – jak wiedzę o kliencie przekuć w sukces sprzedażowy – odpowiadanie na realne potrzeby klientów zamiast prostego generowania lead’ów z CRM
    Joanna Smolińska, Antalis
  • Zarządzanie portfelem klientów – dlaczego systemy ERP są nam niepotrzebne?
    Karol Sudnik, XPLUS
  • To klient „okropnie sprytny nabywca” rządzi sprzedażą. Kim on dziś jest?
    Magdalena Zimna, GFK Polonia
  • Dyskusja panelowa: Sales Management 2012: co oznacza dziś bycie Liderem Sprzedaży
    Maciej Herman, Lotte Wedel; Ireneusz Martyniuk, Polpharma
  • Ewoluująca rola top lidera sprzedaży – jak być skutecznym szefem sprzedaży
    Wojciech Bauman, ZT Kruszwica
  • Prawne aspekty komunikacji sprzedażowej z klientem
    Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki
  • Modele sprzedaży w różnych branżach. Jak wykorzystać najlepsze praktyki z FMCG
    Marcin Piróg, PLL LOT
  • Dylemat lidera: przemoc czy partnerstwo – czynniki sukcesu budowania motywacji
    i zaangażowania
    Prof. Andrzej Blikle, A.Blikle
  • Od folwarku do oświeconego przywództwa – transformacja zarządzania sprzedażą w czasach turbulencji
    Bożena Leśniewska, Orange
  • Jak zwiększyć efektywność sprzedaży – rola innowacyjnych technologii w rozwoju biznesu
    Arkadiusz Seredyn, SAS Institute
  • Jak wygrywać w trudnych czasach – optymalizacja strategii sprzedażowych na rynku trwałych dóbr konsumpcyjnych
    Jacek Siwiński, Bosch Elektronarzędzia
  • Self Service BI - klucz do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych
    Marek Bulka, SAP Polska
  • Masterclass SFE & Sales Excellence – zarządzanie działem sprzedaży w oparciu
    o nowe narzędzia
    Maciej Herman, Lotte Wedel
  • Nie sama cena czyni cuda – czyli jak wyznaczyć cenę, za którą klient kupi
    Marcin Gruchota, NIVEA
  • Czynniki sukcesu trwałych i skutecznych struktur sprzedaży – na co dziś stawiać
    Marcin Pogorzelski, Raiffeisen Bank
  • Wojna o talenty vs wojna na talenty w trudnych czasach zmian – zarządzanie talentami w organizacji sprzedażowej
    Paweł Cieślak, Roche Diagnostics


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 23% VAT przy rejestracji do dnia 7 września 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 21 września 2012 r.
3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu 7 września 2012 bądź wpłacie pełnej kwoty po dniu 21 września 2012 r.

Cena za uczestnictwo jednej osoby dla przedstawicieli sektora publicznego wynosi:
995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po 10 sierpnia 2012 lub wpłacie pełnej kwoty po dniu 24 sierpnia 2012 r.

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Director
tel.: 12 350 54 24, faks: 12 350 54 01
e-mail:

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: