eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Siła marki - wizerunek i sprzedaż

Program konferencji:

9.00 - 9.50 Rejestracja gości


Blok 1: Siła marki - planowanie, badania, decyzje


10.00 - 10.50 Gry strategiczne i symulacje przy wprowadzaniu nowych marek na rynek. - Michał Dziekoński


10.50 - 11.40 Badania marketingowe - perspektywa klienta. - Gość Specjalny


11.40 - 12.00 Przerwa na kawę


Blok 2: Potencjał społeczności internetowych


12.00 - 12.50 Społeczności internetowe - jak wykorzystać ich siłę dla dobra marki? - Grzegorz Mazurek


12.50 - 13.40 Case - wizerunek marki w sieci. Rola społeczności internetowych. - Gość Specjalny


13.40 - 14.10 Przerwa na kawę


Blok 3: Od wizerunku do sprzedaży


14.10 - 15.00 PR - najważniejsze narzędzia i pomiar efektywności. - Izabella Gielnicka


15.00 - 15.45 Direct marketing - skuteczne wsparcie sprzedaży. - Beata Nawrat


15.45 - 16.00 Pytania i podsumowanie konferencji


UNIKALNY PROGRAM Program konferencji opracowany na podstawie badań dotyczących potrzeb szkoleniowych w firmach.
UZNANI WYKŁADOWCY Wykłady poprowadzą trenerzy ESSENTIS - czynni zawodowo wysokiej klasy specjaliści marketingu oraz goście specjalni ze znanych firm.
PRAKTYCZNE NARZĘDZIA I CASY Uczestnicy konferencji zyskają praktyczną wiedzę o narzędziach i technikach przydatnych w codziennej pracy zawodowej.


Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji

Formularz zgłoszeniowy dostepny jest na stronie:

Szczegółowe informacje:
0/22 839 07 23

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: