eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › Skuteczny Marketing Mobilny 2007

Kongres: Skuteczny Marketing Mobilny 2007
Świat już dawno zauważył, że marketing mobilny to przyszłość a pominięcie go w planowaniu kampanii marketingowo- sprzedażowej kosztuje zbyt dużo. Dlatego tego typu wydarzenia cieszą się olbrzymią popularnością w najbardziej rozwiniętych krajach świata. Długo oczekiwany kongres teraz w Polsce.

Udział w kongresie to:

  1. krok naprzód dla osób związanych z tradycyjnym marketingiem
  2. zapoznanie się z trendami w marketingu mobilnym za granicą - w tym przeanalizowanie najbardziej udanej akcji Orange Wednesday
  3. przegląd najciekawszych form reklamy mobilnej
  4. informacje "z pierwszej ręki" na temat pierwszej na świecie stacji MTV Networks, która dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii tworzy telewizję społecznościową
  5. pomysły wykorzystania telefonu komórkowego w skutecznej komunikacji z konsumentem
  6. analiza pułapek prawnych czyhających na świetne pomysły i sposoby ich ominięcia

W programie m.in :

  1. Czwarty operator na polskim rynku - pierwsze efekty marketingu mobilnego

  2. (Jacek Hensler - Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu P4)
  3. Marketing mobilny za rok

  4. (Konrad Pancewicz - Dyrektor Generalny Nokia Polska i Dariusz Matuszak - Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej i Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel)
  5. Dlaczego MTV wybrało "komórkę"

  6. (Robert Cieśluk - Dyrektor Marketingu MTV Polska)
  7. Mobilna odsłona POLSATu

  8. (Piotr Surmacki - Prezes Zarządu POLSAT Nowe Media)
  9. Od "komórki" do sukcesu

  10. (Alina Baniecka - Dyrektor Marketingu, Chipita Polska)

Gość specjalny:

  1. Ramesh Kumar Deputy Chairman Mobile Marketing Association

Udział biorą :

  1. Nokia
  2. P4
  3. PTC Era
  4. MTV Networks
  5. POLSAT
  6. Polkomtel
  7. Chipita Polska
  8. Mobijoy!
  9. GfK Polonia
  10. Karpacka Spółka Gazownicza
  11. Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
  12. Onet.pl
  13. Silver Screen
  14. Metro - AGORA
  15. mBank

Główni adresaci:

  1. Osoby odpowiedzialne za działania sprzedażowe i marketingowe
  2. Menadżerowie odpowiedzialni za promocję i reklamę swoich marek
  3. Osoby zainteresowane nowymi technologiami i innowacjami
  4. Agencje, które kreują lub zamierzają kreować skuteczne akcje marketingu mobilnego


Cena:
2 995 +VAT PLN do 23 lutego 2007
3 495 + VAT PLN po 13 lutego 2007

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:

Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Pachel - Project Manager
tel.(12) 292 65 90

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: