-
Tytuł:
Warsaw International Media Summit
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2012-09-19 - 2012-09-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: MM Conferences S.A.
Zapraszamy do udziału w wyjątkowym spotkaniu przedstawicieli rynku telekomunikacyjnego i mediów, podczas którego eksperci rynku debatować będą
o kluczowych dla branży zagadnieniach związanych z rozwojem rynku w Polsce i krajach europejskich.
Uznane autorytety z branży, prezesi i managerowie kluczowych firm przedstawią plany
i przyjęte strategie reprezentowanych grup. Wspólnie z regulatorem zastanowią się nad konsekwencjami nadchodzących zmian w krajobrazie rynku telekomunikacyjnego i mediów w regionie CEE.
Udział w wydarzeniu, które na stałe wpisało się w kalendarz kluczowych spotkań sektora w Polsce, wezmą nie tylko reprezentanci polskiego rynku telekomunikacyjnego
i mediów, ale również eksperci z zagranicy, prezentujący najnowsze rozwiązania i trendy panujące w Europie.
Konferencja stwarza niepowtarzalną możliwość poznania najnowszych strategii i trendów obowiązujących na rynku oraz skonfrontowania ich z nowymi regulacjami prawnymi. Udział w wydarzeniu daje możliwość zweryfikowania, czy planowane działania nie są sprzeczne z nowymi przepisami prawnymi. Jak zrównoważyć wyzwania konkurencyjnego rynku z ograniczonymi zasobami widma częstotliwości? Jaki jest plan i harmonogram wrdożenia cyfrowej telewizji w Polsce? Jakie zmiany w prawie telekomunikacyjnym i mediów nas czekają? Jak wypracować lojalność klienta w świecie TV anywhere? Jaka będzie przyszłość kanałów tematycznych w Polsce? Jak nowe technologie wpływają na rozwój rynku? Na te oraz wiele innych pytań odpowiedzą zaproszeni eksperci.
Konferencja kierowana jest do:
- Nadawców telewizji publicznej i komercyjnych
- Operatorów kablowych, satelitarnych, IPTV
- Operatorów telefonii stacjonarnej oraz mobilnej
- Dostawców sprzętu i rozwiązań dla branży telco/media
- Dostawców usług internetowych
- Producentów kontentu
- Administracji publicznej
- Firm consultingowych obsługujących sektor
- W szczególności do pracowników departamentów: strategii i analiz, prawnego
i regulacji, technologii, transmisji danych, marketingu i sprzedaży, telekomunikacyjnego
Podczas konferencji zostaną omówione m.in. tematy:
- Przyszłość sektora telekomunikacyjnego - szanse i zagrożenia, na podstawie wyników IBM 2012 CEO Study
- Przyszłość sektora telekomunikacyjnego – szanse i zagrożenia
- Strategia zarządzania częstotliwościami – jak zrównoważyć wyzwania konkurencyjnego rynku z ograniczonymi zasobami widma częstotliwości?
- Plan wdrażania telewizji cyfrowej w Polsce: plany vs. realia
- Wyzwania i bariery stojące przed rynkiem telewizji (kablowej, satelitarnej)
- Telewizja linearna, smart czy social tv: jaka jest przyszłość telewizji i kiedy się
ona ziści? - Cyfryzacja w dystrybucji, cyfryzacja w produkcji – jak nowe technologie zmieniają sposób konsumpcji i oczekiwania widzów względem telewizji?
- Rozwój rynku kanałów tematycznych w Polsce
- Telewizja przyszłości
- Nowelizacja ustawy Prawo Telekomunikacyjne
- Zmiana uprawnień konsumenta w nowej ustawie Prawo telekomunikacyjne
- Inwestycje w infrastru kturę z punktu widzenia regulacji prawnych oraz strategii przedsiębiorstw
- Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji
Koszt uczestnictwa w konferencji jednej osoby wynosi:
3 495 zł + 23% VAT po 21.08.2012 do 05.09.2012
3 995 zł + 23% VAT po 05.09.2012
Koszt uczestnictwa jednej osoby z administracji publicznej wynosi:
495 zł + 23% VAT - do 5 września 2012
795 zł + 23% VAT - po 5 września 2012
Cena obejmuje: prelekcje, materiały dotyczące konferencji, przerwy kawowe oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Aneta Pernak
tel.: 22 379 29 18
faks: 22 292 30 94
e-mail:
Więcej na: