eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje › What's going on in Retailing?!

Kongres What's going on in Retailing?! już od sześciu lat organizowany przez Informedia Polska jest największym spotkaniem branży handlu w Polsce, które na stałe wpisało się w kalendarze prezesów i kadry zarządzającej.

Jestem przekonany, że tegoroczna niezwykle ciekawa formuła, bogaty program oraz wsparcie Rady Programowej Kongresu i Pulsu Biznesu stanowią gwarancję sukcesu wydarzenia. Jestem pewien, iż decyzje podjęte podczas Kongresu wyznaczą nowe trendy rozwoju handlu, pomogą zdefiniować aktualną kondycję i strukturę sektora handlu, a zawarte podczas Kongresu znajomości przerodzą się w korzystne kontrakty biznesowe.

Już po raz szósty spotykamy się na Kongresie What's going on in Retailing?! Dzieje się to w roku wychodzenia gospodarki światowej z recesji, Polski zaś ze spowolnienia "dodatniej" dynamiki wzrostu. Handel detaliczny i hurtowy, obsługując rynek wewnętrzny, odegrał podstawową rolę w zahamowaniu fali kryzysowej.

Podtrzymaliśmy ruch w gospodarce: zakupy i sprzedaż, produkcję i dystrybucję oraz eksport i import produktów. Jako sektor okazaliśmy się jedną z najważniejszych barier dla ekonomicznych zapaści i społecznych tragedii. Spotkajmy się więc po raz kolejny, aby popatrzeć wstecz na to, co właściwie działo się w "retailu", co właśnie się rozgrywa i co najprawdopodobniej stanie się w najbliższej i nieco dalszej przyszłości.

Handel nowoczesny jest ważny i odgrywa prorozwojową rolę - wbrew niektórym opiniom. Warto zatem skrzyżować refleksje ekspertów z doświadczeniem i decyzyjnym know how praktyków - a temu sprzyja atmosfera i żywe dyskusje od 6 lat prowadzone w trakcie Kongresu What's going on in Retailing?! Do zobaczenia zatem już w czerwcu w Warszawie!

Program:

8 czerwca, wtorek

09.00 - 09.30 Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników

09.30 - 09.50
Uroczyste powitanie i otwarcie Kongresu
Arkadiusz Dawid, Prezes Bonnier Business Polska

Dokąd zmierza handel? Retailing w dobie zmian i przekształceń — trendy, perspektywy i prognozy rozwoju

09.50 - 10.20
Zmiany w globalnym handlu detalicznym vs. zmiany na rynku lokalnym — korelacja czy wykluczanie?
Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, POHiD

10.20 - 10.50
Najważniejsze trendy w handlu detalicznym
Roberto Pedretti, Dyrektor Zarządzający, AC Nielsen Polska

10.50 - 11.20
Nowe wyzwania — nowe możliwości. Dokąd zmierza handel detaliczny? - Panel dyskusyjny

Roberto Pedretti, Dyrektor Zarządzający, AC Nielsen Polska
Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, POHiD
dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, Dyrektor ds. Koordynacji i Badań, IBRKiK

  • Usługi dodatkowe: nowa twarz sieci handlowych i rosnące źródło przychodów
  • Handel internetowy: szansa czy zagrożenie dla sieci handlowych

11.20 - 11.50
Kryzysowa lekcja dla handlu detalicznego — wpływ spowolnienia gospodarczego na branżę - Panel dyskusyjny
Renata Juszkiewicz, Dyrektor Przedstawicielstwa Metro AG w Polsce, Prezes POHiD
Pedro Pereira da Silva, Prezes Zarządu, Jeronimo Martins Dystrybucja
Jan Kolański, Prezes, Jutrzenka SA
Andrzej Szumowski, Wiceprezes Zarządu, Wyborowa SA, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Polska Wódka

  • Trudne czasy sprzyjają odważnym... Kto i jak najbardziej skorzystał na kryzysie
  • Czy zwrot niektórych sieci w kierunku dyskontów to trwała czy tylko kryzysowa tendencja

11.50 - 12.10 Przerwa na kawę

Strategie rozwoju handlu detalicznego

12.10 - 12.40
Zmiana „układu sił” w handlu detalicznym — pozytywny wpływ konsolidacij i przejęć na kondycję branży
Wojciech Kruszewski, Prezes, Lewiatan ’94 Holding

12.40 - 13.10
Inwestujemy zagranicą, bo tam jest potencjał — ekspansja zagraniczna jako główna strategia wzrostu i rozwoju
Marek Tarnowski, Prezes, Mokate

13.10 - 13.40
Akwizycje, ekspansja… a może inne alternatywy dla rozwoju branży retail? - Panel dyskusyjny

Andrzej Wojciechowicz, Prezes, BOMI
Jerzy Szkwarek, Prezes, Sklepy Komfort
Marek Tarnowski, Prezes, Mokate
prof. Maria Sławińska, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Czy polski handel czekają jeszcze spektakularne fuzje i przejęcia
  • Bariery rozwoju organicznego: kto i czym wygrywa w wyścigu o najlepsze lokalizacje

13.40 - 14.40 Lunch

14.40 - 15.10
Nowe formaty i specjalizacja szansą na uzyskanie przewagi konkurencyjnej - Panel dyskusyjny

Pedro Martinho, Członek Zarządu, Eurocash Franszyza
dr Jacek Roszyk, Prezes, Żabka Polska S.A.

  • Hipermarkety najlepsze lata mają już za sobą? Kto teraz będzie nadawał ton w branży
  • Sklepy firmowe producentów. Komu opłaca się rozwinąć własną sieć dystrybucji

15.10 - 15.40
Sieć franczyzowa najlepszym sposobem na obniżenie kosztów i szybki rozwój sieci - Panel dyskusyjny

Pedro Martinho, Członek Zarządu, Eurocash Franszyza
Piotr Wilczyński, Członek Zarządu, Vision Express
Monika Dąbrowska, Prezes, Polska Organizacja Franczyzodawców, Franchising Manager, McDonald’s Polska Sp. z o.o.

  • Franczyza twarda vs. miękka. Do jakich systemów franczyzowych garną się polscy przedsiębiorcy
  • Jak przygotować atrakcyjną ofertę dla franczyzobiorcy i ją sfinansować

15.40 - 16.00 Przerwa na kawę

16.00 - 16.30
Polska — rynek (już) nasycony czy rynek (jeszcze) wschodzący dla centrów handlowych? - Panel dyskusyjny

Jolanta Wawrzyszuk, Associate Director, DTZ Management Polska
Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, Członek Zarządu,Polska Rada Centrów Handlowych
Szymon Łukasik, Starszy Negocjator w Dziale Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield

16.30 - 17.00
Gdzie jest klient — sklep tradycyjny czy placówka handlu nowoczesnego? - Panel dyskusyjny

Krzysztof Gradecki, Prezes, Eko Holding S.A.
Czesław Grzesiak, Wiceprezes Zarządu, Tesco Polska
Jan Sałata, Wiceprezes, Sieć Nasz Sklep
Bożenna Kolba, Prezes, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Kupców i Drobnej Wytwórczości
Irena Wagner-Kołodziejczak, Prezes, Polska Grupa Supermarketów

  • Jak szybko zmieniają się nawyki zakupowe Polaków i co je najsilniej kształtuje
  • Jak duży udział w rynku handlowym w Polsce zdoła utrzymać tzw. tradycyjny handel

17.00 Zakończenie

9 czerwca, środa
Moderator Wiktor Szczepaniak, Puls Biznesu

09.00 - 09.30 Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników

09.30 - 09.50
Uroczyste powitanie i otwarcie drugiego dnia Kongresu
Wiktor Szczepaniak, Puls Biznesu

SESJA WSPÓLNA
Optymalizacja pracy firmy sektora retail

09.50 - 10.15
Więcej za mniej… codziennie! - czyli jak budować i efektywnie zarządzać siecią kilkuset sklepów Case study Pepco Poland
Matthew Lythgoe, Członek Zarządu, Pepco Poland Sp. z o.o., dr Tomasz Gawron, Prokurent, Columbus Polska Sp. z o .o.

10.15 - 10.40
Dlaczego jest nam potrzebny operator logistyczny? Case study Spedimex i SMYK

Marcin Bąk, Prezes Zarządu, Spedimex Sp. z o.o., Dariusz Stolarczyk, Członek Zarządu, NFI Empik Media & Fashion S.A.

10.40 - 11.05
Jak obniżyć wydatki telekomunikacyjne firmy z branży retail
Przedstawiciel firmy Crowley

11.05 - 11.15 Przerwa na kawę

Marki i ich kierunki rozwoju

11.15 - 11.45
Jak skutecznie i efektywnie zarządzać marką luksusową?
Wojciech Kruk, Prezes, W.Kruk, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Vistula Group

11.45 - 12.15
„Dobre bo polskie” — polskie marki w cenie
Bożena Batycka, Prezes, Batycki

12.15 - 12.45
Marka własna — szansa na zwiększenie produkcji czy zagrożenie obniżenia rentowności?
Bernard Węgierek, Prezes, ZPC Otmuchów

12.45 - 13.00 Przerwa na kawę

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA PRODUCENT - DYSTRYBUTOR

13.00 - 13.30
Sprostać coraz większym oczekiwaniom detalisty — skutecznie negocjować czy zmienić strategię działania?
Krzysztof Tokarz, Prezes, PPHU Specjał

13.30 - 14.00
Firma dystrybucyjna vs. hurtownia — jak zmienia się obraz polskiego rynku handlu hurtowego
Geoffrey Crossley, Członek Zarządu, Eurocash

14.00 - 15.00 Lunch

15.00 - 15.30
Tradycyjne czy nowoczesne kanały dystrybucji — która forma zapewnia przewagę konkurencyjną
Dan Fratila, Dyrektor Handlowy, Coca-Cola HBC Polska

15.30 - 16.00
Zakazane praktyki rynkowe — niedozwolone porozumienia wertykalne
Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta

SESJA DETALISTA

13.00 - 13.30
Nowy „portret” konsumenta
Agnieszka Sora, Dyrektor Zarządzająca, GfK Polonia

13.30 - 14.00
E-tailing — konkurencja, nowa szansa czy konieczna odpowiedź na potrzeby klienta
Anna Bogdańska, Prezes, Merlin.pl

14.00 - 15.00 Lunch

15.00 - 15.30
Długofalowe i obustronne korzyści — jak efektywnie wdrożyć program lojalnościowy i zdobyć zaufanie klienta
Magdalena Grabowska, Dyrektor Marketingu i PR, Alma Market S.A.

15.30 - 16.00
Straty sieci spowodowane kradzieżami i pomyłkami wewnętrznymi — jak im zapobiegać?
Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta

16.00 - 16.15 Przerwa na kawę

16.15 - 16.45
Opłaty marżowe a monitoring cen — wpływ działań administracji na rozwój branży retail
Producent—Detalista—Administracja - Panel dyskusyjny

Andrzej Gantner, Dyrektor, Polska Federacja Producentów Żywności Waldemar Nowakowski, Prezes, Polska Izba Handlu
Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, POHiD

Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta, Sokołów SA

  • Czy polski handel potrzebuje nowych regulacji prawnych i większej przejrzystości
  • Jak można skutecznie i trwale uregulować zasady współpracy między dostawcami a sieciami handlowymi

16.45 Zakończenie i wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 7 maja 2009,
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 7 maja 2009

Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: