eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › VII Kongres Contact Center

Zaufało nam już ponad 600 specjalistów branży CC!

Tak wiele zyskasz w ciągu 2 dni:

  • Dowiesz się jak (prze) budować strategię CC
    w różnych kanałach komunikacji z Klientem
  • Poznasz najskuteczniejsze metody utrzymania Klienta i podniesienia poziomu jego satysfakcji
  • Zainspirujesz się najciekawszymi case studies z branży CC - Danone, Alior Banku, Netii, UPC Polska, DHL Express, T-Mobile, Pol-Assistance
  • Odkryjesz innowacyjne sposoby monitorowania, zarządzania i motywowania
    zespołu CC
  • Weźmiesz udział w praktycznych i interaktywnych warsztatach prowadzonych przez najlepszych ekspertów m.in. z: Citi Handlowego, Provident, ClientFirst

Tylko u nas dowiesz się:

  • Jak Energa wdraża nowoczesny, wielokanałowy model obsługi Klienta
  • Jak Netia kryzys w kontaktach z Klientem przekuła w zysk a Klienta uczyniła Ambasadorem Marki
  • Jak DHL Express tworzy motywującą konsultantów wewnętrzną kulturę pracy
  • Jak Danone UK wykorzystuje social media i skutecznie integruje je z istniejącymi kanałami kontaktu z Klientem
  • Jakie efekty w UPC Polska przynosi wdrożenie strategii Voice of the Customer

oraz zmaksymalizujesz korzyści z udziału w wydarzeniu samodzielnie wybierając sesje warsztatowe.

Do udziału w Kongresie zapraszamy:

Dyrektorów i Kierowników:

  • Contact i Call Center
  • Biura i Działów Obsługi Klientów
  • IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem
  • Key Account Management

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych

W programie m.in. tematy:

  • Contact Center – Back to Basics! Strategia CC a strategia i wizja Twojej firmy. Czy są zgodne
    Barbara Syczewska, Pol-Assistance Sp. z o.o.
  • Social feedback strategy
    Ben Ford, Danone UK
  • Wiele kanałów kontaktu = wiele możliwości podniesienia poziomu satysfakcji
    Tomasz Bartkowicz, Alior Bank
  • Contact Center jako główny filar nowoczesnej wielokanałowej obsługi Klienta
    Piotr Merkel, Energa Obsługa i Sprzedaż
    Jarosław Dmowski, the Boston Consulting Group
  • Voice of the Customer – jak zrozumieć co jest ważne dla Klienta w różnych kanałach komunikacji
    Ewa Wesoły, UPC Polska Sp. z o.o.
  • Trudny Klient ambasadorem Twojej marki – czyli jak przekuć kryzys w zysk
    Kinga Trujnara, Jolanta Lorec-Król, Netia
  • Klient traktowany indywidualnie – najnowsze narzędzia SAP, które zapewniają personalizację obsługi i jednocześnie zwiększają sprzedaż w Contact Center
    Joanna Lisiecka-Pytlakowska, Comtrust – Partner SAP
  • Regulacje prawne w ochronie danych osobowych w CC
    Tomasz Wypych, Polska Telefonia Cyfrowa, T-Mobile
  • Twój zespół Contact Center w walce o najwyższą jakość obsługi Klienta
    Marta Wojewnik, DHL Express (Poland)
  • LeaderShip – jak być skutecznym przywództwo i efektywnie zarządzać talentami CC - jakie metody i techniki budują najlepsze środowisko pracy
  • Warsztat A1: Klinika zirytowanego Klienta, czyli jak nie stracić biznesu przez nieuwagę
  • Warsztat A2: Wykorzystanie metody Experience Coaching w Contact Center
  • Warsztat B1: Jak skutecznie zarządzać efektywnością operacyjną w Contact Center – mierniki wydajności
  • Warsztat B2: Menedżer i motywowanie w Call/ Contact Center
  • Warsztat C1: Po pierwsze Konsultant – od zadowolonego Pracownika do zadowolonego Klienta
  • Warsztat C2: Is your call center social? Social media i rozwiązania mobilne w Call Center - nowe kanały komunikacji z Klientem


Koszt uczestnictwa:
2495 PLN (od 21 sierpnia 2012 do 21 września 2012)
2995 PLN (od 22 września 2012 do 17 października 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Renata Grzeszczak - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: