eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › V Customer Contact Management Summit

JEDEN KLIENT – WIELE KANAŁÓW. KOALICJA NA RZECZ INTEGRACJI!

 

W dniach 8-9 kwietnia 2014 r. w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się V jubileuszowa edycja Customer Contact Management Summit.

DLACZEGO WARTO? V CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT TO:

  • Jedyne w Polsce Forum skupione na wszystkich kanałach kontaktu z klientem
  • Spotkanie społeczności top managerów, tylko praktyków
  • 2 sesje równoległe: Contact Center&Customer Service oraz Multichannel Management
  • Możliwość swobodnego przemieszczania się pomiędzy sesjami i tworzenia indywidualnej agendy
  • Tematy wskazane przez przedstawicieli branży, trendy, nowości, case studies, wspólne wyzwania, networking

Już od 5 lat spotykamy się w eksperckim gronie praktyków zarządzających obsługą klienta oraz kanałami kontaktu – odpowiedzialnych za wdrożenie, efektywność, funkcjonowanie oraz integrację: call center, internetu, social media, mobile, placówek, videochatu.

Spotykamy się, aby raz do roku oderwać się od codziennej rutyny, spojrzeć na swoje działania z innej perspektywy, znaleźć benchmarki w działaniach liderów rynku, wymienić doświadczenia, poszukać inspiracji… Wspólnie śledzimy trendy, analizujemy case studies…

 

Naszym celem jest, by Państwa organizacje stały się w pełni multikanałowe, oraz by Państwa klienci otrzymywali obsługę i najwyższej jakości customer experience przy każdym kontakcie z firmą. Zoptymalizujmy każdy z kanałów i zintegrujmy je dla naszych klientów!

 

Wśród prelegentów m.in.:

 

GRAHAM FROST – ekspert customer service i employee engagement, mówca, trener, coach

PETER MASSEY - ceo, BUDD, na liście 100 najbardziej wpływowych osób twittujących i blogujących na temat customer service&experience

DOROTA CHMURSKA – Kierownik zespołu cross-sell, BANK POCZTOWY

PAWEŁ TURCZYNOWICZ  - Dyrektor Departamentu Strategii i Bankowości Wielokanałowej, BNP PARIBAS BANK POLSKA

MACIEJ MARSZAŁEK – Dyrektor Departamentu Direct Business, LINK4

ANDRZEJ SZCZEPANIAK – Dyrektor Centrum Usług Komunikacyjnych, BANK ZACHODNI WBK

ELŻBIETA KRAWCZYŃSKA - Specjalista ds. Rozwoju Umiejętności Komunikacyjnych, BANK ZACHODNI WBK

MICHAŁ PIERZCHALSKI - Ekspert, MINISTERSTWO GOSPODARKI

RADOSŁAW ROSIŃSKI - Menedżer Wydziału Obsługi Klienta, MBANK

KATARZYNA WARSZAKOWSKA - Menedżer Wydziału Procedur i Szkoleń, MBANK

BARBARA SYCZEWSKA – Dyrektor Działu Rozwoju Produktów, POL-ASSISTANCE

AGNIESZKA TOBER-BUSZMAN – Dyrektor Operacji i Wsparcia Sprzedaży, AXA

JANUSZ ZIELIŃSKI – Menedżer ds. E-service w Departamencie Handel, RWE POLSKA

PAWEŁ KOTERBICKI – Kierownik Działu Obsługi Klienta, BIURO PODRÓŻY ITAKA

MARZENA BIERNAT – Contact Center Manager, AVON COSMETICS POLSKA

MICHAŁ PESCHAK – Kierownik ds. Rozwoju Obsługi Klienta i Telesprzedaży, GRUPA ŻYWIEC

ŁUKASZ OPOKA, Wicedyrektor ds. Rozwoju Kanałów Zdalnych w Departamencie Sprzedaży i Obsługi w Kanałach Zdalnych, MBANK

KRZYSZTOF KOŃCZAK – Kierownik Wsparcia Sprzedaży, PZU

MARIUSZ GLIŃSKI – Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, RAIFFEISEN POLBANK

TOMASZ BARTUZEL, Regionalny Dyrektor Sprzedaży, PRUDENTIAL POLSKA

MARCIN SZPORKA, Zastępca Dyrektora Marketingu, ALLIANZ

GRZEGORZ KOZŁOWSKI, Senior Internet Marketing Manager, P4

MARCIN WINKLER, Head of Internet Marketing, P4

MAGDALENA FILIPOWSKA, Kierownik ds. Zarządzania Jakością, ING ŻYCIE

FILIP DUKACZEWSKI, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, ING ŻYCIE


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Forum wynosi:

  • 2195 zł (+23% VAT) – przy zgłoszeniu 3 i więcej osób z firmy do 28 lutego 2014 r.
  • 2695 zł (+23% VAT) – przy zgłoszeniu 2 osób z firmy do 28 lutego 2014 r.
  • 2995 zł (+23% VAT) – przy zgłoszeniu 1 osoby z firmy do 28 lutego 2014 r.

3495 – przy zgłoszeniu w okresie od 1 marca do 21 marca 2014 r.
3995 – przy zgłoszeniu po 21 marca 2014 r.

 

Szczegółowe informacje: 

Paulina Pyc

Blue Business Media

T: +48 12 350 54 02         

e-mail:

 

Więcej na stronie: 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: