eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › VI Forum Telefonii Komórkowej

Program

8:30 - 8:45 Rejestracja

9:00 Sesja 1: Światowe doświadczenia i ich implikacje dla Polski

  • Trendy na rynkach telefonii komórkowej w Europie Zachodniej, Skandynawii i wschodniej Azji.
  • Przełomowe innowacje. Zastosowania (biznesowe i rozrywkowe) pochodzące z Azji (Japonia i Korea Południowa)
  • Strategie i przykłady efektywnego przejścia od GSM i GPRS do 3G

Prelegenci: (McKinsey, Boston Consulting Group, Gartner, Deloitte)

9:45 Sesja 2: Sprawy regulacyjne wpływające na rozwój biznesu komórkowego w Polsce

  • Status przetargów na UMTS
  • Status innych licencji (GSM, MVNO, etc.)
  • Kluczowe zmiany w polskim prawie telekomunikacyjnym
  • Adaptacja regulacji UE i jej wpływ na strategię polskich operatorów komórkowych

Prelegenci: Ministerstwo Infrastruktury, Kancelarie Prawne, Polska Izba informatyki i Telekomunikacji

10:30 Przerwa kawowa

11:00 Sesja 3: Polski rynek telefonii komórkowej - strategie istniejących firm, nowi gracze krajowi, ostra konkurencja z zagranicy.

  • Prognozy wzrostu, trendy i przeszkody na rynku telefonii komórkowej w Polsce
  • Przegląd strategii operatorów związanych z rynkiem komórkowym: operatorzy telefonii stacjonarnej, GSM, nowi licencjobiorcy (UMTS, GSM, MVNO), początkujący z zagranicy, operatorzy stacjonarni wchodzący na rynek mobilny (np. Energis, Tele 2)
  • Rynek prywatny i korporacyjny
  • Strategie segmentacji
  • Wcześniejsze błędy i sukcesy operatorów

Prelegenci: Przedstawiciele Operatorów, Konsultanci (Deutsche Securities, BRE Bank)

11:45 Sesja 4: B2B Mobile – Rola technologii i urządzeń mobilnych procesach biznesowych

  • Kontrola przepływu danych i informacji, ich wpływ na sprzedaż, kapitał, materiały i poziom zadowolenia klienta
  • Zastosowanie technologii komórkowych w redukcji kosztów
  • Technologie mobilne jako przykład inwestycji operacyjnych – studium przypadku

12:30 Sesja 5: Rynek pre-paid:

  • Trendy w zachodniej Europie
  • Zmiany otoczenia biznesowego w Polsce i strategie głównych uczestników rynku
  • Dalszy prawdopodobny rozwój w tym sektorze
  • Wpływ na rynek abonamentowy

13:15 Obiad

Podczas lunchu: Demonstracja najnowszego sprzętu

14:15 Sesja 6: M-Commerce – Skąd się biorą pieniądze? Skąd pochodzi dochód teraz, a skąd pochodzić będzie w najbliższej przyszłości? Jakie są skuteczne modele biznesowe dla m-biznesu?

  • Zawartość:
  • Rozrywka i gry
  • Rozrywka dla dorosłych
  • Zastosowania biznesowe (informacje/media, video, zarządzanie danymi i działanie na nich
  • Aplikacje video – możliwości i iluzja?
  • Rozwój zastosowań SMS i tworzenie pomostu między SMS a 3G/UMTS
  • Serwisy oparte na lokalizacji
  • Jak oszacować możliwości rynku i potencjalne źródła dochodu tworzone przez reklamę i sponsoring w serwisach opartych na lokalizacji. Czy Polska jest na to gotowa?
  • Porównanie różnych rynków: biznesowego, detalicznego i służb ratunkowych
  • M-Pieniądze (m-płatności, m-bankowość itd.)
  • Analiza "value -chain" w systemach płatności komórkowych
  • Kto i jak może zarobić na m-commerce (operatorzy/dostawcy, dostawcy oprogramowania, dostawcy treści i mediów, instytucje finansowe, portale internetowe)
  • Sukcesy i porażki w m-commerce (na świecie i w Polsce) – studium przypadku

15:15 Przerwa kawowa

15:45 Sesja 7: WiFi i WiMax –Generowanie niskich zysków czy zakłócanie istniejących modeli biznesowych

16:30 Sesja 8: Przenoszenie treści na komórkę

  • Jak przenosić treść z mediów tradycyjnych do komórkowych
  • Rola operatora sieci w procesie migracji
  • Możliwości wzbogacenia treści mobilnych. Co działa, a co nie?
  • Współpraca między operatorami, dostawcami treści i producentów sprzętu
  • Portale komórkowe – dostęp do Internetu przez telefon komórkowy

Prelegenci: operator mobilnego portalu, producent sprzętu


Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: