-
Tytuł:
VI Forum Telefonii Komórkowej
- Kategoria: Telekomunikacja
- Cena: 1 450 + VAT PLN Teraz: 1 450 + VAT PLN
- Termin: 2005-01-19 - 2005-01-19
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Biznes Warszawski
Program
8:30 - 8:45 Rejestracja
9:00 Sesja 1: Światowe doświadczenia i ich implikacje dla Polski
- Trendy na rynkach telefonii komórkowej w Europie Zachodniej, Skandynawii i wschodniej Azji.
- Przełomowe innowacje. Zastosowania (biznesowe i rozrywkowe) pochodzące z Azji (Japonia i Korea Południowa)
- Strategie i przykłady efektywnego przejścia od GSM i GPRS do 3G
Prelegenci: (McKinsey, Boston Consulting Group, Gartner, Deloitte)
9:45 Sesja 2: Sprawy regulacyjne wpływające na rozwój biznesu komórkowego w Polsce
- Status przetargów na UMTS
- Status innych licencji (GSM, MVNO, etc.)
- Kluczowe zmiany w polskim prawie telekomunikacyjnym
- Adaptacja regulacji UE i jej wpływ na strategię polskich operatorów komórkowych
Prelegenci: Ministerstwo Infrastruktury, Kancelarie Prawne, Polska Izba informatyki i Telekomunikacji
10:30 Przerwa kawowa
11:00 Sesja 3: Polski rynek telefonii komórkowej - strategie istniejących firm, nowi gracze krajowi, ostra konkurencja z zagranicy.
- Prognozy wzrostu, trendy i przeszkody na rynku telefonii komórkowej w Polsce
- Przegląd strategii operatorów związanych z rynkiem komórkowym: operatorzy telefonii stacjonarnej, GSM, nowi licencjobiorcy (UMTS, GSM, MVNO), początkujący z zagranicy, operatorzy stacjonarni wchodzący na rynek mobilny (np. Energis, Tele 2)
- Rynek prywatny i korporacyjny
- Strategie segmentacji
- Wcześniejsze błędy i sukcesy operatorów
Prelegenci: Przedstawiciele Operatorów, Konsultanci (Deutsche Securities, BRE Bank)
11:45 Sesja 4: B2B Mobile – Rola technologii i urządzeń mobilnych procesach biznesowych
- Kontrola przepływu danych i informacji, ich wpływ na sprzedaż, kapitał, materiały i poziom zadowolenia klienta
- Zastosowanie technologii komórkowych w redukcji kosztów
- Technologie mobilne jako przykład inwestycji operacyjnych – studium przypadku
12:30 Sesja 5: Rynek pre-paid:
- Trendy w zachodniej Europie
- Zmiany otoczenia biznesowego w Polsce i strategie głównych uczestników rynku
- Dalszy prawdopodobny rozwój w tym sektorze
- Wpływ na rynek abonamentowy
13:15 Obiad
Podczas lunchu: Demonstracja najnowszego sprzętu
14:15 Sesja 6: M-Commerce – Skąd się biorą pieniądze?
- Zawartość:
- Rozrywka i gry
- Rozrywka dla dorosłych
- Zastosowania biznesowe (informacje/media, video, zarządzanie danymi i działanie na nich
- Aplikacje video – możliwości i iluzja?
- Rozwój zastosowań SMS i tworzenie pomostu między SMS a 3G/UMTS
- Serwisy oparte na lokalizacji
- Jak oszacować możliwości rynku i potencjalne źródła dochodu tworzone przez reklamę i sponsoring w serwisach opartych na lokalizacji. Czy Polska jest na to gotowa?
- Porównanie różnych rynków: biznesowego, detalicznego i służb ratunkowych
- M-Pieniądze (m-płatności, m-bankowość itd.)
- Analiza "value -chain" w systemach płatności komórkowych
- Kto i jak może zarobić na m-commerce (operatorzy/dostawcy, dostawcy oprogramowania, dostawcy treści i mediów, instytucje finansowe, portale internetowe)
- Sukcesy i porażki w m-commerce (na świecie i w Polsce) – studium przypadku
15:15 Przerwa kawowa
15:45 Sesja 7: WiFi i WiMax –Generowanie niskich zysków czy zakłócanie istniejących modeli biznesowych
16:30 Sesja 8: Przenoszenie treści na komórkę
- Jak przenosić treść z mediów tradycyjnych do komórkowych
- Rola operatora sieci w procesie migracji
- Możliwości wzbogacenia treści mobilnych. Co działa, a co nie?
- Współpraca między operatorami, dostawcami treści i producentów sprzętu
- Portale komórkowe – dostęp do Internetu przez telefon komórkowy
Prelegenci: operator mobilnego portalu, producent sprzętu
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: