eGospodarka.pl

eGospodarka.plFirmaKonferencje › XII Forum Rachunkowości i Podatków - Transmisja on-line
Serdecznie zapraszamy na XII Forum Rachunkowości i Podatków. W dniach 28-29 października 2020 spotkamy się z Państwem tym razem ONLINE, obostrzenia wprowadzone przez pandemię koronawirusa skłoniły nas do organizacji Forum w takiej formule.

Forum będzie prowadzone na żywo, przez naszych ekspertów, dokładnie z tą samą zawartością merytoryczną, którą dostarczamy na stacjonarnych konferencjach i szkoleniach.

Obecna sytuacja to nie powód, aby z rozwijania - swoich i zatrudnianych osób - wiedzy i umiejętności rezygnować, wręcz przeciwnie!

Nowe technologie pozwalają na szybkie, skuteczne i bardzo efektywne uczestniczenie zarówno w szkoleniach, kursach jak i konferencjach.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z programem XII Forum rachunkowości i Podatków.

Tegoroczna edycja Forum będzie złożona z dwóch głównych bloków tematycznych. Pierwszego dnia Forum skupimy się na zagadnieniach związanych z MSR/MSSF. Drugi dzień poświęcimy na zagadnieniach związanych z nowelizacją ustaw podatkowych - omówimy wprowadzone i planowane zmiany w zakresie podatków.

Serdecznie Państwa zapraszamy do udziału!


TRANSMISJA ONLINE*: w trosce o szeroką dostępność naszych usług , oraz Państwa wygodę, uruchomiliśmy również powyższe zajęcia w formule online. Oznacza to, że bez konieczności wychodzenia z domu, możecie Państwo uczestniczyć w powyższym szkoleniu.

Transmisję można odbierać z każdego urządzenia mobilnego, co oznacza, że uczestnikiem naszego kursu można być niemal z każdego miejsca na ziemi, wystarczy posiadać chociażby telefon z dostępem do Internetu.

Mamy nadzieję, że formuła ta pozwoli ograniczyć czas oraz koszty transportu uczestnikom mieszkającym w dalszej odległości od miejsc realizacji zajęć stacjonarnych.

Jak to działa?

  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.

Koszt uczestnictwa w Forum*:
- Cena: 1.190 zł + 23% VAT*
- Koszt udziału w wybranym dniu Forum: 650 zł + 23% VAT

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe i certyfikat BDO w wersji elektronicznej.

Szczegółowe informacje na stronie wydarzenia: 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: