-
Tytuł:
VII Kongres Contact Center
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 995 + VAT PLN Teraz: 2 495 + VAT PLN
- Termin: 2012-10-16 - 2012-10-17
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Zaufało nam już ponad 600 specjalistów branży CC!
Tak wiele zyskasz w ciągu 2 dni:
- Dowiesz się jak (prze) budować strategię CC
w różnych kanałach komunikacji z Klientem - Poznasz najskuteczniejsze metody utrzymania Klienta i podniesienia poziomu jego satysfakcji
- Zainspirujesz się najciekawszymi case studies z branży CC - Danone, Alior Banku, Netii, UPC Polska, DHL Express, T-Mobile, Pol-Assistance
- Odkryjesz innowacyjne sposoby monitorowania, zarządzania i motywowania
zespołu CC - Weźmiesz udział w praktycznych i interaktywnych warsztatach prowadzonych przez najlepszych ekspertów m.in. z: Citi Handlowego, Provident, ClientFirst
Tylko u nas dowiesz się:
- Jak Energa wdraża nowoczesny, wielokanałowy model obsługi Klienta
- Jak Netia kryzys w kontaktach z Klientem przekuła w zysk a Klienta uczyniła Ambasadorem Marki
- Jak DHL Express tworzy motywującą konsultantów wewnętrzną kulturę pracy
- Jak Danone UK wykorzystuje social media i skutecznie integruje je z istniejącymi kanałami kontaktu z Klientem
- Jakie efekty w UPC Polska przynosi wdrożenie strategii Voice of the Customer
oraz zmaksymalizujesz korzyści z udziału w wydarzeniu samodzielnie wybierając sesje warsztatowe.
Do udziału w Kongresie zapraszamy:
Dyrektorów i Kierowników:
- Contact i Call Center
- Biura i Działów Obsługi Klientów
- IT
- Marketingu, Sprzedaży
- Zarządzania Produktem
- Badań i Rozwoju
- Komunikacji z Klientem
- Key Account Management
Oraz przedstawicieli firm:
- Oferujących usługi typu Contact i Call Center
- Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
- Doradczych
W programie m.in. tematy:
- Contact Center – Back to Basics! Strategia CC a strategia i wizja Twojej firmy. Czy są zgodne
Barbara Syczewska, Pol-Assistance Sp. z o.o. - Social feedback strategy
Ben Ford, Danone UK - Wiele kanałów kontaktu = wiele możliwości podniesienia poziomu satysfakcji
Tomasz Bartkowicz, Alior Bank - Contact Center jako główny filar nowoczesnej wielokanałowej obsługi Klienta
Piotr Merkel, Energa Obsługa i Sprzedaż
Jarosław Dmowski, the Boston Consulting Group - Voice of the Customer – jak zrozumieć co jest ważne dla Klienta w różnych kanałach komunikacji
Ewa Wesoły, UPC Polska Sp. z o.o. - Trudny Klient ambasadorem Twojej marki – czyli jak przekuć kryzys w zysk
Kinga Trujnara, Jolanta Lorec-Król, Netia - Klient traktowany indywidualnie – najnowsze narzędzia SAP, które zapewniają personalizację obsługi i jednocześnie zwiększają sprzedaż w Contact Center
Joanna Lisiecka-Pytlakowska, Comtrust – Partner SAP - Regulacje prawne w ochronie danych osobowych w CC
Tomasz Wypych, Polska Telefonia Cyfrowa, T-Mobile - Twój zespół Contact Center w walce o najwyższą jakość obsługi Klienta
Marta Wojewnik, DHL Express (Poland) - LeaderShip – jak być skutecznym przywództwo i efektywnie zarządzać talentami CC - jakie metody i techniki budują najlepsze środowisko pracy
- Warsztat A1: Klinika zirytowanego Klienta, czyli jak nie stracić biznesu przez nieuwagę
- Warsztat A2: Wykorzystanie metody Experience Coaching w Contact Center
- Warsztat B1: Jak skutecznie zarządzać efektywnością operacyjną w Contact Center – mierniki wydajności
- Warsztat B2: Menedżer i motywowanie w Call/ Contact Center
- Warsztat C1: Po pierwsze Konsultant – od zadowolonego Pracownika do zadowolonego Klienta
- Warsztat C2: Is your call center social? Social media i rozwiązania mobilne w Call Center - nowe kanały komunikacji z Klientem
Koszt uczestnictwa:
2495 PLN (od 21 sierpnia 2012 do 21 września 2012)
2995 PLN (od 22 września 2012 do 17 października 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Renata Grzeszczak - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: