-
Tytuł:
Service Desk – Kompleksowe Zarządzanie Usługami
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 400 + VAT PLN Teraz: 250 + VAT PLN
- Termin: 2007-01-25 - 2007-01-25
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: K&K Group
Wiele organizacji wprowadza na rynek usługi, które wymagają częstych kontaków z partnerami i klientami. Niezależnie od rodzaju tych usług, jedną z metod optymalizacji kosztów ich świadczenia jest budowa efektywnego działu Service Desk, czyli działu pomocy dla klientów, niezależnie czy będą to klienci wewnętrzni czy zewnętrzni.
Istnieje szereg narzędzi, które pozwalają usprawnić pracę Service Desku. Podczas konferencji zamierzamy przedstawić odpowiednie oprogramowanie oraz narzędzia wspierające przedsiębiorstwo w tym zakresie.
Jednak Service Desk to nie tylko narzędzia. Konieczny jest wybór właściwej koncepcji zarządzania działem pomocy, wdrożenie odpowiednich procedur komunikacyjnych oraz pomiar satysfakcji obsługiwanych klientów. Stworzenie profesjonalnego serwisu zależy od prawidłowego zdefiniowania procesów, zorganizowania procedur i optymalizacji narzędzi. Dzięki temu unikniemy chaosu i dłuższych przestojów związanych z obsługą klientów.
Konferencja jest skierowana do:
- kadry zarządzającej przedsiębiorstwem
- dyrektorów ds. obsługi klienta, marketingu i sprzedaży
- dyrektorów ds. informatyki
- dyrektorów technicznych
- konsultantów ds. systemów IT
Koszt udziału w konferencji:
Zgłoszenie do dnia 17 stycznia 2007 r. - 250 zł + 22% VAT
Zgłoszenie po dniu 17 stycznia 2007 r. - 400 zł + 22% VAT
Dodatkowe informacje na stronie organizatora:
Koordynator konferencji: Katarzyna Michałkiewicz
tel.: (022) 678 61 15